TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tänkte bara
Tänkte bara
posta det här vykortet till er
Jag vet att jag är lite tidig om man jämför med tidigare år men jag kommer inte sitta framför datorn de närmaste dagarna.
Dessutom hinner förmodligen fler se hälsningen om den kommer upp redan nu.
sött 
jag önskar dig en trevlig jul med!
... (är det en jultradition att titta på kalle anka?)
God jul på dig med Jenny!
Å alla andra swe-ta´s för den delen också!
god jul!
.. och nej, jag kommer inte titta på kalle anka. däremot måste man titta på carl bertil's jul!
GOD JUL!
Carl-Bertil är bäst!
Carl Bertil måste man se! Finns inget juligare 
God Jul på er allihopa!
hehe kalle anka har inget med jul att göra i Holland iaf 
god jul på alla 
God jul på er alla! 
En sista tenta om 14h innan mitt lov börjar!
Sen väntar 2 julafton i veckan (familj kommer från utlandet) och feeest på juldagen ![]()
God Jul!
God jul till er alla!
Blir varken julmat eller julfirande i ar igen men det gor detsamma.
Hoppas ni alla far en bra jul och ett gott nytt ar.
All the best.
| quote: |
| Originally posted by Gate 42 god jul! .. och nej, jag kommer inte titta på kalle anka. däremot måste man titta på carl bertil's jul! |
God jul Glorie =)
Och god jul till er alla andra också 
bah...hata julen...alla springer runt och stressar med de mest påklistrade framkrystade leenden som om det inte fanns en morgondag...
God jul Jenny och alla andra!
Jag lär kolla på Kalle Anka iaf 
Det var då dåligt med Kalle Anka-tittare här. Själv har jag aldrig sett Karl Bertil, men lika glad för det är jag...

kalle Anka är ju ett måste på jul alltid skoj..
Och god jul på dig Glorie å alla ni andra 
Kan du vissla Johanna? 
Kommer nog kolla på kalle eftersom systersonen kommer vilja det.
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
God Jul, och Kalle Anka blir det nog, fast den Danska, för där har dem med Snöbollskriget, som är bort klippt i den Svenska Versionen.
| quote: |
| Originally posted by anuga God Jul, och Kalle Anka blir det nog, fast den Danska, för där har dem med Snöbollskriget, som är bort klippt i den Svenska Versionen. |
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst snöbollskriget? |

Snöbollskriget är grymt bra
Alla i Skåne känner nog till den (de som har tillgång till dansk tv)
Men vem vill bo i skåne, egentligen? 
Nu är det bara 23 timmar och 15 minuter kvar av denna hemska dag!
Typ 30 min, hur många fick höra något dåligt/negativt?
Passerade smärtfritt! 
klart man såg kalle anka, missade en bit för jag höll på slå in julklappar då men sen kollade man ju med resten av barnen!
faktiskt aldrig sett på dansk tv på jul, kanske är för att man inte är äkta skåning men snöbollskriget var skönt ju, vet att det är lite bortcensurerat från kalles djungelexpedition där också.
god jul i efterskott jenny och alla andra såklart!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.