TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie wordt kampioen van de Gouden Gids Divisie ??
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Massive on Mar-22-2002 23:02:

Wie wordt kampioen van de Gouden Gids Divisie ??

zegt u het maar

van mij moet de FC Haarlem kampioen worden, maar dat lukt dit jaar nie meer better luck next time

fc haarlem is upcoming!

ow ja bij de weej, ik heb Excelsior gestemd, de enige club uit R'dam die wel een beetje ken voetballen (flauw flauw)


Posted by Opti on Mar-22-2002 23:07:

adoooooooooooo

woef woef


Posted by Little Theseus on Mar-23-2002 00:19:

Ik heb fc volendam gestemd.
Waarom weet ik ook niet, misschien omdat ik nogal veel bier op heb nu.


Posted by John on Mar-23-2002 00:33:

waarom staat Dordrecht 90 er niet bij? oke ze staan er niet zo goed voor nog, maar wacht maar! mijn dordt 90 wint


Posted by Opti on Mar-23-2002 00:58:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik heb fc volendam gestemd.
Waarom weet ik ook niet, misschien omdat ik nogal veel bier op heb nu.


t zal es een keer niet zo zijn he lul

WAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ghehehe


Posted by Yarnie on Mar-23-2002 02:32:

massiv'aw........!!!! pimp

leuke thread dit.....:P

k stem toch voor ekselsior, doen t wel goed volgens mij....of niet??? volg t niet echt ofzo!

tj0


Posted by Kamaya on Mar-23-2002 11:20:

Ik volg het hele voetbal gebeuren niet zo, maar ik had wel een goed gevoel over Excelsior (wat ik ervan gezien heb)(heel weinig).

Dus Excelsior.






De groeten


Posted by stampertje on Mar-23-2002 11:26:

Exelcior natuurlijk...
dit jaar drie keer Coolsingel!!! excelsior, feyenoord 2x (uefa en kampioen ).
Maar ja zal wel 1 keer coolsingel worden en dan weer flink rellen en dan zal de rest worden verbannen naar de Maasvlakte ofzo... vandaag is het trouwens 5 jaar geleden dat picornie gesnuffeld is.. ik heb gehoord dat er vandaag weer gereld zou worden (ze zeggen wel meer ik weet het)


Posted by Remy D on Mar-23-2002 11:37:

Haarlem - Excelsior 3-0 Woohooooooo

FORZA Haarlem Go Massive.


Posted by Remy D on Mar-23-2002 11:41:

Maar ff over Excelsior. Heel toevallig komen ze net altijd te kort. Misschien is het wel steeds de pech of misschien mogen ze om 1 of andere reden wel geen kampioen worden omdat er al 2 rotterdamse clubs zijn in de KPN eredivisie. Het is maar een suggestie maar ik had er gister toevallig op mijn werk over met een paar mensen en we dachten allemaal hetzelfde.


Posted by stampertje on Mar-23-2002 11:50:

quote:
Originally posted by Remy D
Maar ff over Excelsior. misschien mogen ze om 1 of andere reden wel geen kampioen worden omdat er al 2 rotterdamse clubs zijn in de KPN eredivisie.


Nou dat is ook opgelost want als het zo doorgaat kunnen ze zo wisselen met Sparta


Posted by Punt on Mar-23-2002 12:31:

Laat Ado maar lekker terugkomen. Krijgen we fijn weer een fiks aantal risicowedstrijden.


Posted by New Wave on Mar-23-2002 12:41:

Volendam, gewoon respect voor die ploeg.........


Posted by Blik on Mar-23-2002 14:47:

waar staan Telstar-Stormvogels? vind ik toch wel titelkandidaat

ik kies excelsior btw


Posted by Tha Force on Mar-23-2002 15:21:

ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE!!

lijkt me duidelijk, ze hebbe et al 2 jaar net misgelope!
Ennuh 3 Keer is scheepsrecht I think!!




ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE ZWOLLE!!


