TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jouw Ultieme Sensation Line Up
Pages (2): [1] 2 »

Posted by basvh on Mar-10-2001 14:51:

sensation is het feest waar we (bijna) allemaal op zitten te wachten, maar wat zou jouw ultieme dj line-up zijn.

De Mijne is:

Mauro Picotto
Tiesto
Paul V Dijk
Carl Cox
Rank 1
Tom Harding

Posted by Robvef on Mar-10-2001 15:12:

Hier de mijne in willekeurige volgorde:

Tiesto (was er vorig jaar ook)
JP
Paul van Dyk
Judge Jules (is ook al geweest)
Tom Harding
Sasha
Yves DeRuyter

Posted by BooMBooM on Mar-10-2001 15:41:

van mij mogen een paar dj's van vorig jaar zeker ook komen zoals bas&ram spider willem en lady dana maar de dj's die jullie net noemden moeten ze zeker in de hoofdzaal zetten want hun draaien ook altijd goed vooral jp en tom harding

Posted by tango on Mar-10-2001 15:45:

Absolute sensation

1. Johan gielen
2. Paul oakenfold
3. Tiesto
4. Paul van Dyk
5. Mauro Picotto
6. Tom Harding

Zoiets in de omgeving lijkt me wel vet. De line-up van vorig jaar vind ik ook best.

groet,
TNG

Posted by Robvef on Mar-10-2001 15:57:

We mochten zeker niet klagen vorig jaar. Ga dit jaar sowieso. En de line up zal wel weer goed zijn. Detail --> wij hadden vorig jaar zo'n beetje een privebar om drinken te halen. Achter in de zaal op de eerste ring!!!!

Posted by M5 on Mar-10-2001 18:34:

Exclamation

In willekeurige volgorde ........

1. Picotto
2. Bas & Ram
3. JP
4. Harding
5. Tiesto
6. The Advent

Posted by Akira on Mar-10-2001 18:46:

Thumbs up

TOM harding
Tiesto
JOhan Gielen
Mauro Picotto
Sven Vath
Paul Van Dyk
Judge Jules

dit lijkt me wel een lekker line up

Posted by Miss Proximus on Mar-10-2001 23:04:

Drunk Line up

Okey allemaal,
hier is mijn line up voor Sensation:

Paul van Dyk
Paul Oakenfold
Mauro Picotto
Ti�sto
Billy Nasty
Antiphus (hah, die kennen jullie zeker niet: 't is mijn fella, en hij is echt toppie!! -> Progressive!!!)

Greetz en tot speekz

Posted by Ding Chavez on Mar-11-2001 10:25:

Als ik organisator was (Hey, there is always something to dream about ) zou dit de line-up zijn:

Armin van Buuren
Seb Fontaine
Rank 1 (Live)
Marco V
Ferry Corsten
Ti�sto
Tom Harding

Lekker rustig beginnen met Armin en Seb, helemaal wegdromen bij Rank 1 live en vanaf Marco V langzaam aan lekker progressive draaien en eindigen met Hardhouse! kan niet beter d8 ik zo

Posted by Miss Proximus on Mar-11-2001 11:16:

Drunk priv�bar!!

quote:
Originally posted by Robvef
We mochten zeker niet klagen vorig jaar. Ga dit jaar sowieso. En de line up zal wel weer goed zijn. Detail --> wij hadden vorig jaar zo'n beetje een privebar om drinken te halen. Achter in de zaal op de eerste ring!!!!

Ik las toevallig je stukje en ik heb precies 't zelfde gehad! Ik werk normaal nl. in de ArenA (met wedstrijden en concerten enzo, in de catering) en er waren tijdens Sensation dus allemaal collega's van me. Resultaat: de hele nacht gratis gezopen! Betur!!!!
Maar ja, dat wilde ik dus ff kwijt. Hopelijk lukt 't dit jaar weer!!!!
Mzzl :-}

Posted by Robvef on Mar-11-2001 11:47:

Re: priv�bar!!

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Ik werk normaal nl. in de ArenA (met wedstrijden en concerten enzo, in de catering) Mzzl :-}

Hoe komt iemand uit Leeuwarden in hemelsnaam in Amsterdam terecht om te werken??

Posted by Jukx on Mar-11-2001 12:50:

Smoking ..umm..something

Een paar namen die er zeker bij moeten zijn:

Johan Gielen
Yves Deruyter
Marco V.
Mauro Picotto
Sven V�th
Luke Slater

Lekker rustig aan beginnen met Johan Gielen en Yves Deruyter om daarna via Marco V. en Mauro Picotto bij de techno van Sven Vath en Luke Slater te eindigen.....
ideaal!!!!!

Posted by Miss Proximus on Mar-11-2001 15:33:

Re: Re: priv�bar!!

quote:

Hoe komt iemand uit Leeuwarden in hemelsnaam in Amsterdam terecht om te werken??

Via Tempo Team! Er is nl. totaal geen (leuk) horeca-werk te doen in Friesland, en in het westen staan ze om personeel te springen!

Posted by Henkie_henk on Mar-11-2001 15:57:

Hey wat was de line-up van vorig jaar eigenlijk??

