TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Äntligen


Posted by Beamish on Mar-25-2002 14:51:

Smiley DJ Äntligen

Fick jag Van Dyk - For an angel på vinyl. Satan vad jag längtat efter att ha den här på vinyl.


Posted by nils on Mar-25-2002 17:01:

Grattis!


Posted by ExOn on Mar-25-2002 17:23:

Det är alltid kul att höra när folk får efterlängtade vinyler, verkligen kul


Posted by Jre on Mar-25-2002 18:46:

Najs!!

Hittade en jäkla massa "rariteter" i London
när jag var där på HMV. HMV är ju stora jevla as till butiker
som säljer mycke DVD ,cd skivor och även VINYL!
jag trodde inte själv att de skulle ha en massa classics
men ack så fel jag hade.

Jag köpte inte så värst mycke vinyl
HUMATE - LOVE SIMULATION
Tillman Uhrmacher - On The Run
Gouryella - Walhalla (Fiii fan äntliigen har jag den på vinyl)

När vi endå snackar lite Vinyl!
Denna har jag tok letat efter!
Om någon vet vart den finns så skulle jag vara
tacksam om ni delade med er av den informationen

VARIOUS-Gatecrasher: Global Sound System
(unmixed 3xLP: Incredible INC 12LP)

MISS SHIVA-Dreams (Shiva's Clubcut)
THE WARRIOR-Warrior
OLIVER KLEIN-Rheinkraft
PAUL VAN DYK-Love From Above
FREON-Heavens Gate
TERRA FERMA-The Adventures Of
FLUTLICHT-Mutterkorn
FREEFALL featuring JAN JOHNSTON-Skydive
TERRA FERMA-Keep Moving
AFTER BURN-North Pole
VDM-No Hesitation

/Jre


Posted by Beamish on Mar-25-2002 19:19:

ohh..
Warrior - Warrior

fyfan vilken bra låt.
Warrior=Praetorian=Michael Woods för övrigt

duktig kille


Posted by Virus on Mar-25-2002 20:03:

quote:
Originally posted by Beamish

Warrior=Praetorian=Michael Woods för övrigt

duktig kille


Hade ingen aning om att han var Praetorian.. Released är en ruggigt bra låt. Annars så verkar Michael Woods mest köra chill grejer...


Posted by mindshooter on Mar-26-2002 06:23:

quote:
Originally posted by Jre
Najs!!

Hittade en jäkla massa "rariteter" i London
när jag var där på HMV.



MEN ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Jag har fan varit i DEN satans butiken varje år i 3 år nu utan att leta efter vinyl! Och igår bestämmde jag just med farsan att jag inte skulle dit i år...SUCK!


Posted by P4z! on Mar-26-2002 09:06:

quote:
Originally posted by Jre
Najs!!

Hittade en jäkla massa "rariteter" i London
när jag var där på HMV. HMV är ju stora jevla as till butiker
som säljer mycke DVD ,cd skivor och även VINYL!
jag trodde inte själv att de skulle ha en massa classics
men ack så fel jag hade.

Jag köpte inte så värst mycke vinyl
HUMATE - LOVE SIMULATION
Tillman Uhrmacher - On The Run
Gouryella - Walhalla (Fiii fan äntliigen har jag den på vinyl)

När vi endå snackar lite Vinyl!
Denna har jag tok letat efter!
Om någon vet vart den finns så skulle jag vara
tacksam om ni delade med er av den informationen

VARIOUS-Gatecrasher: Global Sound System
(unmixed 3xLP: Incredible INC 12LP)

MISS SHIVA-Dreams (Shiva's Clubcut)
THE WARRIOR-Warrior
OLIVER KLEIN-Rheinkraft
PAUL VAN DYK-Love From Above
FREON-Heavens Gate
TERRA FERMA-The Adventures Of
FLUTLICHT-Mutterkorn
FREEFALL featuring JAN JOHNSTON-Skydive
TERRA FERMA-Keep Moving
AFTER BURN-North Pole
VDM-No Hesitation

/Jre


vart i London ligger den butiken? skriva adress å allt man behöver veta vore schysst!


Posted by nils on Mar-26-2002 11:50:

quote:
Originally posted by Jre
Najs!!

VARIOUS-Gatecrasher: Global Sound System
(unmixed 3xLP: Incredible INC 12LP)

/Jre


WTF!?

Åh!!!! Snälla! Har du en tracklist? Eller en sida med det? ARGH! Letat så länge efter liknande!

Ha'et!


Posted by Beamish on Mar-26-2002 12:07:

HMV finns överallt i England. Men jag vet iaf att dom har en grymt stor butik på Oxford Street


Posted by P4z! on Mar-26-2002 12:50:

quote:
Originally posted by Beamish
HMV finns överallt i England. Men jag vet iaf att dom har en grymt stor butik på Oxford Street


ok tack! va har dem för adress till deras hemsida? min polare ska till London snart så han ska få shoppa lite åt mej


Posted by Beamish on Mar-26-2002 13:08:

http://www.hmv.co.uk

Affären på Oxford strett går iaf inte att missa. Den är väl iaf 3 ggr så stor som MEGA i sthlm


Posted by Jre on Mar-26-2002 15:47:

Finns Ytterligare en vid picadilly
i gallerian Trocadero (tror jag den heter)
Den gallerian med Uppskjutet i iaf

// Jre


Posted by Beamish on Mar-26-2002 16:11:

Juppp, det är trocadero.


Posted by reveal on Mar-27-2002 13:13:

quote:
Originally posted by Beamish
HMV finns överallt i England. Men jag vet iaf att dom har en grymt stor butik på Oxford Street


ligger ju 2 stycken på oxford street


Posted by Beamish on Mar-27-2002 18:06:

jobbig kille


Posted by mindshooter on Mar-27-2002 18:28:

quote:
Originally posted by Beamish
jobbig kille


Vad menar du?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.