TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- En toch he

Posted by magrec on Dec-31-2006 10:51:

En toch he

New Years Eve - Giant Maximus

Stage 1:
Jimmy Van M
Sasha & Diggers (6HR SET!)

Stage 2:
Sander Kleinenberg
& guests

Stage 3:
Armin Van Burren
Ferry Corsten

Wat zuigen die oud en nieuw feesten in NL dan eigenlijk toch als je liefhebber van prog/trance bent.

Posted by Freezel on Dec-31-2006 11:03:

Ze bieden daar gewoon meer geld.

Posted by Siesta on Dec-31-2006 11:08:

in NL hebben we qrimetime. LekKeR BeUqUh

Posted by franzelare on Dec-31-2006 11:34:

nl zuigt idd dit oud en nieuw,helemaal nu zonder awake dus ga maar wat illegaals doen, daar zijn nog wel leuke dingen te vinden

Posted by magrec on Dec-31-2006 14:05:

quote:
Originally posted by Freezel
Ze bieden daar gewoon meer geld.

joh

Posted by eieregooie on Dec-31-2006 17:33:

Re: En toch he

quote:
Originally posted by magrec
New Years Eve - Giant Maximus

Stage 1:
Jimmy Van M
Sasha & Diggers (6HR SET!)

Stage 2:
Sander Kleinenberg
& guests

Stage 3:
Armin Van Burren
Ferry Corsten

Wat zuigen die oud en nieuw feesten in NL dan eigenlijk toch als je liefhebber van prog/trance bent.

Ik hoorde het van de week ook op Fresh FM... S&D, Sander en Ferry... Ik zou me bij elke stage uitstekend vermaken

Posted by AirPole on Jan-01-2007 11:06:

Best een vette line up toch! Alleen is de vraag of je er 80 Dollartjes voor over hebt

Posted by TOR on Jan-01-2007 12:08:

quote:
Originally posted by AirPole
Best een vette line up toch! Alleen is de vraag of je er 80 Dollartjes voor over hebt

Wees daar maar zeker van

Posted by eieregooie on Jan-01-2007 13:40:

De dollar is toch nog maar een halve euro waard joh

Posted by magrec on Jan-01-2007 17:45:

80 euro, eurootje of 60, dat vragen ze hier al als je naar de panama wil mey NYE en dan word je er om 4:00 ook nog uitgetrapt haha.

Posted by Glaniskanis on Jan-01-2007 22:14:

ik heb O&N in Groningen doorgebracht met Jody Wisternoff (1/2e van Way Out West voor de minder bekenden met namen), Moussa Clarke en Sebastian Davidson
was ook super... beste O&N ooit! en dat voor maar 18etjes

maar toegegeven zou idd ook liever op die stage 1 hebben gestaan de hele nacht, alhoewel Jody vannacht wel mijn bootleg heeft gedraaid en dat maakte de avond toch ook wel speciaal

Posted by basvh on Jan-02-2007 20:52:

dit was toch in LA? Volgens mij zaten Deep Dish en Sander K ook in LA. Is denk ik een leuke afterparty geweest.

Posted by basd on Jan-02-2007 21:01:

Yup, Giant in LA.

Posted by Robert on Jan-09-2007 18:39:

Thumbs up

Hier was ik bij, niet normaal feest(je). Vooral na afloop was het raar toen je weer buitenstond tussen alle wolkenkrabbers in downtown.
We hadden wel mazzel met binnenkomen. We stonden op de gastenlijst maar daarvoor moest je eerst in een rij staan die 3 blocks lang was om kaartjes te halen, om vervolgens in een bijna net zo lange rij staan om binnen te komen. Wij kwamen iemand tegen die ons via de artiesten ingang naar binnen hielp en ons gelijk backstage bracht. Hele avond gratis drank en we konden nog on stage staan

Hoogtepunt van de avond was ongetwijfeld Ferry's remix van U2 om middernacht : http://www.youtube.com/watch?v=a-1A4zCM0gc

De andere tenten heb ik niet gezien, vond het gezellig genoeg waar ik was en voor ik het wist was het al bijna afgelopen.

