TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie wordt kampioen van de Gouden Gids Divisie ??
Pages (3): [1] 2 3 »
Wie wordt kampioen van de Gouden Gids Divisie ??
zegt u het maar 
van mij moet de FC Haarlem kampioen worden, maar dat lukt dit jaar nie meer
better luck next time
fc haarlem is upcoming!
ow ja bij de weej, ik heb Excelsior gestemd, de enige club uit R'dam die wel een beetje ken voetballen (flauw flauw)

adoooooooooooo
woef woef
Ik heb fc volendam gestemd.
Waarom weet ik ook niet, misschien omdat ik nogal veel bier op heb nu.
waarom staat Dordrecht 90 er niet bij? oke ze staan er niet zo goed voor nog, maar wacht maar! mijn dordt 90 wint 
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Ik heb fc volendam gestemd. Waarom weet ik ook niet, misschien omdat ik nogal veel bier op heb nu. |


massiv'aw........!!!! pimp
leuke thread dit.....:P
k stem toch voor ekselsior, doen t wel goed volgens mij....of niet??? volg t niet echt ofzo!
tj0
Ik volg het hele voetbal gebeuren niet zo, maar ik had wel een goed gevoel over Excelsior (wat ik ervan gezien heb)(heel weinig).
Dus Excelsior.
De groeten
Exelcior natuurlijk...
dit jaar drie keer Coolsingel!!! excelsior, feyenoord 2x (uefa en kampioen
).
Maar ja zal wel 1 keer coolsingel worden en dan weer flink rellen en dan zal de rest worden verbannen naar de Maasvlakte ofzo... vandaag is het trouwens 5 jaar geleden dat picornie gesnuffeld is.. ik heb gehoord dat er vandaag weer gereld zou worden (ze zeggen wel meer ik weet het)
Haarlem - Excelsior 3-0 Woohooooooo 


FORZA Haarlem 

Go Massive.
Maar ff over Excelsior. Heel toevallig komen ze net altijd te kort. Misschien is het wel steeds de pech of misschien mogen ze om 1 of andere reden wel geen kampioen worden omdat er al 2 rotterdamse clubs zijn in de KPN eredivisie. Het is maar een suggestie maar ik had er gister toevallig op mijn werk over met een paar mensen en we dachten allemaal hetzelfde.
| quote: |
| Originally posted by Remy D Maar ff over Excelsior. misschien mogen ze om 1 of andere reden wel geen kampioen worden omdat er al 2 rotterdamse clubs zijn in de KPN eredivisie. |
Laat Ado maar lekker terugkomen. Krijgen we fijn weer een fiks aantal risicowedstrijden.

Volendam, gewoon respect voor die ploeg.........
waar staan Telstar-Stormvogels? vind ik toch wel titelkandidaat 
ik kies excelsior btw
ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE!!
lijkt me duidelijk, ze hebbe et al 2 jaar net misgelope!
Ennuh 3 Keer is scheepsrecht I think!!
ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE!!
Go Ahead Eagles
.....gewoon vetrouwen blijven houden!
nee dus...ik geef het niet graag toe maar denk wel dat Zwolle een keertje gaat winnen.
| quote: |
| Go Ahead Eagles |

Hehe, als we zo gaan beginnen, ken ik er ook nog wel een paar.
maare nee begin ik niet aan. Kan ook niet!kijk waar GAE nu staat, dit is vrij pijlijk.
Excelsior hoop ik..helaas hebben ze gisteren verloren 
| quote: |
| Originally posted by arrows Excelsior hoop ik..helaas hebben ze gisteren verloren |
| quote: |
| Originally posted by DJ_Massive jaaaaa Haarlem - excelsior 3-0 Forza FC HAARLEM!!! |
| quote: |
| ROTTERDAM, 23 maart 2002 14:54 - ADO Den Haag heeft de strijd om het kampioenschap in de eerste divisie wijd opengegooid. De club uit de residentie versloeg namelijk in Rotterdam de gedoodverfde kampioen Excelsior: 1-2. Dit duel werd door de Rotterdamse autoriteiten bestempeld als risicowedstrijd, zodat al op zaterdagmiddag 14.00 uur werd afgetrapt. De Hagenezen pakten in de eerste helft een vroege voorsprong, door een doelpunt van Castelen: 0-1. Lopes zorgde na een uur weliswaar voor de gelijkmaker, maar zeven minuten later werd Petrov matchwinnaar: 1-2. Door dit resultaat heeft FC Zwolle Excelsior qua verliespunten achterhaald, terwijl RBC op slechts twee punten achterstand derde staat. ADO zelf heeft zowaar ineens weer titelkansen, omdat het slechts zes punten vierde is achter Excelsior en Zwolle. |
excelsior maar eigenlijk boeit de eerste divisie mij niet zo
| quote: |
| Originally posted by Optimus wat lul je beer? ADO HEB VAN HUN GEWONNEN!!!! ADO HOOLIGANS! |
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. Hehe, als we zo gaan beginnen, ken ik er ook nog wel een paar. maare nee begin ik niet aan. Kan ook niet!kijk waar GAE nu staat, dit is vrij pijlijk. |
| quote: |
| Originally posted by stampertje Nou dat is ook opgelost want als het zo doorgaat kunnen ze zo wisselen met Sparta |
) Maar dat maakt verders nie uit, want de resterende wedstrijden gaan we toch winnen hehe 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.