TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Club Elite Christmas Night 24/12/2006
Pages (3): [1] 2 3 »
Club Elite Christmas Night 24/12/2006

Toch wel een eigen thread waard, hoe zou da komen 
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Albert Vorne
D. Ramirez
DJ Jericho
k'snap nie goe waarom Ramirez in het midden staat, normaal moet M.I.K.E. daar staan (t'is trouwens zijn label) ofwel Perry 
Het is Ramirez z'n eerste Belgische set, van Perry toch ook?
Alleszinds enorm goe nieuws voor mij en voor nog andere liefhebbers van Perry, maar die zijn hier maar dun gezaaid geloof ik.
En het kan nie schoonder zijn, tis dan nog wel mijne birthday!
En wie is in feite dj Jericho? nog nooit van gehoord.
als Dj Jericho = Jericho , dan is dat pure progressive
Perry is overrated. Vooral door jou. 
| quote: |
| Originally posted by Real Perry is overrated. Vooral door jou. |

)
Re: Club Elite Christmas Night 24/12/2006
Kan er niet geraken, familiale verplichtingen..
| Originally posted by mrcanon En wie is in feite dj Jericho? nog nooit van gehoord. |
Jericho heeft samen met Mike de meer recente Moon Projects (Glow, Moments Are Forever) geproduced, en check maar eens Dreamwaver - Liquid M:M. Waanzinnige plaat!!
En ik ben present de 24ste, vanzelfsprekend
En ik kijk uit naar Perry als hij vroeg moet spelen en dus zijn eigen ding kan doen. Als hij meer tranzy moet spelen vind ik hem persoonlijk minder sterk...
Aanwezig!
ook aanwezig
Zij passen de regelmatige prijs toe? 5 euro voor middernacht en 10 na? Aangezien het een speciale gebeurtenis is, heb ik een twijfel daarop
| Originally posted by lost_in_trance ook aanwezig Zij passen de regelmatige prijs toe? 5 euro voor middernacht en 10 na? Aangezien het een speciale gebeurtenis is, heb ik een twijfel daarop |
ik zou graag weten hoe die D.Ramirez eigelijk draait, iemand een link naar een setje van em ?
Ik denk dat hij vooral dat electro house gedeelte zal verzorgen?
Hmmm, Perry O'Neil & Mike, this might be interesting
Staat genoteerd!
Men zal nu wel allicht de time table bekend maken zeker?
gaat zeker een plezant feestje worden
, alleszins beter dan aan tafel te zitten met familie 
| Originally posted by Config gaat zeker een plezant feestje worden , alleszins beter dan aan tafel te zitten met familie |
| Originally posted by mrcanon Men zal nu wel allicht de time table bekend maken zeker? |
Here is the time shedule of the night :
Set time : 23 u / 00.30 u � Jericho (Deep House / Minimal)
Set time : 00.30u / 2 u - Perry O Neil (Deep House / Progressive)
Set time : 02 u / 04 u - D. Ramirez (Electro House / House)
Set time : 04 u / 05.30 u - M.I.K.E. (Electro House / Progressive / Trance)
Set time : 5.30 u / 7u - Albert Vorne (Progressive / Trance)
It's going to be a classy night, a Club Elite Night!
See you all there...
Fijn uur voor Perry. MIKE veel te laat.
(Deep House / Minimal)
(Deep House / Progressive)
(Electro House / House)
(Electro House / Progressive / Trance)
(Progressive / Trance)
Men zou haast gaan twijfelen dat het hier om een trance feestje gaat.
| Originally posted by domineesje Set time : 23 u / 00.30 u � Jericho (Deep House / Minimal) Set time : 00.30u / 2 u - Perry O Neil (Deep House / Progressive) Set time : 02 u / 04 u - D. Ramirez (Electro House / House) Set time : 04 u / 05.30 u - M.I.K.E. (Electro House / Progressive / Trance) Set time : 5.30 u / 7u - Albert Vorne (Progressive / Trance) |

(Deep House / Minimal) (Deep House / Progressive) (Electro House / House) (Electro House / Progressive / Trance) (Progressive / Trance) |
| Originally posted by Devilex Men zou haast gaan twijfelen dat het hier om een trance feestje gaat. |
Ik vind het alleszinds jammer dat die walgelijke elektro zoals een parasiet elk genre komt binnengeslopen.
| Originally posted by Devilex Ik vind het alleszinds jammer dat die walgelijke elektro zoals een parasiet elk genre komt binnengeslopen. |
Zalig uur voor Perry! Wel spijtig dat M.I.K.E. en Albert Vorne zo laat draaien, tzal idd laat nachtje worden!