TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- 20-21 April - Oslo - Above and Beyond m.fl
20-21 April - Oslo - Above and Beyond m.fl
One Events vil fra April og ut sommeren arrangere 8 events innenfor diverse elektroniske musikkgenre.
Disse vil arrangeres i helt nyoppussede lokaler(pusses opp i disse dager) i sentrum av Oslo, som tidligere ikke har blitt brukt til eventer som dette. Disse lokalene vil vi i ledige helger tilby til utleie, mer info vil komme om dette senere. Lokalene vil ha en kapasitet for ca 1000 bes�kende. For kontaktinfo med tanke p� omvisning, leie osv vil vi alts� komme med info s� snart det er klart.
�pningshelgen v�r vil best� av eventer b�de Fredag og L�rdag med knallsterke, internasjonale bookings innenfor den elektroniske musikken. Denne helgen vil vi fokusere p� Trance av forskjellig styrke, men senere vil det ogs� komme artister innenfor House og Techno.
Lineup �pningshelgen:
Fredag 20.04.07:
Marcell Woods www.marcelwoods.com
Marco V www.marcov.nl
Randy Katana www.randykatana.com
L�rdag 21.04.07:
Above & Beyond www.aboveandbeyond.nu
Mark Norman www.mark-norman.com
+ tbc
Cover: 300NOK (500 for begge dager)
Alder: 18�r
Dette er en lineup som du til vanlig m� ut av landet for � f� oppleve. Det vil ogs� kun v�re 400 Billetter til salgs til hver av dagene �pningshelgen da mange allerede er reservert + andre overraskelser som dere vil se n�r dere kommer. Vi h�per dere kjenner deres bes�kelsestid og dukker opp slik at vi blidgj�r v�re sponsorer som legger mye i dette. Uten dem ville ikke dette v�rt mulig. Det er store kostnader ved artister av dette kaliberet.
Billettbooking vil bli gjort pr mail ettersom v�re websider, som vil inneholde billettkj�p med mer, ikke vil v�re oppe p� en stund enda. Mailadresse � benytte vil v�re: [email protected][/email] Legg merke til at denne adresse kun skal benyttes til disse arrangementene(ei heller lokalbooking) og at det til senere vil v�re billettsalg via websidene v�re.
Billettpriser vil v�re 300NOK pr kveld, men det er ogs� tilgjengelig to dagers pass for 500NOK. Det vil alts� ikke v�re billetter tilgjengelige i d�ren. Det vil v�re f�rst til m�lla prinsipp n�r det gjelder booking av billetter, s� det er ingen tid � miste da dette begrensede antallet nok i hvert fall med tanke p� L�rdagen vil rives vekk p� kort tid. [email protected]
Informasjon om framtidige eventer vil publiseres fortl�pende p� v�re websider s� snart disse er up and running. Vi vil ogs� ha en komplett lineup for sommeren i �pningshelgen.
Vi ber om at alle sp�rsm�l rettes til oss via mail da vi ikke vil frekventere disse sidene s� mye de neste dagene.
OneEvents s�ker ogs� etter dansere som vil opptre p� v�re events. Inntil videre kan dere bruke v�r midlertidige adresse [email][email protected] til dette. Send oss et par linjer og et telefonnummer vi kan n� dere p�.
Mvh Team OneEvents som ser fram til et spennende klubb�r.
Oioioi! H�rte rykter fra Kris O'Neil at Above & Beyond tok turen. Lurte p� hvor de ble av n�r jeg ikke s� de p� Tidy lineup!
Men denne lineupen var meget solid! Er spent p� flere av navnene p� l�rdagen 
Detta blir fett!
im in!

Jeg sier det igjen.
Misstenkelig navn da mitt firma heter Star One Events som gj�r UTS og en rekke andre konsepter.
Trance kommer til � f� overkill i 2007 spes. med 8 parties p� 3mnd, dette bare i Oslo!
