TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Track ID van de Visa/Mastercard reclame


Posted by AirPole on Dec-14-2006 18:17:

Track ID van de Visa/Mastercard reclame

Weet iemand misschien de titel van de track die in de reclame gedraaid wordt? Je ziet een mannetje op een scootertje rondrijden en wat je hoort is een beetje een laid back/mellow nummertje, en er zitten geloof ik ook vocals in die zoiets zeggen als: 'Another day...'.

Het is weinig maar meer kan ik er geloof niet echt over zeggen.

Alvast thnx!


Posted by Chicane on Dec-14-2006 18:33:

St. Etienne of Groove Armada dacht ik, een van die titel weet ik niet.. daarvoor moet ik m'n collectie even doorspitten.


Posted by AirPole on Dec-14-2006 18:42:

quote:
Originally posted by Chicane
St. Etienne of Groove Armada dacht ik, een van die titel weet ik niet.. daarvoor moet ik m'n collectie even doorspitten.


Ah top

Ik zal nu zelf ook wel even gaan zoeken op deze namen, kijken wat ik kan vinden.


Thanks.


Posted by Siesta on Dec-14-2006 18:44:

ey deze viel mij ook op idd, vette track


Posted by basd on Dec-14-2006 19:31:

Telepopmusik - Breathe


Posted by AirPole on Dec-14-2006 19:37:

quote:
Originally posted by basd
Telepopmusik - Breathe


Hey te gek Het schijnt de SoulnTech remix te zijn.

Harstikke bedankt man! Trouwens voor Gerrit: je kan dit nummer gewoon gratis wegtrekken van deze site --> Link


Posted by Djeebie on Dec-14-2006 20:10:

Nog even een kleine tip: muziek uit reclames kun je vinden op www.ster.nl. Daar kun je onder het kopje muziek naar de reclame zoeken waar je het nummer van wilt weten.


Posted by AirPole on Dec-14-2006 20:18:

quote:
Originally posted by Djeebie
Nog even een kleine tip: muziek uit reclames kun je vinden op www.ster.nl. Daar kun je onder het kopje muziek naar de reclame zoeken waar je het nummer van wilt weten.


Cool. Heb alleen niet zo vaak dat me dat gebeurt, maar het is toch handig.


Posted by Siesta on Dec-14-2006 21:49:

thanks voor de link, deze track &joy ik zeker!


Posted by Ultravibe! on Dec-15-2006 11:06:

Markus Schulz rmx vond ik altijd vet!


Posted by Subsonik on Dec-21-2006 22:38:

net ook even gedownload, erg lekker!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.