TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle politieke TA mensjes


Posted by magrec on Mar-23-2002 20:16:

Voor alle politieke TA mensjes

http://www.reflexonline.nl/stemwijzer/volkskrant/

En vertel eerlijk wat er boven aan stond(kijken of er bij siesta pim fortuyn nog bovenaan staat)

bij mij op 1
vvd
op 2
leefbaar nederland

onderaan: groen-links (maar dat wist ik zelf ook al wel)

(pim fortuyn stond in het midden maar ik had geen groen balkje dus ik ben het vooral oneens met hun programma)(klein %)


Posted by Opti on Mar-23-2002 20:39:

de prtij met de meeste overeenkomsten

1. D66
2. CDA
3. PvdA

[edit]nou ja meeste overeenkomsten, de balkjes stonden allemaal links...[/edit]


Posted by Kamaya on Mar-23-2002 20:47:

ik had (niet gedacht trouwens)

1.CDA
2.VVD
3.PvdA


ik had zelf altijd het idee dat ik voor PvdA was, naja ik zie wel.




mzzl


Posted by DJ Bazz on Mar-23-2002 20:49:

1 D66
2 VVD
3 Leefbaar Ned

onderaan groenlinks, christenunie en sgp evenveel


Posted by Henkie_henk on Mar-23-2002 20:53:

Lijst Pim fortuyn
Leefbaar nederland
3 doet er niet toe.. die lag zoveel achter


Posted by magrec on Mar-23-2002 20:54:

quote:
Originally posted by Optimus
de prtij met de meeste overeenkomsten

1. D66
2. CDA
3. PvdA

[edit]nou ja meeste overeenkomsten, de balkjes stonden allemaal links...[/edit]


khad ook maar 2 balkjes naar rechts staan


Posted by Siesta on Mar-23-2002 21:48:

Re: Voor alle politieke TA mensjes

quote:
Originally posted by magrec
http://www.reflexonline.nl/stemwijzer/volkskrant/

En vertel eerlijk wat er boven aan stond(kijken of er bij siesta pim fortuyn nog bovenaan staat)

bij mij op 1
vvd
op 2
leefbaar nederland

onderaan: groen-links (maar dat wist ik zelf ook al wel)

(pim fortuyn stond in het midden maar ik had geen groen balkje dus ik ben het vooral oneens met hun programma)(klein %)


uitslag was lijst fortuyn 1., serieus, anders maak ik wel ff screenshoit al;s je nie gelooft


Posted by Miss Proximus on Mar-23-2002 23:09:

Veel overeenkomst:

1. Groen Links (balkje 2 x groter dan nummer 2)
2. PvdA
3. D66
4. ChristenUnie

Weinig overeenkomst:

5. SP
6. CDA
7. Leefbaar Nederland
8. SGP (?? wie zijn dat haha)
9. Lijst Pim Fortuyn
10. VVD (<- haha)


Posted by TimeportE on Mar-23-2002 23:13:

1. SP (zelf nog nooit echt van gehoord, misschien eff kijken wat ze te zeggen hebben)
2. GroenLinks (had ik eigenlijk wel verwacht, hebben veel overeenkomsten met pvda)
3. PvdA (had ik eigenlijk hoger verwacht )
4. ChristenUnie (huh? bestaat die ook al.. (ben trouwens wel christelijk!))

de rest was allemaal rood!


Posted by Dj Lex on Mar-24-2002 08:31:

Ik ben rechts gestemd en dat zie je ook aan mijn uitslag. Bij die andere had ik VVD en nu is me lijstje zo
1. VVD
2. LN
3. LPF (hoewel ik hier nooit op zou stemmen)
Onderaan dik in het rood Groenlinks. Kvind dat ook een geitewollensokkenpartij en ook nog in het rood SP en CU


Posted by WTB on Mar-24-2002 10:01:

Mijn 'uitslag':

1. SP
2. CDA
3. Leefbaar Nederland
10. Lijst Pim Fortuyn

Ik wist niet dat LN en LPF zo veel van elkaar verschilden, ik dacht dat als je bij de ene paste (3e plek) de ander ook wel hoog zou staan maar dat is (gelukkig) niet zo. Mijn stem gaat nog steeds naar het CDA, maar ik zal ook nog ff naar de standpunten van het SP kijken want die had ik niet zo hoog verwacht.

WTB.

ps: ik had 7 partijen met veel overeenkomsten, dit lijkt me lettend op de andere posts best veel. Ik had niet een partij die meer dan 1 millimeter naar links stond.


