TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Den store norske TA Desktop-tråden
Pages (2): [1] 2 »
Den store norske TA Desktop-tråden
Jeg kjeder meg
Synes det er artig å se andres desktoper. Kanskje det er noen som har noen tøffe edm relaterte wallpapers? Har jeg lyst på, men er vanskelig å finne noen fine.
Uaaaansett, her er min (klikk for å forstørre):
![]()
Kjører ubuntu linux som jeg har confet til å ligne OSX
Nå, vis meg deres...

jeg elsker svart, blått og lilla 
Slik ser det for øyeblikket ut med Vista og Dualscreen.
Klikk på bildet for å forstørre.


| quote: |
Originally posted by dj_alfi |
Hvor laster jeg opp bilder eller må jeg lagre den på nettet et sted først?
du kan for eksempel bruke http://**************/
| quote: |
| Originally posted by Trancenorway Shemale Vids folder.. hahaha, nice |
| quote: |
Originally posted by dj_alfi |
| quote: |
| Originally posted by Ariah var det alt du hadde å si til ditt forsvar? |
the winner is @ kjempelodott
bruker selv en gammel prodigy logo som bakgrunn 
| quote: |
| Originally posted by dj_alfi Nei, nå er det nok, som om dere ikke ser på litt uvanlig porno en gang ibalnt!! |
| quote: |
| Originally posted by nephilim hehehe BUSTEEED! |
:
| quote: |
Originally posted by Lokhèn ![]() ^^ |
http://www.deviantart.com/deviation/5743103/
Der har du den.
http://www.deviantart.com/deviation...h+age_scale%3A5
En annen som muligens faller i smak hos folket her inne..
takker 
fin side forresten
Min desktop. Den kjører som en KULE på min nye 3Ghz
Siste windows update gav faktisk 16 farger på OS'et også
Umulig å holde følge med denne teknologien nå til dags

HAHAHAHAHAHA! Idiot Fredrik! Dårlig spøk, men morsom 



Hmz... har hatt den sånn litt lenge nå egentlig...
Hadde katta i alieus avatar før 
Synnsykt bra bilde egentlig 
| quote: |
| Originally posted by lusk |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.