Posted by T.H.C. on Mar-23-2002 16:25:

Go Ahead Eagles.....gewoon vetrouwen blijven houden!

nee dus...ik geef het niet graag toe maar denk wel dat Zwolle een keertje gaat winnen.


Posted by Tha Force on Mar-23-2002 16:33:

quote:
Go Ahead Eagles


Ze Zijn Rood Ze Zijn Geel Ze Zijn Homo Seksueel


Posted by T.H.C. on Mar-23-2002 17:06:

Hehe, als we zo gaan beginnen, ken ik er ook nog wel een paar.
maare nee begin ik niet aan. Kan ook niet!kijk waar GAE nu staat, dit is vrij pijlijk.


Posted by arrows on Mar-23-2002 18:21:

Excelsior hoop ik..helaas hebben ze gisteren verloren


Posted by Massive on Mar-23-2002 18:59:

quote:
Originally posted by arrows
Excelsior hoop ik..helaas hebben ze gisteren verloren


jaaaaa Haarlem - excelsior 3-0

Forza FC HAARLEM!!!


Posted by Opti on Mar-23-2002 19:09:

quote:
Originally posted by DJ_Massive


jaaaaa Haarlem - excelsior 3-0

Forza FC HAARLEM!!!


wat lul je beer?

quote:
ROTTERDAM, 23 maart 2002 14:54 - ADO Den Haag heeft de strijd om het kampioenschap in de eerste divisie wijd opengegooid. De club uit de residentie versloeg namelijk in Rotterdam de gedoodverfde kampioen Excelsior: 1-2. Dit duel werd door de Rotterdamse autoriteiten bestempeld als risicowedstrijd, zodat al op zaterdagmiddag 14.00 uur werd afgetrapt.
De Hagenezen pakten in de eerste helft een vroege voorsprong, door een doelpunt van Castelen: 0-1. Lopes zorgde na een uur weliswaar voor de gelijkmaker, maar zeven minuten later werd Petrov matchwinnaar: 1-2.
Door dit resultaat heeft FC Zwolle Excelsior qua verliespunten achterhaald, terwijl RBC op slechts twee punten achterstand derde staat. ADO zelf heeft zowaar ineens weer titelkansen, omdat het slechts zes punten vierde is achter Excelsior en Zwolle.


ADO HEB VAN HUN GEWONNEN!!!!

ADO HOOLIGANS!


Posted by DJ Bazz on Mar-23-2002 20:00:

excelsior maar eigenlijk boeit de eerste divisie mij niet zo


Posted by Massive on Mar-24-2002 09:20:

quote:
Originally posted by Optimus


wat lul je beer?



ADO HEB VAN HUN GEWONNEN!!!!

ADO HOOLIGANS!


O dan was het de vorige wedstrijd dat haarlem had gewonnen, hehehe uuuups


Posted by Gurian on Mar-24-2002 11:05:

quote:
Originally posted by T.H.C.

Hehe, als we zo gaan beginnen, ken ik er ook nog wel een paar.
maare nee begin ik niet aan. Kan ook niet!kijk waar GAE nu staat, dit is vrij pijlijk.


Ja dat is egt erug pijnlijk. Ma volgend seizoen gewoon weer een
seizoenskaart halen en hope op betere tijden.

Ma ff terug to topic ik stem op Excelsior. Dan krijg je mooie wedstrijden volgend seizoen. Feyenoord 1 tegen Feyenoord 2


Posted by Jappio on Mar-24-2002 12:44:

quote:
Originally posted by stampertje


Nou dat is ook opgelost want als het zo doorgaat kunnen ze zo wisselen met Sparta


Lijkt me een goed plan! Ik ben overigens een trouwe excelsior hoolie(denk aan seizoenkaart), dus heb ook op (uiteraard) Excelsior gestemd! Btje jammer dat t de laatste week zo slecht gaat (ik kan ook nooit op vakantie gaan ) Maar dat maakt verders nie uit, want de resterende wedstrijden gaan we toch winnen hehe


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.