TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar fyller 14 år ..::.. 25 dec ..:.. SweTA-DJ i linan!
Pages (2): [1] 2 »
Monday Bar fyller 14 år ..::.. 25 dec ..:.. SweTA-DJ i linan!
Monday Bars födelsedagskalas!

Date: 2006-12-25
Tid: 22:00 - 04:00
Plats: Göta Källare
Stad: Stockholm
Pris: Förköp 140 kr I dörren 160 kr
Ålder: 20 (18 med förköpsbiljett)
Hemsida: http://www.mondaybar.com
Kring juletid är det alltid bråda tider för Monday Bar. Vi fyller år samtidigt som årets mest festfyllda helger. På juldagen är det 14 år sedan sveriges äldsta klubb för modern dansmusik öppnade portarna för första gången 1992. Vi har fyllt upp en julklappssäck med några djs som bäst representerar musikutbudet på våra fester under det senaste året, dvs trance i alla former, house, techno, elektro mm.
På juldagen vill ALLA gå ut och skaka av sig lite julspäck och Monday Bars födelsedagskalas brukar vara extremt välbesökta så se till att komma så tidigt du kan. Kvällen till ära får vi dessutom ha öppet till klockan 04.
DJ-TIDER
22.00-23.00 - Christian Öhman SweTA-DJ - Ladda hem promo mix här
23.00-00.00 - Ida Engberg
00.00-01.00 - David West
01.00-02.00 - Steve
02.00-03.00 - Johnny Boy
03.00-04.00 - DJ Anneli
Förköpsställe
C.U.M. Clubwear
Klara Norra Kyrkog. 21-23
Stockholm
PHAT! Be there
Vi kan fira min födelsedag där också, efter jag fyller år på 23de!!
Jag är där om jag inte reser bort under vinter, vill speciellt se Christian (känn pressen ; ) och David lira
Härligt Christian!!!!!!
KÖR HÅRT!
Hehe härligt Christian. Visa var skåpet ska stå 
| quote: |
| Originally posted by Johan (DJ Irish) Hehe härligt Christian. Visa var skåpet ska stå |
Hur har du det "down under"?
Jovars, det funkar bra här. Vädret är fin fint (förutom idag då det regnar). Runt 20-30 grader under dagen.
Har även lyckats få bredband till vår lägenhet så kan jag börja jobba ordentligt igen.
Ska få upp din mix inom en mycket snar framtid 
| quote: |
| Originally posted by Johan (DJ Irish) Jovars, det funkar bra här. Vädret är fin fint (förutom idag då det regnar). Runt 20-30 grader under dagen. Har även lyckats få bredband till vår lägenhet så kan jag börja jobba ordentligt igen. Ska få upp din mix inom en mycket snar framtid |
Nu blev jag så där nervös igen!
*se första posten*
Fick ett litet samtal tidigare ikväll!

ska du lira stefan?! kul!
| quote: |
| Originally posted by jofawe ska du lira stefan?! kul! |
Härligt Stefan! SWETA night 
Laddad Christian ? 
Va kul att äntligen få höra dig Steve!!
Tyvärr missar jag nog Christian..
See ya there!
| quote: |
| Originally posted by Gaby Va kul att äntligen få höra dig Steve!! Tyvärr missar jag nog Christian.. See ya there! |
Ska bli kul att ses!
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Laddad Christian ? |
Kommer bli riktigt kul, hoppas att det hinner droppa in lite människor under min timme också
| quote: |
| Originally posted by Christian Ö. JA, SOM BAAARA FAAAN! Kommer bli riktigt kul, hoppas att det hinner droppa in lite människor under min timme också![]() Själv då? |
Men de löser sig på plats!
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Du kommer spela rätt progressive trance va? |
Är väldigt inne på det just nu så det blir proggigt och säkert ett lite "hårdare" avslut.. samma stuk som mina två senaste promo mixar helt enkelt
Speltiderna för ikväll är ändrade igen...
22.00-23.00 - Christian Öhman
23.00-00.00 - Ida Engberg
00.00-01.00 - David West
01.00-02.00 - Johnny Boy
02.00-03.00 - Steve
03.00-04.00 - DJ Anneli
Det börjar dra ihop sig nu!
Sitter och lyssnar på din novemberpromo....lycka till ikväll!
Lät ju riktigt bra Christian
! Kunde tyvärr inte stanna kvar å se Steve
så berätta! Gärna bilder också!
| quote: |
| Originally posted by Akia Lät ju riktigt bra Christian ! Kunde tyvärr inte stanna kvar å se Steve så berätta! Gärna bilder också! |
Jag är väldigt nöjd med gårdagen, mixarna och allt satt som de skulle... Tracklist för kvällen från mig:
Ser ju nice ut som fan Christian!
Lust att göra en efterinspeling ?
Har fått grymt mycket cred för mitt set och skyhöga sådana...
Tror aldrig jag fått så bra från alla håll och kanter... Känns väldigt bra!
Läste dock precis i Monday Bars gästbok... jag tolkar det som att nån kanske tyckte det var så bra att han trodde det var förinspelat...
Eller?
| quote: |
| Fake dj?? Var det mer än jag som tyckte Steve fejkade sig igenom sin timme i måndags? Verkade vara färdiga mixar han spelade för oss |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.