Da har jeg ikke regnet me UTS, BANG!, HEAT og FTD.
Virker som dette er totalt respektl�s mot den Norske trance scenen. Vi er enkelte arrang�rer som har slitt hardt med � f� opp klubbscenen igjen, s� kommer noen � trur at de kan bare kj�re overkill. Nei vi frykter et nytt 2001.
Trenger jeg � nevne at dette eventet er 1uke f�r Keep It Tidy og 2 uker etter Bang!?
Prisene er jo horrible
Jeg ante meg konkurranse men ikke folk som har null peiling p� klubbscenen og Norge.
Sorry ass, men jeg er bare glad jeg, jo mer party er bare smud lol. M� bare passe p� � f� fri fra jobben tho...
| quote: |
| Originally posted by dj_palm detta er jo konge, marco v igjen! skj�nner ikke hvordan noen kan ha noe imot det??? |
Trur dere missforst�r.
Det jeg advarer mot er for mange fester da nesten alle trance parties skjer i Oslo og i allefall de store.
Er lite og svakt milj� vi driver med her, for mye og folk vil bli mettet. Interessen vil bare forsvinne
H�res knall ut dette. Jeg regner med � m�te opp, men skj�nner poenget ditt cr8tor. F�kke h�pe markedet blir metta...ikke alle som er s� gira at dem blir med p� s�nnt hver eller annenhver helg. H�per heller ikke politikerene og politiet begynner � stikke kjepper i hjulene n�r de skj�nner at den grufulle trancescenen er p� opptur.
Den lineupen er faktisk s� god at jeg lett hadde betalt det tidobbelte. FY FAEN som jeg gleder meg til Marco V, og ABOVE & BEYOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD.. Sorry for utbrudd, men dette er jo helt fantastisk. More is more sier til cre8ors kommentarer, men s� skal det sies at jeg egentlig bare er glad til jo mer elektroniske arragnementer vi f�r her i norge..
For � si det s�nn! 20 �r den 2+ april, kunne jeg f�tt en bedre gave!?
(unntatt Ferry seff)
Cre8or; Du har et poeng, seff, men akkurat n� har jeg penger til dette og da klager jeg ikke!
Haha! Jeg skrev 1 dags billett og en 2 dagers og de p�sto det ble 1300! Jaja.. Flotters! Klagemail sendt! 
Hva skjer her?
Var det s�nn at dette her ble avlyst eller?
Ser i en annen post at above & beyond og marcell woods har avlyst i april, s� det betyr vel at denne happeningen utg�r?
> http://www.tranceaddict.com/forums/...9&forumid=80&s=
Re: Hva skjer her?
| Originally posted by nordboh Var det s�nn at dette her ble avlyst eller? Ser i en annen post at above & beyond og marcell woods har avlyst i april, s� det betyr vel at denne happeningen utg�r? |
Re: Hva skjer her?
| Originally posted by nordboh Var det s�nn at dette her ble avlyst eller? Ser i en annen post at above & beyond og marcell woods har avlyst i april, s� det betyr vel at denne happeningen utg�r? |
Det var seri�st svindel?
Noen som kj�pte billeter? Greia var uansett mistenkelig, tenkte det med en gang da jeg s� posten f�rste gang egentlig...
Litt skeptisk n�r billettsalget foreg�r over en yahoo.com adresse. Er dette all markedsf�ringen de har, virker konseptet egentlig som svindel slik som andre nevner.
Jeg gjorde det, faen s� sur jeg er n�..
www.underthesun.no
Vi lover 
| Originally posted by cre8or www.underthesun.no Vi lover |
| Originally posted by DJ_Dark Og glad er jeg for det. Grunnen til at jeg var s�pass naiv og bestilte var fordi jeg var s� glad siden n� fikk jeg et fett party n�r jeg ble 20! *doh* |
Siden n�r begynte svindlere � gi tilbake pengene?