TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jouw Ultieme Sensation Line Up
Pages (2): [1] 2 »
sensation is het feest waar we (bijna) allemaal op zitten te wachten, maar wat zou jouw ultieme dj line-up zijn.
De Mijne is:
Mauro Picotto
Tiesto
Paul V Dijk
Carl Cox
Rank 1
Tom Harding
Hier de mijne in willekeurige volgorde:
Tiesto (was er vorig jaar ook)
JP
Paul van Dyk
Judge Jules (is ook al geweest)
Tom Harding
Sasha
Yves DeRuyter
van mij mogen een paar dj's van vorig jaar zeker ook komen zoals bas&ram spider willem en lady dana maar de dj's die jullie net noemden moeten ze zeker in de hoofdzaal zetten want hun draaien ook altijd goed vooral jp en tom harding
Absolute sensation
1. Johan gielen
2. Paul oakenfold
3. Tiesto
4. Paul van Dyk
5. Mauro Picotto
6. Tom Harding
Zoiets in de omgeving lijkt me wel vet. De line-up van vorig jaar vind ik ook best.
groet,
TNG
We mochten zeker niet klagen vorig jaar. Ga dit jaar sowieso. En de line up zal wel weer goed zijn. Detail --> wij hadden vorig jaar zo'n beetje een privebar om drinken te halen. Achter in de zaal op de eerste ring!!!!
In willekeurige volgorde ........
1. Picotto
2. Bas & Ram
3. JP
4. Harding
5. Tiesto
6. The Advent 
TOM harding
Tiesto
JOhan Gielen
Mauro Picotto
Sven Vath
Paul Van Dyk
Judge Jules
dit lijkt me wel een lekker line up 
Line up
Okey allemaal,
hier is mijn line up voor Sensation:
Paul van Dyk
Paul Oakenfold
Mauro Picotto
Ti�sto
Billy Nasty
Antiphus (hah, die kennen jullie zeker niet: 't is mijn fella, en hij is echt toppie!! -> Progressive!!!)
Greetz en tot speekz 
Als ik organisator was (Hey, there is always something to dream about
) zou dit de line-up zijn:
Armin van Buuren
Seb Fontaine
Rank 1 (Live)
Marco V
Ferry Corsten
Ti�sto
Tom Harding
Lekker rustig beginnen met Armin en Seb, helemaal wegdromen bij Rank 1 live en vanaf Marco V langzaam aan lekker progressive draaien en eindigen met Hardhouse! kan niet beter d8 ik zo 
priv�bar!!
| quote: |
| Originally posted by Robvef We mochten zeker niet klagen vorig jaar. Ga dit jaar sowieso. En de line up zal wel weer goed zijn. Detail --> wij hadden vorig jaar zo'n beetje een privebar om drinken te halen. Achter in de zaal op de eerste ring!!!! |
Re: priv�bar!!
| Originally posted by Miss Proximus Ik werk normaal nl. in de ArenA (met wedstrijden en concerten enzo, in de catering) Mzzl :-} |
Een paar namen die er zeker bij moeten zijn:
Johan Gielen
Yves Deruyter
Marco V.
Mauro Picotto
Sven V�th
Luke Slater
Lekker rustig aan beginnen met Johan Gielen en Yves Deruyter om daarna via Marco V. en Mauro Picotto bij de techno van Sven Vath en Luke Slater te eindigen.....
ideaal!!!!!
Re: Re: priv�bar!!
| Originally posted by Robvef Hoe komt iemand uit Leeuwarden in hemelsnaam in Amsterdam terecht om te werken?? |
Hey wat was de line-up van vorig jaar eigenlijk??
Ik denk dat ik dit jaar ook maar van de partij ben 
line up
| Originally posted by Henkie_henk Hey wat was de line-up van vorig jaar eigenlijk?? |
Je hebt er nog een paar gemist, maar dit waren toch waren toch wel de DJ's die men het meeste herinnerde. Niemand zal (ik in ieder geval niet) zal het je kwalijk nemen. (denk ik)
| Originally posted by Robvef Je hebt er nog een paar gemist, maar dit waren toch waren toch wel de DJ's die men het meeste herinnerde. Niemand zal (ik in ieder geval niet) zal het je kwalijk nemen. (denk ik) |
ghghghghhg
| Originally posted by Henkie_henk Heb jij een beetje veel gedronken afgelopen weekend?? |
LOLOLOLOL
Vergeef me het is maandagochtend/middag
Toevoeging
Even nog een aanvulling op mijn Line-up voor Sensation.
Kai Tracid
Heb gisteren een CD van hem gekocht en die blaast echt. Zwaar beuken. Geen losse nummers --> maar gewoon als DJ gemixed.
Line up Sensation:
Tiesto/Armin (Als ze Nederland nog weten te vinden!)
Sander Kleinenberg
Lucien Foort
Olav Basoski (Deephouse, van het oude WORK-label)
DJ Astrid
DJ Dazzle
DJ Stigma (hele goede Noorse DJ, mixte 'The First Summer'!)
Evolution (Supergoede Live-act!)
In ieder geval NIET DJ Jean die iedereen al 1000x keer gezien heeft, en (zoals de TRance NRG in Heerenveen) gewoon een eerder gedraaide set nogeens helemaal herhaald!!! Die set op die Trance NRG had hij nl. precies hetzelfde gedraaid op Hyperstate 2000 in Noorwegen. Wie het niet geloofd, luister maar, ik heb beide mp3z.
Greetz,
SnuggLe
DJ Stigma
Stigma heeft ook een CD gemixed op een van de Labels van Tiesto nl. In Trance We Trust 02. En hij draait inderdaad lekker!!!
Haha het valt me wel op dat iedereen echt van Dj jean houdt!! LoL...
Re: DJ Stigma
| Originally posted by Robvef Stigma heeft ook een CD gemixed op een van de Labels van Tiesto nl. In Trance We Trust 02. En hij draait inderdaad lekker!!! |
Tuurlijk geen Jean liefhebber nee... zoals die vent scratched en rapt! 
Dit is de line-up
in willekeurige volgorde
Carl Cox
Mauro Picotto
Marco V
Paul van Dyk
Aaron Carter (cirrus)
Tiesto
DJ Iwan ( tja zou wel ideaal zijn
)
zou (niet als opwarmertje) beginnen met Tiesto, gewoon zijn eigen trance stijl (het is nat. ook een publiekstrekker) daarna Paul van Dyk ook lekker! Als derde Aaron Carter (onbekende naam maar draait technish heel sterk en is echt een topper!) Daarna Marco V (past in de opbouw van de avond)
daarna DJ Iwan gezien mijn stijl hehe
Daarna Mauro Picotto ook gezien de opbouw en dan afsluiten met Carl Cox (in mijn ogen de beste dj vooral gezien zijn technische vaardigheden).
Als ik een cd van het gemixte feest zou uitbrengen zou ik die laten mixen door aaron carter, maar omdat die naam niet trekt en de cd mis. minder goed zou verkopen zou ik hem laten mixen door Paul van Dyk (puur commercieel gezien ivm verkoopcijfers etc.)