Ik denk dat ik dit jaar ook maar van de partij ben

Posted by Miss Proximus on Mar-11-2001 16:56:

line up

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Hey wat was de line-up van vorig jaar eigenlijk??

dj Jean
Judge Jules
Ti�sto
Sven Vath
Carl Cox

geloof ik (lijkt alweer zo lang geleden!)
Mzzl!

Posted by Robvef on Mar-12-2001 11:40:

Je hebt er nog een paar gemist, maar dit waren toch waren toch wel de DJ's die men het meeste herinnerde. Niemand zal (ik in ieder geval niet) zal het je kwalijk nemen. (denk ik)

Posted by Henkie_henk on Mar-12-2001 11:52:

quote:
Je hebt er nog een paar gemist, maar dit waren toch waren toch wel de DJ's die men het meeste herinnerde. Niemand zal (ik in ieder geval niet) zal het je kwalijk nemen. (denk ik)

Heb jij een beetje veel gedronken afgelopen weekend??

Posted by Miss Proximus on Mar-12-2001 12:08:

ghghghghhg

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Heb jij een beetje veel gedronken afgelopen weekend??

HAHAHAHAHA wat zijn we weer droog!!!
LOLOLOLOL

Posted by Robvef on Mar-12-2001 12:23:

Vergeef me het is maandagochtend/middag

Posted by Robvef on Mar-13-2001 09:09:

Toevoeging

Even nog een aanvulling op mijn Line-up voor Sensation.

Kai Tracid

Heb gisteren een CD van hem gekocht en die blaast echt. Zwaar beuken. Geen losse nummers --> maar gewoon als DJ gemixed.

Posted by SnuggLe on Mar-17-2001 22:59:

Line up Sensation:

Tiesto/Armin (Als ze Nederland nog weten te vinden!)
Sander Kleinenberg
Lucien Foort
Olav Basoski (Deephouse, van het oude WORK-label)
DJ Astrid
DJ Dazzle
DJ Stigma (hele goede Noorse DJ, mixte 'The First Summer'!)
Evolution (Supergoede Live-act!)

In ieder geval NIET DJ Jean die iedereen al 1000x keer gezien heeft, en (zoals de TRance NRG in Heerenveen) gewoon een eerder gedraaide set nogeens helemaal herhaald!!! Die set op die Trance NRG had hij nl. precies hetzelfde gedraaid op Hyperstate 2000 in Noorwegen. Wie het niet geloofd, luister maar, ik heb beide mp3z.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Robvef on Mar-17-2001 23:26:

DJ Stigma

Stigma heeft ook een CD gemixed op een van de Labels van Tiesto nl. In Trance We Trust 02. En hij draait inderdaad lekker!!!

Posted by Henkie_henk on Mar-18-2001 00:41:

Haha het valt me wel op dat iedereen echt van Dj jean houdt!! LoL...

Posted by SnuggLe on Mar-18-2001 09:28:

Re: DJ Stigma

quote:
Stigma heeft ook een CD gemixed op een van de Labels van Tiesto nl. In Trance We Trust 02. En hij draait inderdaad lekker!!!

Klopt, die is echt goed! Ken je 'The First Fall' ook? Das uit de serie waarvan de andere delen door Lars Holte (The First Summer) & DJ Jamie (The First Winter) gemixed zijn.
Die cd van Stigma is echt ZWAAR goed.
Hij heeft nog veel meer leuks, ik heb een paar sets van um:

DJ Stigma - Live at Radio NRK (20-10-00)
DJ Stigma - Live At Hyperstate 2000 - Oslo (23-09-00)
DJ Stigma - Stigmania
DJ Stigma - Global Clubbing - Norway
DJ Stigma - ITWT 2

Ze zijn allemaal echt cool. Zeker aanraders voor de trance-liefhebbers...

Enneh, Henkie_Henk: Tuurlijk geen Jean liefhebber nee... zoals die vent scratched en rapt!
Ik heb um op Mysteryland zien 'spelen', toen probeerde hij 'Put your hands up in the air' te mixen met 'Kernkraft 400 - Zombie Nation'....SJEEEEEEEEEEEEZUS, wat was dat SLECHT zeg!
Om maar niet te spreken van de set op Trance NRG in Heerenveen, die precies hetzelfde was als die van Hyperstate.

Greetz,
SnuggLe

Posted by djiwan on Mar-18-2001 22:31:

Dit is de line-up

in willekeurige volgorde

Carl Cox
Mauro Picotto
Marco V
Paul van Dyk
Aaron Carter (cirrus)
Tiesto
DJ Iwan ( tja zou wel ideaal zijn )

zou (niet als opwarmertje) beginnen met Tiesto, gewoon zijn eigen trance stijl (het is nat. ook een publiekstrekker) daarna Paul van Dyk ook lekker! Als derde Aaron Carter (onbekende naam maar draait technish heel sterk en is echt een topper!) Daarna Marco V (past in de opbouw van de avond)
daarna DJ Iwan gezien mijn stijl hehe Daarna Mauro Picotto ook gezien de opbouw en dan afsluiten met Carl Cox (in mijn ogen de beste dj vooral gezien zijn technische vaardigheden).

Als ik een cd van het gemixte feest zou uitbrengen zou ik die laten mixen door aaron carter, maar omdat die naam niet trekt en de cd mis. minder goed zou verkopen zou ik hem laten mixen door Paul van Dyk (puur commercieel gezien ivm verkoopcijfers etc.)

Pages (2): [1] 2 »