TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- gezocht: 2 kaartjes heaven
Pages (2): [1] 2 »
gezocht: 2 kaartjes heaven
Geachte medetrancers,
Ik had even een vraagje. Ik ben op zoek naar 2 kaartjes inclusief overnachting in het hilton voor bovenstaand nieuwjaarsfeest. Het is al uitverkocht, maar er zullen vast wel wat manieren zijn om nog aan kaartjes te komen. Ik heb al via google zitten zoeken, maar kwam er niet echt achter. Hebben jullie misschien nog suggesties waar ik ergens nog kaarten kan regelen.Alvast heel erg bedankt!
Stuur een pm naar Gabri�l! Die weet dat wel.
Waarom duiken er zodra een feest uitverkocht is altijd topics op van mensen die nog wanhopig op zoek zijn naar tickets? Reeds op voorhand wordt er gewaarschuwd dat de tickets zo goed als zeker zouden uitverkopen.. Tussendoor werd er dan nog melding gemaakt dat het bijna uitverkocht is.. Als ge dan drie dagen op voorhand nog afkomt dat ge tickets zoekt, is het toch gewoon uw eigen schuld dat ge geen tickets meer hebt he? 
Amai dikkenekkefeestjeuh
| quote: |
| Originally posted by Xilver Amai dikkenekkefeestjeuh |
| Originally posted by FredNova ? 20 a 25 euro inkom voor op oudejaar is niet duur hoor |
| Originally posted by FredNova ? 20 a 25 euro inkom voor op oudejaar is niet duur hoor omdat het in de Hilton is? |
| Originally posted by C.E.U.N.E.N 20 � 25�? Lijkt me onmogelijk dat hierbij een overnachting inbegrepen is. |
| Originally posted by FredNova ? 20 a 25 euro inkom voor op oudejaar is niet duur hoor omdat het in de Hilton is? |
Een vriend van mij heeft alvast 1 ticket over, als ge interesse hebt ...
| Originally posted by Xilver Seg joenge. Die prijzen van het eten en de overnachting erbij, maakten het al snel 200 en 300 euro. |
| Originally posted by FredNova seg joenge, ge moet ni blijven eten of blijven slapen he slet |
| Originally posted by Xilver joa da ies woa Maar er zullen er wel genoeg dikkenekken zijn hoor, gewoon inderdaad omdat het in de Hilton is. |
| Originally posted by FenixStyle Waarom duiken er zodra een feest uitverkocht is altijd topics op van mensen die nog wanhopig op zoek zijn naar tickets? Reeds op voorhand wordt er gewaarschuwd dat de tickets zo goed als zeker zouden uitverkopen.. Tussendoor werd er dan nog melding gemaakt dat het bijna uitverkocht is.. Als ge dan drie dagen op voorhand nog afkomt dat ge tickets zoekt, is het toch gewoon uw eigen schuld dat ge geen tickets meer hebt he? |
| Originally posted by Transfusion Een vriend van mij heeft alvast 1 ticket over, als ge interesse hebt ... |
| Originally posted by C.E.U.N.E.N Stuur een pm naar Gabri�l! Die weet dat wel. |
laat er maar dikke nekken zijn, zie ik liever bezig dan de alternatieve marginale zatlapkes die ge overal elders tegenkomt. en ni in de koude staan voor bonnekes of om chemische toiletjes te zoeken. betaal ik gerust paar euro meer voor.
Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25� 
| Originally posted by Jasperovitsj Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25� |
| Originally posted by Jasperovitsj Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25� |
| heaven zijn geen grote namen, een paar Belgische top dj's die elkaar gaan afwisselen en heel breed kunnen spelen, maar enkel goede muziek ik weet niet hoe ze de flessen gaan weggeven, das aan de gasten van marketing om dat uit te zoeken :-) ik weet wel dat er schoon volk drank gaat uitdelen/uitgieten ik kan spijtig genoeg niets regelen hiervoor, krijg die vraag dagelijks de laatste week ;-) normaal ben ik er wel, maar pas tegen 2u vrees ik als je me ziet, kom dan zeker iets zeggen! have fun! grtn - Fred ___________________ |
elof al niet, tot in februari is hij op rust 
Fred Baker (in Itali�) en maxim lany (onmogelijk gezien andere bookings) ook niet.
en het valt voor u te hopen Fou ook niet

| Originally posted by MikeVee Fred Baker (in Itali�) en maxim lany (onmogelijk gezien andere bookings) ook niet. en het valt voor u te hopen Fou ook niet |
de namen zijn eerder te zoeken in het Belgische club circuit en zijn voor de meeste BeTA's niet echt gekend, maar zijn wel van de betere Belgische dj's
we zullen het over de namen hebben na het feest, want anders gaat er (nog) slecht(er) gereageerd worden
ik steek er wel mijn hand voor in het vuur dat het ��n groot feest wordt
ps: niet fou nee
Veel kans dat Prinz er bij is zeker?