TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar fyller 14 år ..::.. 25 dec ..:.. SweTA-DJ i linan!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by SteveTranz4ever on Dec-07-2006 17:00:

Monday Bar fyller 14 år ..::.. 25 dec ..:.. SweTA-DJ i linan!

Monday Bars födelsedagskalas!



Date:
2006-12-25
Tid: 22:00 - 04:00
Plats: Göta Källare
Stad: Stockholm
Pris: Förköp 140 kr I dörren 160 kr
Ålder: 20 (18 med förköpsbiljett)
Hemsida: http://www.mondaybar.com


Kring juletid är det alltid bråda tider för Monday Bar. Vi fyller år samtidigt som årets mest festfyllda helger. På juldagen är det 14 år sedan sveriges äldsta klubb för modern dansmusik öppnade portarna för första gången 1992. Vi har fyllt upp en julklappssäck med några djs som bäst representerar musikutbudet på våra fester under det senaste året, dvs trance i alla former, house, techno, elektro mm.

På juldagen vill ALLA gå ut och skaka av sig lite julspäck och Monday Bars födelsedagskalas brukar vara extremt välbesökta så se till att komma så tidigt du kan. Kvällen till ära får vi dessutom ha öppet till klockan 04.

DJ-TIDER

22.00-23.00 - Christian Öhman SweTA-DJ - Ladda hem promo mix här
23.00-00.00 - Ida Engberg
00.00-01.00 - David West
01.00-02.00 - Steve
02.00-03.00 - Johnny Boy
03.00-04.00 - DJ Anneli



Förköpsställe
C.U.M. Clubwear
Klara Norra Kyrkog. 21-23
Stockholm


Posted by Christian Ö. on Dec-07-2006 17:07:

PHAT! Be there


Posted by Jace2 on Dec-07-2006 18:55:

Vi kan fira min födelsedag där också, efter jag fyller år på 23de!!


Posted by trancedanne on Dec-07-2006 19:23:

Jag är där om jag inte reser bort under vinter, vill speciellt se Christian (känn pressen ; ) och David lira


Posted by CJ InterCity on Dec-08-2006 23:25:

Härligt Christian!!!!!! KÖR HÅRT!


Posted by Johan (DJ Irish) on Dec-11-2006 15:25:

Hehe härligt Christian. Visa var skåpet ska stå


Posted by Christian Ö. on Dec-11-2006 17:44:

quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Hehe härligt Christian. Visa var skåpet ska stå

Tack Hur har du det "down under"?


Posted by Johan (DJ Irish) on Dec-15-2006 09:40:

Jovars, det funkar bra här. Vädret är fin fint (förutom idag då det regnar). Runt 20-30 grader under dagen.

Har även lyckats få bredband till vår lägenhet så kan jag börja jobba ordentligt igen.

Ska få upp din mix inom en mycket snar framtid


Posted by Christian Ö. on Dec-16-2006 16:21:

quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Jovars, det funkar bra här. Vädret är fin fint (förutom idag då det regnar). Runt 20-30 grader under dagen.

Har även lyckats få bredband till vår lägenhet så kan jag börja jobba ordentligt igen.

Ska få upp din mix inom en mycket snar framtid

Grymt!


Posted by SteveTranz4ever on Dec-19-2006 21:43:

Nu blev jag så där nervös igen!
*se första posten*


Fick ett litet samtal tidigare ikväll!


Posted by jofawe on Dec-19-2006 21:47:

ska du lira stefan?! kul!


Posted by SteveTranz4ever on Dec-20-2006 22:06:

quote:
Originally posted by jofawe
ska du lira stefan?! kul!

Ska ju det men det kommer bli mer trance än vad ni är vana att höra mig spela... brukar ju va tech-trance annars...
Ska bli kul som tusan!
En otrolig ära att få spela för MondayBar igen!


Posted by CJ InterCity on Dec-22-2006 20:57:

Härligt Stefan! SWETA night


Posted by SteveTranz4ever on Dec-24-2006 09:34:

Laddad Christian ?


Posted by Gaby on Dec-24-2006 09:41:

Va kul att äntligen få höra dig Steve!!

