TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- gezocht: 2 kaartjes heaven
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Shadow on Dec-28-2006 12:28:

gezocht: 2 kaartjes heaven

Geachte medetrancers,

Ik had even een vraagje. Ik ben op zoek naar 2 kaartjes inclusief overnachting in het hilton voor bovenstaand nieuwjaarsfeest. Het is al uitverkocht, maar er zullen vast wel wat manieren zijn om nog aan kaartjes te komen. Ik heb al via google zitten zoeken, maar kwam er niet echt achter. Hebben jullie misschien nog suggesties waar ik ergens nog kaarten kan regelen.Alvast heel erg bedankt!

Posted by C.E.U.N.E.N on Dec-28-2006 12:35:

Stuur een pm naar Gabri�l! Die weet dat wel.

Posted by FenixStyle on Dec-28-2006 13:10:

Waarom duiken er zodra een feest uitverkocht is altijd topics op van mensen die nog wanhopig op zoek zijn naar tickets? Reeds op voorhand wordt er gewaarschuwd dat de tickets zo goed als zeker zouden uitverkopen.. Tussendoor werd er dan nog melding gemaakt dat het bijna uitverkocht is.. Als ge dan drie dagen op voorhand nog afkomt dat ge tickets zoekt, is het toch gewoon uw eigen schuld dat ge geen tickets meer hebt he?

Posted by Xilver on Dec-28-2006 13:23:

Amai dikkenekkefeestjeuh

Posted by FredNova on Dec-28-2006 13:27:

quote:
Originally posted by Xilver
Amai dikkenekkefeestjeuh

?

20 a 25 euro inkom voor op oudejaar is niet duur hoor
omdat het in de Hilton is?

Posted by FenixStyle on Dec-28-2006 13:29:

quote:
Originally posted by FredNova
?

13 euro voorwie in de FreeRecordShop is geweest

Posted by C.E.U.N.E.N on Dec-28-2006 13:30:

quote:
?

20 � 25�? Lijkt me onmogelijk dat hierbij een overnachting inbegrepen is.

Posted by djcresto on Dec-28-2006 13:35:

quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
20 � 25�? Lijkt me onmogelijk dat hierbij een overnachting inbegrepen is.

Met die overnachting was het vrij duur. Want op zich leek me dat wel een leuk idee. Maar niet met die prijzen.

Posted by Xilver on Dec-28-2006 13:36:

quote:
?

Seg joenge. Die prijzen van het eten en de overnachting erbij, maakten het al snel 200 en 300 euro.

Posted by Transfusion on Dec-28-2006 13:37:

Een vriend van mij heeft alvast 1 ticket over, als ge interesse hebt ...

Posted by FredNova on Dec-28-2006 13:42:

quote:
Seg joenge. Die prijzen van het eten en de overnachting erbij, maakten het al snel 200 en 300 euro.

seg joenge, ge moet ni blijven eten of blijven slapen he slet

Posted by Xilver on Dec-28-2006 13:54:

quote:
seg joenge, ge moet ni blijven eten of blijven slapen he slet

joa da ies woa
Maar er zullen er wel genoeg dikkenekken zijn hoor, gewoon inderdaad omdat het in de Hilton is.

Posted by FredNova on Dec-28-2006 13:59:

quote:
joa da ies woa
Maar er zullen er wel genoeg dikkenekken zijn hoor, gewoon inderdaad omdat het in de Hilton is.

klopt

Posted by Shadow on Dec-28-2006 17:33:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Waarom duiken er zodra een feest uitverkocht is altijd topics op van mensen die nog wanhopig op zoek zijn naar tickets? Reeds op voorhand wordt er gewaarschuwd dat de tickets zo goed als zeker zouden uitverkopen.. Tussendoor werd er dan nog melding gemaakt dat het bijna uitverkocht is.. Als ge dan drie dagen op voorhand nog afkomt dat ge tickets zoekt, is het toch gewoon uw eigen schuld dat ge geen tickets meer hebt he?

De reden dat ik zo lang heb gewacht is dat ik vandaag pas over dit feest las. Heb eigenlijk alleen naar feestjes in Nederland gekeken. Als ik dit eerder geweten had waren de kaarten al lang in mijn bezit, maar helaas, het mocht niet zo zijn :-(

Posted by Shadow on Dec-28-2006 17:34:

quote:
Originally posted by Transfusion
Een vriend van mij heeft alvast 1 ticket over, als ge interesse hebt ...

Is dit ticket inclusief overnachting? Waarschijnlijk niet. Wat wil hij er voor hebben?

Posted by Shadow on Dec-28-2006 18:26:

quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Stuur een pm naar Gabri�l! Die weet dat wel.

Is Gabri�l ook zijn forumnaam?

Posted by Antony on Dec-28-2006 18:29:

laat er maar dikke nekken zijn, zie ik liever bezig dan de alternatieve marginale zatlapkes die ge overal elders tegenkomt. en ni in de koude staan voor bonnekes of om chemische toiletjes te zoeken. betaal ik gerust paar euro meer voor.

Posted by Jasperovitsj on Dec-28-2006 19:22:

Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25�

Posted by FenixStyle on Dec-28-2006 19:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25�

Het zou een mix worden van house, groove, trance & classics... voor een breed danspubliek..

Ik gok op: Dj Elof, Fred Baker, Maxim Lany, Dj Fou,... (die namen zie ik toch geregeld verschijnen op forums..)

Posted by Antony on Dec-28-2006 19:58:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

quote:
heaven zijn geen grote namen, een paar Belgische top dj's die elkaar gaan afwisselen en heel breed kunnen spelen, maar enkel goede muziek
ik weet niet hoe ze de flessen gaan weggeven, das aan de gasten van marketing om dat uit te zoeken :-) ik weet wel dat er schoon volk drank gaat uitdelen/uitgieten
ik kan spijtig genoeg niets regelen hiervoor, krijg die vraag dagelijks de laatste week ;-)

normaal ben ik er wel, maar pas tegen 2u vrees ik
als je me ziet, kom dan zeker iets zeggen!

have fun!

grtn - Fred

Posted by domineesje on Dec-28-2006 20:42:

elof al niet, tot in februari is hij op rust

Posted by MikeVee on Dec-28-2006 21:03:

Fred Baker (in Itali�) en maxim lany (onmogelijk gezien andere bookings) ook niet.
en het valt voor u te hopen Fou ook niet

Posted by FenixStyle on Dec-28-2006 21:07:

quote:
Originally posted by MikeVee
Fred Baker (in Itali�) en maxim lany (onmogelijk gezien andere bookings) ook niet.
en het valt voor u te hopen Fou ook niet

Op z'n forum loopt alvast een topic van over de 30pagina's over Heaven en hij is zowiezo al aanwezig omdat zijn firma voor de belichting en special effects zorgt..

Posted by FredNova on Dec-28-2006 23:09:

de namen zijn eerder te zoeken in het Belgische club circuit en zijn voor de meeste BeTA's niet echt gekend, maar zijn wel van de betere Belgische dj's

we zullen het over de namen hebben na het feest, want anders gaat er (nog) slecht(er) gereageerd worden
ik steek er wel mijn hand voor in het vuur dat het ��n groot feest wordt

ps: niet fou nee

Posted by MikeVee on Dec-28-2006 23:18:

Veel kans dat Prinz er bij is zeker?

Pages (2): [1] 2 »