TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Avondje Out?
Avondje Out?
Click&Check
ff doorspoelen naar 19 mins en aanschouw een aardig potje GHB-horror 
damn! dit soort sportschoolprobleemouderen kom je best vaak tegen op feestjes 
Hahaha gadverdamme!
Ik zou me hond nog niet eens op dat wijf laten. Wat een stel zeg.

wat voor remy?
k denk dat die hond van Air jankend met zn staart tussen zn poten wegvlucht MAAR idd Remy zou der als een stoere vent wel eem nemen
Hahaha mooi. Remy, ja die wil vast wel en zij ook wel, aangezien zij een open relatie heeft, tenminste dat vertelde ze in Taxi. Misschien moet ie eens met haar gaan daten. 
Misschien heeft ze ook wel een pisbuis die je lekker kan vingeren Remy

liever dat idd dan menigeen dat hier op het forum rond huppelt/heeft gehuppeld.....

| quote: |
| Originally posted by Siesta Misschien heeft ze ook wel een pisbuis die je lekker kan vingeren Remy |
hehehe ja dit zag ik toen op tv, de presentator was deze week ook nog bij maas en geel op talpa en lieten ze ook dit fragment weer zien hahaha
| quote: |
| Originally posted by Remy D liever dat idd dan menigeen dat hier op het forum rond huppelt/heeft gehuppeld..... |
Dat doet me trouwens nog ergens anders aan denken...
Een tijd geleden, zo'n 1 jaar - 1,5 jaar terug was er een nieuwe member op dit forum. Misschien weten jullie het nog wel, zijn naam was 'Kutvolkots'. Nu zat ik dus vanmiddag te denken: was jij dat misschien Remy???
Die kerel was namelijk ook echt niet normaal. Nou, ben benieuwd.
Hier een geheugenopfrissertje:
- Link1
- Link2
Tyfus!!! Dat gele shirt heb ik dus ook! AAAAAAAAAAAARGH!

| quote: |
| Originally posted by AirPole Dat doet me trouwens nog ergens anders aan denken... Een tijd geleden, zo'n 1 jaar - 1,5 jaar terug was er een nieuwe member op dit forum. Misschien weten jullie het nog wel, zijn naam was 'Kutvolkots'. Nu zat ik dus vanmiddag te denken: was jij dat misschien Remy??? Die kerel was namelijk ook echt niet normaal. Nou, ben benieuwd. Hier een geheugenopfrissertje: - Link1 - Link2 |
| quote: |
| Originally posted by robin Ik denk het niet.. ben dat manneke op nog een aantal fora tegen gekomen, ook met zulke bullshit namen (commander schurftgat o.a.) ook quasi intelligente lulkoek heel de tijd. Wel raar.. ik heb een pm die ik ooit eens aan een mod gestuurd heb over die gozer net 5 min terug verwijderd :S (dat was een maand nadat ie hier opdook) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.