Tyvärr missar jag nog Christian..

See ya there!


Posted by SteveTranz4ever on Dec-24-2006 10:24:

quote:
Originally posted by Gaby
Va kul att äntligen få höra dig Steve!!

Tyvärr missar jag nog Christian..

See ya there!

Hej! Det var länge sen Ska bli kul att ses!

Dock kommer det bli mer trance från mitt håll... normalt spelar jag mer tech-trance !


Posted by Christian Ö. on Dec-24-2006 11:29:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Laddad Christian ?

JA, SOM BAAARA FAAAN! Kommer bli riktigt kul, hoppas att det hinner droppa in lite människor under min timme också

Själv då?


Posted by SteveTranz4ever on Dec-24-2006 12:39:

quote:
Originally posted by Christian Ö.
JA, SOM BAAARA FAAAN! Kommer bli riktigt kul, hoppas att det hinner droppa in lite människor under min timme också

Själv då?

Du kommer spela rätt progressive trance va?

Är sådär lagom laddad, mycket att tänka på med jul och allt nu...
Vettefan va jag ska spela bara.. Men de löser sig på plats!
Börjar ladda på riktigt imorrn!


Posted by Christian Ö. on Dec-24-2006 12:59:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Du kommer spela rätt progressive trance va?

aaa, har inte fått några direktiv förutom det att jag ska köra det jag känner för Är väldigt inne på det just nu så det blir proggigt och säkert ett lite "hårdare" avslut.. samma stuk som mina två senaste promo mixar helt enkelt


Posted by SteveTranz4ever on Dec-25-2006 11:07:

Speltiderna för ikväll är ändrade igen...

22.00-23.00 - Christian Öhman
23.00-00.00 - Ida Engberg
00.00-01.00 - David West
01.00-02.00 - Johnny Boy
02.00-03.00 - Steve
03.00-04.00 - DJ Anneli


Posted by Christian Ö. on Dec-25-2006 13:29:

Det börjar dra ihop sig nu!


Posted by Laszlo on Dec-25-2006 13:35:

Sitter och lyssnar på din novemberpromo....lycka till ikväll!


Posted by Akia on Dec-26-2006 01:24:

Lät ju riktigt bra Christian ! Kunde tyvärr inte stanna kvar å se Steve så berätta! Gärna bilder också!


Posted by Christian Ö. on Dec-26-2006 14:14:

quote:
Originally posted by Akia
Lät ju riktigt bra Christian ! Kunde tyvärr inte stanna kvar å se Steve så berätta! Gärna bilder också!

Tack, kul att höra Jag är väldigt nöjd med gårdagen, mixarna och allt satt som de skulle... Tracklist för kvällen från mig:

01. V-Sag - Kittie in an empty house
02. Bs as deep - Seasick (Jacob todd remix)
03. Audioholics - External key
04. Zinfandel - Galivan
05. Lovac - One night winter (Johan chatowski dub)
06. Mike shiver - Morning drive (probspot remix)
07. Yamin, marcie - Butterfly garden (Santerna dub)
08. Ljungqvist - Nella (Latigidis whos nella remix)
09. Perry o'neil - Bass society
10. Galen Behr pres. Earthquake vs. Hydroid - Carabella


Posted by SteveTranz4ever on Dec-29-2006 12:44:

Ser ju nice ut som fan Christian!
Lust att göra en efterinspeling ?


Har fått grymt mycket cred för mitt set och skyhöga sådana...
Tror aldrig jag fått så bra från alla håll och kanter... Känns väldigt bra!
Läste dock precis i Monday Bars gästbok... jag tolkar det som att nån kanske tyckte det var så bra att han trodde det var förinspelat...
Eller?

quote:
Fake dj??
Var det mer än jag som tyckte Steve fejkade sig
igenom sin timme i måndags? Verkade vara färdiga
mixar han spelade för oss



Trist nån tror man fejkar bara...
Hade bara några få dagar att förbereda mig + att jag oftast spelar tech-trance + min tinnitus... aja...

Gott slut till er alla på ett underbart musik-/fest-år!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.