Echt bizar wie er allemaal draaide in LA op NYE, PvD en Marco V waren een paar straten verderop bezig en volgens mij was Deep Dish ook ergens. Avond ervoor was ook niet slecht met Rank1 en Thrillseekers (en ik ) in Spundae.

Posted by Remy D on Jan-09-2007 19:28:

quote:
Originally posted by Robert
Hier was ik bij, niet normaal feest(je). Vooral na afloop was het raar toen je weer buitenstond tussen alle wolkenkrabbers in downtown.
We hadden wel mazzel met binnenkomen. We stonden op de gastenlijst maar daarvoor moest je eerst in een rij staan die 3 blocks lang was om kaartjes te halen, om vervolgens in een bijna net zo lange rij staan om binnen te komen. Wij kwamen iemand tegen die ons via de artiesten ingang naar binnen hielp en ons gelijk backstage bracht. Hele avond gratis drank en we konden nog on stage staan

Hoogtepunt van de avond was ongetwijfeld Ferry's remix van U2 om middernacht : http://www.youtube.com/watch?v=a-1A4zCM0gc

De andere tenten heb ik niet gezien, vond het gezellig genoeg waar ik was en voor ik het wist was het al bijna afgelopen.

Echt bizar wie er allemaal draaide in LA op NYE, PvD en Marco V waren een paar straten verderop bezig en volgens mij was Deep Dish ook ergens. Avond ervoor was ook niet slecht met Rank1 en Thrillseekers (en ik ) in Spundae.

Tering gaaf zeg om daar te zijn met NYE. En dat filmpje was echt bruut, kippenvel

Posted by Muppy on Jan-09-2007 22:22:

quote:
Originally posted by Remy D
Tering gaaf zeg om daar te zijn met NYE. En dat filmpje was echt bruut, kippenvel

wooooowww echt kippenvel!

Posted by jappy-b on Jan-10-2007 08:22:

helaas heeft die geweldige school van mij de sites youtube en google video geblokeerd en aangezien er nog niemand achter is gekomen hoe we er wel op kunnen word het thuis kijken :P

maar wel vet artiesten ingang, backstage plus ook nog aantal leuke feestjes, misschien toch eens daar heen voor NYE

Posted by magrec on Jan-10-2007 19:51:

Die remix is zo vet

Dit zijn ook wel vette filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=AVlHKhUjw9U&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=ftpnxR1ztOk
http://www.youtube.com/watch?v=Ccr9S0OOpgE
http://www.youtube.com/watch?v=60lJKm7Ncck

Ziet er goed uit ook de stage enzo en fokking groot

Posted by basvh on Jan-10-2007 20:00:

quote:
Originally posted by magrec
Die remix is zo vet

Toen die solo avond van ferry in de HMH knalde die track er ook erg goed in.

Posted by AirPole on Jan-10-2007 20:32:

quote:
Originally posted by basvh
Toen die solo avond van ferry in de HMH knalde die track er ook erg goed in.

Ja, dat weet ik ook nog wel. Ik zag toen een verliefd stelletje dat helemaal emotioneel werd, en allebei begonnen ze te janken. Stonden ze daar op de dansvloer elkaar dood te knuffelen en janken als een gek!!

Posted by Chicane on Jan-10-2007 20:47:

quote:
Originally posted by jappy-b en aangezien er nog niemand achter is gekomen hoe we er wel op kunnen word het thuis kijken :P

VNC? Extern bureaublad etc.

Posted by jappy-b on Jan-11-2007 09:04:

nou dit is zo'n geweldige school dat je nog minder rechten hebt als een loon arbeider... 0,0 dus... zelfs je rechtermuis knop is geblokeerd :S

Posted by eieregooie on Jan-14-2007 03:25:

quote:
Originally posted by Robert

Die remix blijft idd werelds! Alleen dringt het nu pas tot me door waarom hij toen ook die knakeversie met die tikkende klok en vage samples heeft gemaakt