TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Samsung D500 simlockvrij maken ???


Posted by Smirnoff on Dec-11-2006 22:30:

Question Samsung D500 simlockvrij maken ???

Jow...

Misschien kan iemand mij hier helpen...

Ik heb een Samsung D500 telefoon van m,n broertje gekregen maar hij had KPN en ik heb Vodafone.. (allebij abonnement)

Als ik mijn Simkaart erin doe moet ik pincode geven en daarna geeft ie aan :

Netwerkblokkering.

Dit moet ik dus op de 1 of andere manier uit zetten.

#7465625*28746# = Auto SIM lock OFF

Die code heb ik al gebruikt... werkt ook maar dit geld niet voor de Netwerkblokkering.

De volgende codes heb ik ook nog van internet weten te plukken :

*#7465625# = Check the locks
*7465625*638*Code# = Enables Network lock
#7465625*638*Code# = Disables Network lock
*7465625*782*Code# = Enables Subset lock
#7465625*782*Code# = Disables Subset lock
*7465625*77*Code# = Enables SP lock
#7465625*77*Code# = Disables SP lock
*7465625*27*Code# = Enables CP lock
#7465625*27*Code# = Disables CP lock
*7465625*746*Code# = Enables SIM lock
#7465625*746*Code# = Disables SIM lock
*7465625*228# = Activa lock ON
#7465625*228# = Activa lock OFF
*7465625*28638# = Auto Network lock ON
#7465625*28638# = Auto Network lock OFF
*7465625*28782# = Auto subset lock ON
#7465625*28782# = Auto subset lock OFF
*7465625*2877# = Auto SP lock ON
#7465625*2877# = Auto SP lock OFF
*7465625*2827# = Auto CP lock ON
#7465625*2827# = Auto CP lock OFF
*7465625*28746# = Auto SIM lock ON
#7465625*28746# = Auto SIM lock OFF


#7465625*638*Code# = Disables Network lock <-- deze heb ik geprobeerd maar op de plaats van "CODE" moet een getal komen... weet iemand wat ik daar in moet vullen ??

Hopen dat iemand mij kan helpen...


Posted by Hitman on Dec-11-2006 23:33:

Gezien het type toestel, neem ik aan dat ie ouder is dan een jaar... Gewoon even KPN klantenservice bellen en dan krijg je de code(s) gratis.

Succes


Posted by MennoB on Dec-12-2006 09:49:

Ik dacht altijd dat telefoons de je bij je abonement kreeg (of andersom) altijd simlock vrij waren. Maar dat kan goed al veranderd zijn in de loop der jaren.


Posted by robin on Dec-12-2006 20:21:

Juist niet vaak..

Ze willen wel dat je via hun belt als ze je zo'n toestel geven.. anders verdienen ze het nooit terug natuurlijk

Hier staat er gewoon zo'n aziaat op de markt die frontjes verkoopt enzo.. die unlockt ze ook. Koste me 8 euro ofzo.. lekker makkelijk, geen gezoek en gepruts.

Maar als ie ouder dan een jaar is zou ik hitmans advies opvolgen


Posted by MennoB on Dec-12-2006 20:44:

quote:
Originally posted by robin
Juist niet vaak..

Ze willen wel dat je via hun belt als ze je zo'n toestel geven.. anders verdienen ze het nooit terug natuurlijk

Hier staat er gewoon zo'n aziaat op de markt die frontjes verkoopt enzo.. die unlockt ze ook. Koste me 8 euro ofzo.. lekker makkelijk, geen gezoek en gepruts.

Maar als ie ouder dan een jaar is zou ik hitmans advies opvolgen


Het is toch zo dat je je telefoon betaald met het abonement dat je afsluit.. Je betaald toch een X bedrag per maand. Dus die hebben ze al binnen. Bij PrePayd is dat anders.. Dan ligt het niet vast hoeveel je per maand betaald. Daarom zijn die telefoons duurder en zijn ze ook niet simlock vrij, zodat je alleen maar met de provider bij wie je je telefoon hebt gekocht kun bellen. Ofniet?


Posted by Robert on Dec-12-2006 23:04:

Volgens mij kan je als je je telefoon een jaar hebt de unlock code bij je provider opvragen, die moeten hem dan geven... dacht ik


Posted by Smirnoff on Dec-15-2006 17:05:

Ik zal eens bellen naar de KPN deze week.

Effe zien wat ze zeggen.


Posted by robin on Dec-15-2006 17:09:

quote:
Originally posted by MennoB
Het is toch zo dat je je telefoon betaald met het abonement dat je afsluit.. Je betaald toch een X bedrag per maand. Dus die hebben ze al binnen.


Dat is wel waar, maar aan het eind van de rit (bv 1 of 2 jaar) hebben ze wat dat betreft nog niet heel veel winst op je gemaakt.. ze gaan pas echt aan je verdienen als je over je bundel heen gaat, dus ze willen liever wel dat je m ook gebruik om via hun (over je bundel heen) te bellen.


Posted by eieregooie on Dec-18-2006 00:12:

Wij hebben GSM Delft... In het begin adverteerden die door geprinte A4tjes in het winkelcentrum op te hangen met een 06 nummer erop. Tegenwoordig hebben ze een klein zaakje op een bedrijventerrein. Specialist in unlocken en reparaties. Ideaal


Posted by Botol&Cebok on Dec-19-2006 19:23:

beverwijk ook heel goedkoop



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.