TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Avondje Out?


Posted by Donna on Dec-14-2006 11:13:

Avondje Out?

Click&Check

ff doorspoelen naar 19 mins en aanschouw een aardig potje GHB-horror


Posted by Siesta on Dec-14-2006 11:54:

damn! dit soort sportschoolprobleemouderen kom je best vaak tegen op feestjes


Posted by AirPole on Dec-14-2006 12:10:

Hahaha gadverdamme!

Ik zou me hond nog niet eens op dat wijf laten. Wat een stel zeg.




Posted by DjRV on Dec-14-2006 13:58:



wat voor remy?


Posted by Donna on Dec-14-2006 14:30:

k denk dat die hond van Air jankend met zn staart tussen zn poten wegvlucht MAAR idd Remy zou der als een stoere vent wel eem nemen


Posted by AirPole on Dec-14-2006 15:14:

Hahaha mooi. Remy, ja die wil vast wel en zij ook wel, aangezien zij een open relatie heeft, tenminste dat vertelde ze in Taxi. Misschien moet ie eens met haar gaan daten.


Posted by Siesta on Dec-14-2006 15:32:

Misschien heeft ze ook wel een pisbuis die je lekker kan vingeren Remy


Posted by robin on Dec-14-2006 16:00:


Posted by Remy D on Dec-14-2006 16:42:

liever dat idd dan menigeen dat hier op het forum rond huppelt/heeft gehuppeld.....


Posted by AirPole on Dec-14-2006 18:12:

quote:
Originally posted by Siesta
Misschien heeft ze ook wel een pisbuis die je lekker kan vingeren Remy


Posted by magrec on Dec-14-2006 19:28:

hehehe ja dit zag ik toen op tv, de presentator was deze week ook nog bij maas en geel op talpa en lieten ze ook dit fragment weer zien hahaha


Posted by Donna on Dec-14-2006 20:22:

quote:
Originally posted by Remy D
liever dat idd dan menigeen dat hier op het forum rond huppelt/heeft gehuppeld.....


*Hmmz* Menigeen betekent dus dat je niet iedereen uitsluit,wie is de gelukkige die jij wel zou nemen van ons forumpje dan Remy?


Posted by AirPole on Dec-14-2006 20:27:

Dat doet me trouwens nog ergens anders aan denken...

Een tijd geleden, zo'n 1 jaar - 1,5 jaar terug was er een nieuwe member op dit forum. Misschien weten jullie het nog wel, zijn naam was 'Kutvolkots'. Nu zat ik dus vanmiddag te denken: was jij dat misschien Remy???

Die kerel was namelijk ook echt niet normaal. Nou, ben benieuwd.

Hier een geheugenopfrissertje:

- Link1

- Link2


Posted by Shabbaman on Dec-14-2006 21:23:

Tyfus!!! Dat gele shirt heb ik dus ook! AAAAAAAAAAAARGH!


Posted by Little Theseus on Dec-14-2006 22:16:


Posted by robin on Dec-15-2006 16:07:

quote:
Originally posted by AirPole
Dat doet me trouwens nog ergens anders aan denken...

Een tijd geleden, zo'n 1 jaar - 1,5 jaar terug was er een nieuwe member op dit forum. Misschien weten jullie het nog wel, zijn naam was 'Kutvolkots'. Nu zat ik dus vanmiddag te denken: was jij dat misschien Remy???

Die kerel was namelijk ook echt niet normaal. Nou, ben benieuwd.

Hier een geheugenopfrissertje:

- Link1

- Link2


Ik denk het niet.. ben dat manneke op nog een aantal fora tegen gekomen, ook met zulke bullshit namen (commander schurftgat o.a.) ook quasi intelligente lulkoek heel de tijd.

Wel raar.. ik heb een pm die ik ooit eens aan een mod gestuurd heb over die gozer net 5 min terug verwijderd :S (dat was een maand nadat ie hier opdook)


Posted by AirPole on Dec-15-2006 16:16:

quote:
Originally posted by robin
Ik denk het niet.. ben dat manneke op nog een aantal fora tegen gekomen, ook met zulke bullshit namen (commander schurftgat o.a.) ook quasi intelligente lulkoek heel de tijd.

Wel raar.. ik heb een pm die ik ooit eens aan een mod gestuurd heb over die gozer net 5 min terug verwijderd :S (dat was een maand nadat ie hier opdook)


Commander Schurftgat????!!!!










Hahaha, creatief was die kerel wel.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.