TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sonic Inc.


Posted by MennoB on Mar-22-2002 14:15:

Sonic Inc.

Ik heb net een nummer gedownload en het heet Sonic Inc. - I Feel 4 You. Wie iemand of dit nummer bestaat, en of er een nummer bestaat wat veel op het deuntje lijkt in het begin. Het komt me heel bekent voor.

Grz


Posted by Tha Force on Mar-22-2002 19:08:

ik ken et nie, maybe as je ff een sampletje geeft...
Maar anders ken ik em nie


Posted by MennoB on Mar-22-2002 19:12:

Hoe zet je die er dan op, en kan je hem dan luisteren zonder dat ik online hoef te zijn??


Posted by Tha Force on Mar-22-2002 19:20:

gewoon de link neerzette naar waar de track staat, of je attached em! Maar dan meot je een sample doen want er kan geen groter file geattahced worde dan 550000 bytes.


Posted by DJ Bazz on Mar-22-2002 19:20:

ikweetet het niet zeker, maar ik dacht dat dat de nieuwe van sonix inc is/gaat worden. maar heb het heel ergens vaag gehoord/gelezen


Posted by MennoB on Mar-22-2002 19:36:

Hoe maak je dan zo'n sample??


Posted by TranceFool on Mar-23-2002 13:35:

Ja, das het nieuwe nummer


Posted by Kamaya on Mar-23-2002 14:59:

Ik vind die radiocut op AG maar lame


Posted by eXos on Mar-23-2002 15:02:

quote:
Originally posted by MennoB
Hoe maak je dan zo'n sample??
]

Door de bitrate naar beneden te halen (converten).


Posted by MennoB on Mar-23-2002 19:11:

sonic inc.

Sonic Inc. - I Feel 4 You


Posted by Eye-Riz on Mar-24-2002 02:12:

Petrus, wat heeft Menno nou aan zo'n antwoord... leg dan meteen uit hoe je dat converten doet...


Posted by eXos on Mar-24-2002 11:32:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Petrus, wat heeft Menno nou aan zo'n antwoord... leg dan meteen uit hoe je dat converten doet...


Uuh ja, ik had ff geen zin om een uitleg te typen. En nu nog niet eigenlijk, want het is zondag (dus....).


Posted by Opti on Mar-24-2002 11:39:

Re: sonic inc.

quote:
Originally posted by MennoB
Sonic Inc. - I Feel 4 You


ja dat zei je in de 1e post ook


Posted by MennoB on Mar-25-2002 14:09:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Uuh ja, ik had ff geen zin om een uitleg te typen. En nu nog niet eigenlijk, want het is zondag (dus....).



Nu is het maandag...dus!!


Posted by eXos on Mar-25-2002 14:33:

quote:
Originally posted by MennoB


Nu is het maandag...dus!!


OK, het makkelijkst is het om ff MusicMatch Jukebox te gebruiken. Daar zit een optie convert en kan jezelf de bitrate instellen.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.