TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nyårsklapp från mig till er
Nyårsklapp från mig till er
Efter månader av inaktivitet på alla fronter så har jag fått tummen ur och hittat hit igen, inte lätt när man är utbytesstudent..
Har dock varit hemma på jullovet och vad passar bättre i Jultider än rullande och manglande techno? 43 minuter gamla goda dängor helt enkelt!
Kommentera gärna!
God Jul och Gott nytt år gott folk! Ha ett förbaskat bra 2007! 
DJ Scheikz - Fuck Me Sidewayz Promomix
01. Thomas Krome - Shockabuku Vol. 2 A1 (Corb)
02. Kid Corona - Snap to Zero (Mark Broom Remix) (Pleaser Records)
03. Dj Preach vs. D-Culture - Mafioso (Concept Records)
04. Mauro Picotto - Amazing (Alchemy)
05. Marcus Stork and Eric Prydz - Untitled A1 (CD-r)
06. Alex K. Katz - Black Arrow (Jerk Records)
07. Nu NRG - Tommoter (Vandit)
08. Kambodja Bob - Better Living through Stuttgart (CD-r)
09. Mauro Picotto & Ricardo Ferri - Pandoro (Primate Recordings)
Det är tyngre än vanligt, lite skitigare än vanligt och bra mycket bättre - än vanligt!
[[ LINK REMOVED ]]
Ohh fan va härligt med lite mangel!
Ser fram emot detta
*tankar hem genast!*
Tankar också, ser spännande ut! Tack
!
Drar ner det här, hoppas du har det bra i Frankrike 
laddar ner jag med, skitigt gillar vi 
Anyone som faktiskt har haft chans att ta sig igenom 43 minuter mangel"
" ?
Tyvärr, har inte haft chans att lyssna på det ännu. Har spelat fotbollsturnering efter fotbollsturnering sen juldagen.
Tycker det är en grym mix! Mycket härlig lyssning!
Men va fan är det med inspelningskvallitén ?
Låter som det svajar hela tiden typ... inga jämna beats liksom...
Vad använde du för att spela in mixen med?
All respect!
Laddar ner nu. Ser ut som en spännande tracklista.
Ha det gött
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tycker det är en grym mix! Mycket härlig lyssning! Men va fan är det med inspelningskvallitén ? Låter som det svajar hela tiden typ... inga jämna beats liksom... Vad använde du för att spela in mixen med? All respect! |

Och ja - Frankrike är faktiskt grymt! Har dock inte riktigt kunnat ta mig chansen eller tiden att gå ut och röja riktigt än - missade t.ex. Zabielas spelning i Paris p.g.a. en alldeles för packad flickvän
| quote: |
| Originally posted by DjAviander Tackar Stefan! ![]() Jag vet.. Jag tror att det är både programvara och prestanda på min dator som falerar faktiskt.. Ska dock få hem, hoppas jag, nya grejer i Januari så då lär det förhoppningsvis bli någon bättring..! Spelade in i .wav med (ja pinsamt nog..) virtual DJ Mixstation 2 och konverterade sedan till MP3 med "Acoutsica's MP3 to Wave Converter Plus". Tror dock att det förstnämnda är det som är syndabocken! Och jag hoppas att det gick bra Zoran med turneringen! Och ja - Frankrike är faktiskt grymt! Har dock inte riktigt kunnat ta mig chansen eller tiden att gå ut och röja riktigt än - missade t.ex. Zabielas spelning i Paris p.g.a. en alldeles för packad flickvän Det kommer det också! |

| quote: |
| Originally posted by anuga Behöver du något annat programvara har jag lager, sen rekommenderar jag Audiograbber med LAME för att konvertera till MP3. Satt o snackade med gängen bakom AudioJelly och BeatPort, typ alla deras mp3 görs nu mera med LAME ![]() Lyssnat, lätt helt ok, synd bara på bitraten. |
Mixing :.
Traktor DJ Studio 3.x
Virtual DJ 4.x
FutureDecks Pro 1.x
Är dem jag rekommenderar.
| quote: |
| Originally posted by anuga Mixing :. Traktor DJ Studio 3.x Virtual DJ 4.x FutureDecks Pro 1.x Är dem jag rekommenderar. |
Fâr ta och kolla upp allt hemmavid - om 6 mânader..!
- Trots bitraten
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.