TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tänkte bara


Posted by Glorie on Dec-21-2006 18:55:

Party Hat Tänkte bara

posta det här vykortet till er



Jag vet att jag är lite tidig om man jämför med tidigare år men jag kommer inte sitta framför datorn de närmaste dagarna.
Dessutom hinner förmodligen fler se hälsningen om den kommer upp redan nu.


Posted by benni on Dec-21-2006 19:34:

sött
jag önskar dig en trevlig jul med!


... (är det en jultradition att titta på kalle anka?)


Posted by jofawe on Dec-21-2006 19:35:

God jul på dig med Jenny!

Å alla andra swe-ta´s för den delen också!


Posted by Gate 42 on Dec-21-2006 20:08:

god jul!

.. och nej, jag kommer inte titta på kalle anka. däremot måste man titta på carl bertil's jul!


Posted by Akia on Dec-21-2006 20:22:

GOD JUL!

Carl-Bertil är bäst!


Posted by Speactra on Dec-21-2006 22:06:

Carl Bertil måste man se! Finns inget juligare

God Jul på er allihopa!


Posted by ScuL on Dec-21-2006 22:57:

hehe kalle anka har inget med jul att göra i Holland iaf

god jul på alla


Posted by Jeremy H on Dec-21-2006 23:02:

God jul på er alla!

En sista tenta om 14h innan mitt lov börjar!
Sen väntar 2 julafton i veckan (familj kommer från utlandet) och feeest på juldagen


Posted by zoric on Dec-21-2006 23:03:

God Jul!


Posted by lonne on Dec-22-2006 03:46:

God jul till er alla!

Blir varken julmat eller julfirande i ar igen men det gor detsamma.
Hoppas ni alla far en bra jul och ett gott nytt ar.

All the best.


Posted by Braxen on Dec-22-2006 13:15:

quote:
Originally posted by Gate 42
god jul!

.. och nej, jag kommer inte titta på kalle anka. däremot måste man titta på carl bertil's jul!


eeexakt!


Posted by dbl on Dec-22-2006 14:59:

God jul Glorie =)

Och god jul till er alla andra också


Posted by Laszlo on Dec-22-2006 15:12:

bah...hata julen...alla springer runt och stressar med de mest påklistrade framkrystade leenden som om det inte fanns en morgondag...


Posted by reveal on Dec-22-2006 17:45:

God jul Jenny och alla andra!

Jag lär kolla på Kalle Anka iaf


Posted by Glorie on Dec-22-2006 20:02:

Det var då dåligt med Kalle Anka-tittare här. Själv har jag aldrig sett Karl Bertil, men lika glad för det är jag...


Posted by x-dream on Dec-22-2006 22:45:

kalle Anka är ju ett måste på jul alltid skoj..

Och god jul på dig Glorie å alla ni andra


Posted by Cloudburst on Dec-22-2006 23:21:

Kan du vissla Johanna?

Kommer nog kolla på kalle eftersom systersonen kommer vilja det.



Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!


Posted by anuga on Dec-23-2006 14:55:

God Jul, och Kalle Anka blir det nog, fast den Danska, för där har dem med Snöbollskriget, som är bort klippt i den Svenska Versionen.


Posted by Cloudburst on Dec-23-2006 16:19:

quote:
Originally posted by anuga
God Jul, och Kalle Anka blir det nog, fast den Danska, för där har dem med Snöbollskriget, som är bort klippt i den Svenska Versionen.


snöbollskriget?


Posted by anuga on Dec-23-2006 16:23:

quote:
Originally posted by Cloudburst
snöbollskriget?

Hehehe, precis, nästan ingen i Sverige känner till den, den är guld värd

Ska se om jag hittar den på nätet.

http://www.imdb.com/title/tt0034670/

http://www.ndscs.nodak.edu/~watne/D...wball%20war.mpg

Den e sååå grym!

För våldsam för svenska barn


Posted by reveal on Dec-23-2006 23:11:

Snöbollskriget är grymt bra Alla i Skåne känner nog till den (de som har tillgång till dansk tv)


Posted by jofawe on Dec-23-2006 23:40:

Men vem vill bo i skåne, egentligen?


Nu är det bara 23 timmar och 15 minuter kvar av denna hemska dag!


Posted by anuga on Dec-24-2006 22:24:

Typ 30 min, hur många fick höra något dåligt/negativt?


Posted by Akia on Dec-24-2006 22:33:

Passerade smärtfritt!


Posted by mjz on Dec-26-2006 11:41:

klart man såg kalle anka, missade en bit för jag höll på slå in julklappar då men sen kollade man ju med resten av barnen!

faktiskt aldrig sett på dansk tv på jul, kanske är för att man inte är äkta skåning men snöbollskriget var skönt ju, vet att det är lite bortcensurerat från kalles djungelexpedition där också.

god jul i efterskott jenny och alla andra såklart!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.