TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto popster?
Tiesto popster?
Check http://tiesto.startkabel.nl/ ....
gaat dit te ver?
een hele reeks links naar tiesto site en zelfs een TIESTOSMS sectie?
brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
voor je het weet staat ie achter een keyboard zonder draadjes lethal industry op de tmf awards te doen... 
Denk dat dat allemaal wel mee zal vallen hoor... het is niet te hopen iig
kewl ik ga me meteen aanmelden voor dat sms ding 
Re: Tiesto popster?
| quote: |
| Originally posted by DjRV Check http://tiesto.startkabel.nl/ .... voor je het weet staat ie achter een keyboard zonder draadjes lethal industry op de tmf awards te doen... |
Re: Re: Tiesto popster?
| quote: |
| Originally posted by New Wave .........maar zo diep zinkt ie niet, centen verdient hij toch wel........ |
Als ik een beetje naar die site kijk heeft er zelf dus H-E-L-E-maal niks mee te maken. Een bijeengeraapt zooitje van alles wat maar een beetje te maken heeft met Ti�sto. En dat MP3 gedeelte zal nie zo heel lang blijven bestaan als de portal bekend wordt...
GreetZ, DC
Re: Re: Re: Tiesto popster?
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G Hij kan ook nog door zijn platenmaatschappij onder druk worden gezet.... |
Re: Re: Tiesto popster?
| quote: |
| Originally posted by New Wave Gheghe, Tiesto vs. Milk Inc Damn wat zou dat een verneukerij zijn zeg.........maar zo diep zinkt ie niet, centen verdient hij toch wel........ |
) Mocht het om producties gaan dan kan het idd een keyboard zonder aansluiting worden, maar stel nou dat hij een redelijk grote zeggenschap heeft, en tmf wil weer iets nieuws, dan zit de kans er toch best in dattie ff een kwartiertje los mag 
Re: Re: Re: Tiesto popster?
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik weet ook niet waarvoor hij genomineerd is, voor z'n producties of voor z'n dj-kundigheid? (ahem ) |
heb jij dan ergens zwart op wit staan dat dit veplicht is?
als jullie echt allemaal zo gek van tiesto zijn, geef m dan ook wat meer respect zeg
alsof hij dj is geworden om een stelletje arro's van muziek te voorzien!
ik zie het verschil niet tussen playbacken en eventueel achter een niet aangesloten keyboard staan (of gewoon pc, of draaitafels hihihi)
Ik zou het allebei niet willen doen, vooral als je toch juist een live artiest bent (neem Ilse de Lange die optredens in tv shows afzegt als men van haar verlangt dat ze playbackt, vind ik echt cool!)
Ik denk dat iedereen voor zich zou moeten uitmaken of ze pop of niet willen gaan. Je kunt iemand daar niet op aanrekenen vind ik. Mocht Tiesto het doen, dan maakt hem dat toch niet meer of minder goed draaien?
ik sta helemaal vooraan te schreeuwen/janken/gillen als Tiesto optreedt op de TMF awards met znm keyboard en zijn vriendin die de vocals verzorgt


dit heeft erg geen zak mee te maken maar toch
dit kon ik jullie niet onthouden
leuke foto ferry!
Acjha, die knakker moet het maar helemaal zelf weten waar die heen gaat....al gaat ie met de vengaboyz een tour doen......
....als ik over een jaartje maar niet Chris Liebing of Marco Bailey op TMF podium zie staan, dan ga ik zelfmoord plegen................
Maargoed, Tiesto is toch al bekend bij heel veel tmf dozen en mutsen........enja, als ie zijn keyboardje maar thuis laat want dat zou echt heel lame weze gheghe, das meer iets voor standaard sound van djie-spot........maarja, tis toch wat.....massol!
| quote: |
| Originally posted by New Wave Marco Bailey op TMF podium zie staan, dan ga ik zelfmoord plegen................ |


Moeten het wel van die lekkere negerinnen weze, met mooie puntige kontjes, mooie tietjes........dan mag het, maar anders niet :-)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus heb jij dan ergens zwart op wit staan dat dit veplicht is? als jullie echt allemaal zo gek van tiesto zijn, geef m dan ook wat meer respect zeg alsof hij dj is geworden om een stelletje arro's van muziek te voorzien! |

*zucht* waarom doe ik ook de moeite
proxi zal waarschijnlijk bedoelen dat ze het arrogant vind om een dj 'voor jezelf' te houden... d.w.z. dat je liever niet ziet dat ie doorbreekt omdat dan de 'exclusiviteit' er vanaf is (vraag me af welke dat is bij tiesto, maar toch)... en dat door de grote bekendheid er een soort paul-oakenfeld-in-amerika syndroom ontstaat (lees: de kwaliteit holt achteruit)...toch
(correct me if I'm wrong, I will take it back if I'm wrong
)
persoonlijk maakt het me echt niet uit ofie die prijs nou wint of niet... hij lijkt me niet het type dat zijn eigen stijl aanpast aan wat er gevraagd word (kan ik me in vergissen hoor)... en als het je hindert dat tiesto voor kindjes van 13 zijn plaatjes ten gehore brengt net zoals Johan G dat tegenwoordig doet dan tief je toch lekker op. man, trek je niet aan. het zal alleen wat vlotter uitverkocht zijn als tijs ergens komt draaien... maakt niet uit, ik hou toch redelijk scherp in de gaten wie waar draait en ben er zelf altijd op tijd bij...
..trouwens, wie zegt dat ie ook daadwerkelijk op komt draven? misschien zegt ie wel van: neu, hoeft niet, draai liever daar en daar (ik d8 tenminste dat de meeste dj's wel bepaalde voorkeuren hebben met betrekking tot lokaties/publiek/enz.)
ja zoiets bedoelde ik ja 
en ik word er gewoon moe van dat de meesten hier zo ontzettend selectief lezen!
ik heb al meerdere keren gevraagd of hij echt daadwerkelijk op een keyboard gaat staan rammen.
jullie zeggen van wel, maar jullie weten het helemaal niet
dat is ook een beetje die aarogantie waar ik naar verwees
dus.....later
Whaha dikke lol, wie heeft er hier in godsnaam de illusie dat ie een dj voor zichzelf kan houden. lmao. Ti�sto is na IC '98 al doorgebroken dus daar verander je al weinig aan als je dat zou willen doen.
Dus in dat opzicht kan ik ook gaan zeggen *zucht* waarom doe ik ook de moeite
om mijn punt uit leggen...
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie en dat door de grote bekendheid er een soort paul-oakenfeld-in-amerika syndroom ontstaat (lees: de kwaliteit holt achteruit)...toch (correct me if I'm wrong, I will take it back if I'm wrong ) |
Toch vond ik het wel jammer dat flight 643 uitgebracht werd. Tis een behoorlijk gave plaat in zo'n grote zaal en de radio edit is echt verschrikkelijk. Dat urban train uitgebracht is helemaal bagger. Ik heb liever dat ik ut op een feessie hoor dan op de radio of teevee. maar hij mot ook ze geld verdienen. ik weet ut. beroemd worden enzovoort , en nee ik wil hem niet voor me zelf houden want ben niet zo'n tiesto freak. Ik vind dit ook met andere dj's die ze opeens op de radio/teevee uitbrengen.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.