TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Den store norske TA Desktop-tråden
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Ariah on Nov-22-2006 14:24:

Den store norske TA Desktop-tråden

Jeg kjeder meg
Synes det er artig å se andres desktoper. Kanskje det er noen som har noen tøffe edm relaterte wallpapers? Har jeg lyst på, men er vanskelig å finne noen fine.

Uaaaansett, her er min (klikk for å forstørre):


Kjører ubuntu linux som jeg har confet til å ligne OSX

Nå, vis meg deres...


Posted by Kjempelodott on Nov-22-2006 16:19:



jeg elsker svart, blått og lilla


Posted by NoModE on Nov-23-2006 00:38:

Slik ser det for øyeblikket ut med Vista og Dualscreen.

Klikk på bildet for å forstørre.


Posted by itsamemario on Nov-23-2006 03:36:


Posted by Trancenorway on Nov-23-2006 10:28:

quote:
Originally posted by dj_alfi


Shemale Vids folder.. hahaha, nice


Posted by DJ_Dark on Nov-23-2006 13:21:

Hvor laster jeg opp bilder eller må jeg lagre den på nettet et sted først?


Posted by Ariah on Nov-23-2006 19:08:

du kan for eksempel bruke http://**************/


Posted by DJ_Dark on Nov-23-2006 20:59:

Here we go!


Posted by itsamemario on Nov-23-2006 21:34:

quote:
Originally posted by Trancenorway
Shemale Vids folder.. hahaha, nice



Posted by Ariah on Nov-24-2006 06:10:

quote:
Originally posted by dj_alfi


var det alt du hadde å si til ditt forsvar?


Posted by itsamemario on Nov-24-2006 20:45:

quote:
Originally posted by Ariah
var det alt du hadde å si til ditt forsvar?


Nei, nå er det nok, som om dere ikke ser på litt uvanlig porno en gang ibalnt!!


Posted by euphoria_ibiza on Nov-24-2006 23:35:

the winner is @ kjempelodott

bruker selv en gammel prodigy logo som bakgrunn


Posted by nephilim on Nov-25-2006 19:30:

quote:
Originally posted by dj_alfi
Nei, nå er det nok, som om dere ikke ser på litt uvanlig porno en gang ibalnt!!


hehehe BUSTEEED!


Posted by itsamemario on Nov-25-2006 19:45:

quote:
Originally posted by nephilim
hehehe BUSTEEED!


hehe :


Posted by Lokhèn on Nov-27-2006 16:14:



^^


Posted by alieu on Nov-27-2006 21:31:

quote:
Originally posted by Lokhèn


^^


fet bakrund! hvor har du finni den?


Posted by Lokhèn on Nov-28-2006 13:55:

http://www.deviantart.com/deviation/5743103/

Der har du den.

http://www.deviantart.com/deviation...h+age_scale%3A5

En annen som muligens faller i smak hos folket her inne..


Posted by alieu on Nov-28-2006 19:22:

takker

fin side forresten


Posted by freeloop on Nov-29-2006 11:38:

Min desktop. Den kjører som en KULE på min nye 3Ghz
Siste windows update gav faktisk 16 farger på OS'et også Umulig å holde følge med denne teknologien nå til dags





Posted by DJ_Dark on Nov-29-2006 22:10:

HAHAHAHAHAHA! Idiot Fredrik! Dårlig spøk, men morsom


Posted by DJ-RED on Dec-04-2006 16:03:




Posted by netroM on Dec-04-2006 21:56:


Hmz... har hatt den sånn litt lenge nå egentlig...
Hadde katta i alieus avatar før


Posted by DJ_Dark on Dec-04-2006 22:05:

Synnsykt bra bilde egentlig


Posted by lusk on Dec-09-2006 00:45:


Posted by itsamemario on Dec-09-2006 01:49:

quote:
Originally posted by lusk


jassågitt? ser man det, ser man det





:P

Har faktisk en shpongle-cd liggende tretten centimeter ifra musa :P


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.