TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מקלדת פיסי כמידי


Posted by YoraY on Dec-26-2006 05:25:

מקלדת פיסי כמידי

אי אפשר להמשיך ככה

היום אני פותח את מה שנקרא
PRO53
מתחיל לקשקש מלודיות עם המקלדת של המחשב פתאום בא לי משהו יפה רצח

עכשיו זה משהו שקל לנגן אבל ממש סיוט להעביר את זה ידנית משמיעה עם העכבר תו תו ועם כל הכבוד לניסיון שלי בתחום זה ממש לא עסק נעים


מה שאני שואל זה כך... הם יש איזשהו פטנט משו מומלץ לא חייב להיות כזה מפציץ אפילו סתם משהו קטן בקיצור שמישהו יתן לי פיתרון איך אני מעביר את הנגינה שלי מהמקלדת של המחשב לקובץ מידי או לסיקוונסר של תוכנה כל שהיא - כל דבר...


Posted by .A.Y. on Dec-26-2006 12:38:

על איזה סקוונסר אתה עובד?
אמורה להיות לך אופציית הקלטה של תווים... (יותר נכון כתיבת תווים עם המקלדת לא הקלטה)


Posted by YoraY on Dec-26-2006 12:56:

quote:
Originally posted by .A.Y.
על איזה סקוונסר אתה עובד?
אמורה להיות לך אופציית הקלטה של תווים... (יותר נכון כתיבת תווים עם המקלדת לא הקלטה)


אני על ריזון...
תאמת שהצלחתי להגיע די רחוק כבר הגעתי למצב שאני מקיש על המקלדת וזה נקלט כ
NOTE
במכשיר שאני מפיק ממנו צליל

אבל אי אפשר להקליט את זה ...:|


Posted by Flotser on Dec-26-2006 17:41:

כן יש לזה פתרון!


הכי פשוט זה להשתמש ב
FL Studio
שמה אתה יכול פשוט לנגן עם המקלדת של המחשב

ואם אתה רוצה לעשות אותו דבר עם ריסון או קיובייס או כל תוכנה אחרת שיודעת לקבל תווים דרך מקלדת מידי, אז אתה צריך שני דברים:

1.
דרייבר
MIDI
מיוחד שמנתב פקודות מידי בתוך המחשב שלך
(בין תוכנות)
שני דרייברים כאלה שאני מכיר ועובדים:
MIDI Yoke
http://www.midiox.com/myoke.htm
LoopBe1
http://www.nerds.de/en/loopbe1.html
יש עוד כמה...


2.
Virtual Midi Keyboard
http://www.granucon.com/vmk.html
או כל תוכנה אחרת שמתרגמת את ההקשות על המקלדת שלך לפקודות מידי.


אז אחרי שתתקין את הדרייבר יופיעו לך התקני
MIDI
חדשים במחשב
כל מה שנשאר לך זה ב
sequencer
לבחור התקן מסויים כ
MIDI Input
ובתוכנת
Virtual Midi Keyboard
לבחור את אותו ההתקן כ
MIDI Output

ואז תנגן להנאתך עד שיחתימו אותך בלייבל ותוכל לפנק את עצמך במקלדת מידי אמיתית

בהצלחה!




** EDIT **
אופס... לפי ההודעה השנייה שלך נראה שהבעיה שלך היא לא בלנגן עם המקלדת של המחשב בריזון, אלא להקליט את מה שאתה מנגן...
לא יודע איך זה בריזון,
אבל בכל סיקאונסר יש דרך להקליט
MIDI
פשוט ללחוץ על
record.
ואם אתה רוצה לשמור את המנגינה לקובץ
Midi
אפשר לעשות את זה בקלות עם פרוטי ועם מלא תוכנות אחרות גם
פשוט אין צורך בזה ... עדיף להקליט ישר בסיקוונסר שלך ואני בטוח שאפשר
תגיד אם זה לא מסתדר


Posted by YoraY on Dec-27-2006 13:36:

יפה מאד כתבת תודה

אכן נתקלתי ביוקה הזה אבל יש לי הרגשה שפשוט ריזון לא תומכת בהקלטה מהסוג הזה... כמה שזה נשמע דפוק.........




אני אנסה את קיובייס ישך מושג איך עושים את זה שם בדיוק? אני אשמח לקבל הסבר


Posted by Flotser on Dec-27-2006 21:22:

מצטער בחיים לא עבדתי עם קיובייס וגם עם ריסון ממש בקושי
אבל אני בטוח ב100% שאפשר בשתי התוכנות להקליט תווים עם השיטה שרשמתי

במקרה של ריסון, תוודא עוד כמה דברים:

- שבמקלדת הוירטואלית ובריסון בחרת לא רק את אותו ההתקן מידי, אלא גם את אותו ה
midi channel

תבדוק גם שליד הסינט שעליו אתה שולט, מופיע אייקון של מידי בסיקוונסר
ליד השם של הסינט\ערוץ !
(אפשר נראה לי ללחוץ בצד שמאל של השורה הרלוונטית בסיקוונסר כדי שיופיע האייקון)

ואז פשוט ללחוץ על הכפתור
record...
האדום
ולנגן

שמע זה אפשרי 100%,
ואם זה לא מצליח תציץ ב
manual
הרשמי בטוח זה מופיע שמה בפרקים הראשונים כי זה משהו מאוד בסיסי


Posted by YoraY on Dec-28-2006 02:07:

תאמת שהזנתי תמלודיה לסיקוונסר באופן ידני

אבל עדיין אני אנסה!


Posted by YoraY on Dec-28-2006 04:56:

וואלה ריזון יצאה כזאת מפגרת עכשיו...

ישבתי עליה איזה 50 שנה ולא הצלחתי להוציא ממנה כלום!

ישבתי על קיובייס ניסיתי לעשות את אותה פעולה עם כל הניסיון שרכשתי מהחרישה על ריזון .. תוך דקה כבר קיבלתי תתוצאה שחיפשתי..


Posted by Flotser on Dec-28-2006 16:03:

אחלה

בכלל עדיף לדעתי לעבוד עם קיובייס מאשר ריסון,
מהסיבה הפשוטה שריסון לא תומכת ב
VST


Posted by YoraY on Dec-28-2006 23:24:

כן היא ממש הומויית ומורידה לעצמה ברמה בגלל זה אני לא מבין מה עומד מאחורי ההחלטה שלא לערב את זה...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.