TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- 20-21 April - Oslo - Above and Beyond m.fl
20-21 April - Oslo - Above and Beyond m.fl
One Events vil fra April og ut sommeren arrangere 8 events innenfor diverse elektroniske musikkgenre.
Disse vil arrangeres i helt nyoppussede lokaler(pusses opp i disse dager) i sentrum av Oslo, som tidligere ikke har blitt brukt til eventer som dette. Disse lokalene vil vi i ledige helger tilby til utleie, mer info vil komme om dette senere. Lokalene vil ha en kapasitet for ca 1000 besøkende. For kontaktinfo med tanke på omvisning, leie osv vil vi altså komme med info så snart det er klart.
Åpningshelgen vår vil bestå av eventer både Fredag og Lørdag med knallsterke, internasjonale bookings innenfor den elektroniske musikken. Denne helgen vil vi fokusere på Trance av forskjellig styrke, men senere vil det også komme artister innenfor House og Techno.
Lineup Åpningshelgen:
Fredag 20.04.07:
Marcell Woods www.marcelwoods.com
Marco V www.marcov.nl
Randy Katana www.randykatana.com
Lørdag 21.04.07:
Above & Beyond www.aboveandbeyond.nu
Mark Norman www.mark-norman.com
+ tbc
Cover: 300NOK (500 for begge dager)
Alder: 18år
Dette er en lineup som du til vanlig må ut av landet for å få oppleve. Det vil også kun være 400 Billetter til salgs til hver av dagene åpningshelgen da mange allerede er reservert + andre overraskelser som dere vil se når dere kommer. Vi håper dere kjenner deres besøkelsestid og dukker opp slik at vi blidgjør våre sponsorer som legger mye i dette. Uten dem ville ikke dette vært mulig. Det er store kostnader ved artister av dette kaliberet.
Billettbooking vil bli gjort pr mail ettersom våre websider, som vil inneholde billettkjøp med mer, ikke vil være oppe på en stund enda. Mailadresse å benytte vil være: billetter_oneevents@yahoo.no[/email] Legg merke til at denne adresse kun skal benyttes til disse arrangementene(ei heller lokalbooking) og at det til senere vil være billettsalg via websidene våre.
Billettpriser vil være 300NOK pr kveld, men det er også tilgjengelig to dagers pass for 500NOK. Det vil altså ikke være billetter tilgjengelige i døren. Det vil være først til mølla prinsipp når det gjelder booking av billetter, så det er ingen tid å miste da dette begrensede antallet nok i hvert fall med tanke på Lørdagen vil rives vekk på kort tid. Billetter_oneevents@yahoo.no
Informasjon om framtidige eventer vil publiseres fortløpende på våre websider så snart disse er up and running. Vi vil også ha en komplett lineup for sommeren i åpningshelgen.
Vi ber om at alle spørsmål rettes til oss via mail da vi ikke vil frekventere disse sidene så mye de neste dagene.
OneEvents søker også etter dansere som vil opptre på våre events. Inntil videre kan dere bruke vår midlertidige adresse [email]billetter_oneevents@yahoo.no til dette. Send oss et par linjer og et telefonnummer vi kan nå dere på.
Mvh Team OneEvents som ser fram til et spennende klubbår.
Oioioi! Hørte rykter fra Kris O'Neil at Above & Beyond tok turen. Lurte på hvor de ble av når jeg ikke så de på Tidy lineup!
Men denne lineupen var meget solid! Er spent på flere av navnene på lørdagen
Detta blir fett!
im in!
Jeg sier det igjen.
Misstenkelig navn da mitt firma heter Star One Events som gjør UTS og en rekke andre konsepter.
Trance kommer til å få overkill i 2007 spes. med 8 parties på 3mnd, dette bare i Oslo!
Da har jeg ikke regnet me UTS, BANG!, HEAT og FTD.
Virker som dette er totalt respektløs mot den Norske trance scenen. Vi er enkelte arrangører som har slitt hardt med å få opp klubbscenen igjen, så kommer noen å trur at de kan bare kjøre overkill. Nei vi frykter et nytt 2001.
Trenger jeg å nevne at dette eventet er 1uke før Keep It Tidy og 2 uker etter Bang!?
Prisene er jo horrible
Jeg ante meg konkurranse men ikke folk som har null peiling på klubbscenen og Norge.
Sorry ass, men jeg er bare glad jeg, jo mer party er bare smud lol. Må bare passe på å få fri fra jobben tho...
quote: |
Originally posted by dj_palm detta er jo konge, marco v igjen! skjønner ikke hvordan noen kan ha noe imot det??? |
Trur dere missforstår.
Det jeg advarer mot er for mange fester da nesten alle trance parties skjer i Oslo og i allefall de store.
Er lite og svakt miljø vi driver med her, for mye og folk vil bli mettet. Interessen vil bare forsvinne
Høres knall ut dette. Jeg regner med å møte opp, men skjønner poenget ditt cr8tor. Fåkke håpe markedet blir metta...ikke alle som er så gira at dem blir med på sånnt hver eller annenhver helg. Håper heller ikke politikerene og politiet begynner å stikke kjepper i hjulene når de skjønner at den grufulle trancescenen er på opptur.
Den lineupen er faktisk så god at jeg lett hadde betalt det tidobbelte. FY FAEN som jeg gleder meg til Marco V, og ABOVE & BEYOND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD.. Sorry for utbrudd, men dette er jo helt fantastisk. More is more sier til cre8ors kommentarer, men så skal det sies at jeg egentlig bare er glad til jo mer elektroniske arragnementer vi får her i norge..
For å si det sånn! 20 år den 2+ april, kunne jeg fått en bedre gave!? (unntatt Ferry seff)
Cre8or; Du har et poeng, seff, men akkurat nå har jeg penger til dette og da klager jeg ikke!
Haha! Jeg skrev 1 dags billett og en 2 dagers og de påsto det ble 1300! Jaja.. Flotters! Klagemail sendt!
Hva skjer her?
Var det sånn at dette her ble avlyst eller?
Ser i en annen post at above & beyond og marcell woods har avlyst i april, så det betyr vel at denne happeningen utgår?
> http://www.tranceaddict.com/forums/...9&forumid=80&s=
Re: Hva skjer her?
Originally posted by nordboh Var det sånn at dette her ble avlyst eller? Ser i en annen post at above & beyond og marcell woods har avlyst i april, så det betyr vel at denne happeningen utgår? |
Re: Hva skjer her?
Originally posted by nordboh Var det sånn at dette her ble avlyst eller? Ser i en annen post at above & beyond og marcell woods har avlyst i april, så det betyr vel at denne happeningen utgår? |
Det var seriøst svindel?
Noen som kjøpte billeter? Greia var uansett mistenkelig, tenkte det med en gang da jeg så posten første gang egentlig...
Litt skeptisk når billettsalget foregår over en yahoo.com adresse. Er dette all markedsføringen de har, virker konseptet egentlig som svindel slik som andre nevner.
Jeg gjorde det, faen så sur jeg er nå..
www.underthesun.no
Vi lover
Originally posted by cre8or www.underthesun.no Vi lover ![]() |
Originally posted by DJ_Dark Og glad er jeg for det. Grunnen til at jeg var såpass naiv og bestilte var fordi jeg var så glad siden nå fikk jeg et fett party når jeg ble 20! *doh* |
Siden når begynte svindlere å gi tilbake pengene?