Posted by LowRider on Mar-24-2002 10:36:

mijn uitslag: (let wel: kheb me nooit zo erg in politiek verdiept... maar begint nou wel interessant te worden...)

op 1: de VVD
2: Lijst Pim Fortuyn (jajaaaaa )
3: CDA (en ja... ook ik ben (zij het een heeeeel klein beetje ) christelijk)

op zich best een verrassende uitslag.. khad lpf wel in de top 3 geschat en vvd is voor mij beetje verrassing... toch nog maar is goed gaan kijken dan

edit: onderaan trouwens groen links en christenunie...woei
ben denk ik ietsje meer rechts ingesteld


Posted by M5 on Mar-24-2002 10:56:

1. Lijst Pim Fortuyn...hehe lol nooit verwacht
2. VVD...balkje is evengroot als van LPF!
3. Leefbaar NL...toch wel aanzienlijke achterstand

en op de allerlaatste plek die vieze geldschrapers van de SP & Groenlinks


Posted by Miss Proximus on Mar-24-2002 11:00:

quote:
Originally posted by M5
en op de allerlaatste plek die vieze geldschrapers van de SP & Groenlinks


Ik zou het op prijs stellen als jullie je minachting maar op Johan Gielen gingen spuien. Blegh


Posted by M5 on Mar-24-2002 11:03:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


Ik zou het op prijs stellen als jullie je minachting maar op Johan Gielen gingen spuien. Blegh



Posted by LightForce on Mar-24-2002 12:30:

Wow deze score is wel verbluffend.

1. Lijst Fortyn (Nooit gedacht dat die op 1 zou staan bij mij)
2. VVD (gelijk blokje met Fortyn)
3. Leefbaar Nederland (Met een achterstand op de eerste 2)

Nou ben ik zelf het lang niet met alles eens wat Fortyn zegt, en ben ik dan ook meer van plan om op de VVD te stemmen. Maar we zullen zien.


Posted by Jappio on Mar-24-2002 13:37:

mijnes:

1. CDA
2. PvdA
3. SP
4. VVD

Maar ik heb verders nog geen id wat ik ga stemmen


Posted by Blik on Mar-24-2002 13:50:

1. PvdA (nooit verwacht eigenlijk)
2. CDA (zou ik op stemmen als ik mocht stemmen)
3. LN

op de 9de plaats staat Pim Fortuyn, maar niks in het rood ook niks in het groen, alleen AGP staat in het rood bij mij


Posted by kolkiewolkie on Mar-24-2002 15:01:



uitslag:
veel overeenkomsten:
1 cda (was ik ook van plan om op te stemmen, is al 2de keer van 2keer dat ze bovenaan staan in zo'n test)
2 leefbaar nederland (!) had ik niet verwacht, zit echt dicht op cda
3 vvd (zal wel met die belastingvraag te maken hebben)

4,5,6: d66, sgp, christenunie... heb ik nix mee... stonden vorige keer heeeeel dicht achter cda

7 pvda (blech)
8 sp
9 lijst fortuyn (let op het verschil met LN!)
10 groenlinks (LOL) echt en ENORME achterstand...


Posted by Menno on Mar-24-2002 15:10:

1. VVD
2: CDA
3. Leefbaar Nederland
4. D66

Ik was al een beetje van plan om op VVD te gaan stemmen, maar die Dijkstal doet het niet zo lekker de laatste tijd dus ik zie nog wel..


Posted by HiGH_NrG on Mar-24-2002 15:19:

1. VVD (Veel Vrije Dagen)
2. CDA
3. Leefbaar Nederland

Politiek boeit me helemaal nixx...dus keb geen idee of dit nou bij mij past of nie...


Posted by moogwai on Mar-24-2002 22:00:

In mijn uitslag heb ik alleen overeenkomsten met Lijst Fortuyn, VVD en CDA dus zij mogen van mij wel gaan regeren

Het verschil in de uitslag tussen deze drie is echt minimaal... ik zal hun verkiezingsprogramma's nog maar eens goed gaan bestuderen... groenlinks staat trouwens echt diep in het rood bij mij... (zoals verwacht)


Posted by Gekhous on Mar-25-2002 15:06:

Exclamation

1. SP
2. CDA
3. SGP (wie zegt u?? ik weet het ook niet!!)

Pimmetje staat netjes in het midden, waar ik m ook wel verwachtte, VVD valt me op 9e plaats beetje tegen, maar dat komt vooral door neutrale antwoorden van mij, dus in principe komt het toch wel aardig op het zelfde neer, alleen op het gebied van milieu moeten we nog ff flink om tafel zitten
op 10 Groenlinks



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.