TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin @ SlamFM A State Of Trance NL
Pages (2): [1] 2 »
Armin @ SlamFM A State Of Trance NL
Hilversum, 4 januari 2007 � Vanaf vrijdag 6 april zal de nummer 2 DJ van de wereld: Armin van Buuren voor het eerst zijn awardwinning radioprogramma "A State of Trance" bij SLAM!FM presenteren. Armin zal elke vrijdagavond te horen zijn tussen 22:00 en 24:00 uur.
�Ik vind het fantastisch om voor h�t jongerenradiostation van Nederland te gaan werken. 'A State of Trance' wordt al jaren wereldwijd door vele radiostations uitgezonden en speciaal voor SLAM!FM maken we een Nederlandse versie van het programma. Ik blijf toch een Nederlander� aldus Armin van Buuren.
Jacqueline Bierhorst, Algemeen Directeur SLAM!FM: �Ik vind het geweldig dat Armin en SLAM!FM een verregaande samenwerking aangaan. Zijn ervaring, populariteit en gevoel voor muziek sluiten volledig aan bij de doelgroep van SLAM!FM. Het voelt goed dat de Nederlands grootste DJ/producer wekelijks in eigen land te beluisteren is op ons radiostation. SLAM!FM is jong, stoer, brutaal en draait de meeste nieuwe muziek van Nederland. We richten ons niet alleen op de radio maar ook op evenementen, consumentenproducten en nieuwe online ontwikkelingen. Daarnaast hebben we grootste plannen voor het nieuwe jaar, Armin en zijn events passen volkomen in deze strategie.�
slamfm.nl

Zeker meer commercieele nummers ?
uitverkoop zal bijna iedereen roepen
maar hij heeft wel gelijk, weer terug voor het publiek waar asot groot is geworden.
en nu hopelijk wel voor goed geld ipv voor de hobby!
and whats up with fresh.fm ?? will the completly show change back to slam.fm??(former ID&T Radio)
Maybe its mixed, and on slamfm its just like the old episodes...
Goed nieuws! Ik vond Armin's old-style ASOT's met Nederlands commentaar altijd erg vermakelijk. Hopelijk weer het eerste uur the newest tunes selected (met commentaar) en het tweede uur ouderwets diep non-stop in the mix.
| quote: |
| Originally posted by franzelare uitverkoop zal bijna iedereen roepen maar hij heeft wel gelijk, weer terug voor het publiek waar asot groot is geworden. en nu hopelijk wel voor goed geld ipv voor de hobby! |
| Originally posted by Ultravibe! Goed nieuws! Ik vond Armin's old-style ASOT's met Nederlands commentaar altijd erg vermakelijk. Hopelijk weer het eerste uur the newest tunes selected (met commentaar) en het tweede uur ouderwets diep non-stop in the mix. |
hmmm mixed feelings...
enerzijds beter dat het gewoon weer in de ether te beluisteren is, en ook op een goed tijdstip (voor mij dan).
anderzijds is het te hopen dattie zn stijl behoud en niet ineens slam fm-hitjes gaat draaien!
haha ik vind die persberichten altijd zo mooi!
je hoort het klinkje v/h proosten van de champagne door het persbericht heen!
wel leuk voor alle ASOT fans natuurlijk. misshcien weeres een ASOT XXL of gastmixers ofzo,
Leuk nieuws. Alleen wel gek dat hij er 2 jaar geleden werd afgeserveerd terwijl hij wel wilde blijven, maar goed... Jammer dat het pas 6 april is, dat duurt nog wel even!
in de loop der jaren is er natuurlijk wel het een en andere veranderd. Het is nu geen id-t meer natuurlijk.
Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren.
| Originally posted by AirPole Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren. |
terug naar die goede oude tijd vet!!!!!!!!!!!!!! eindelijk weer nederlandse commentaar vet !!!
ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt
| Originally posted by Botol&Cebok ik hoop dat hij dan niet de mix afspeelt van donderdag avondm aar gewone hele nieuwe set up maakt |
| Originally posted by AirPole Naja, ik luister nog amper, maar als het weer oude stijl wordt zoals bij ID&T dan ben ik wel bereid om weer eens te gaan luisteren. De laatste tijd vind ik ASOT echt kut met peren. |
Zal Fresh niet blij mee zijn vrees ik 
| Originally posted by ahp2002 haha ik vind die persberichten altijd zo mooi! je hoort het klinkje v/h proosten van de champagne door het persbericht heen! wel leuk voor alle ASOT fans natuurlijk. misshcien weeres een ASOT XXL of gastmixers ofzo, |
. Zou geen verkeerde zet zijn
.
| Originally posted by eieregooie Zal Fresh niet blij mee zijn vrees ik |
frsh fm heeft al jaren een ether frequentie hoor...
maar ze doen goeie zaken binnen nederland met die live stream zn dr een hoop die ASOT en Hardhouse Generation luisteren
alleen afgelopen donderdag geen ASOT op fresh fm... en vanaf 6 april pas op slam fm wat gaat dat worden...
Armin kan er wat van zeg
http://video.google.nl/videoplay?do...armin+dancetour

| Originally posted by Siesta Armin kan er wat van zeg http://video.google.nl/videoplay?do...armin+dancetour |
| Armin van Buuren twee maanden eerder op Slam!FM Armin van Buuren zal twee maanden eerder starten met zijn programma op Slam!FM. Eerder werd bekend dat hij op 6 april zou gaan starten op de zender dit is nu 2 februari geworden. Van Buuren gaat iedere vrijdagavond zijn programma 'A State of Trance' maken voor de zender tussen 22:00 en 24:00 uur. Eerder maakte hij dit programma voor Fresh FM, XFM en ID&T Radio. |
Ja, ik zat er vandaag nog over na te denken. Ik moet mijn eerdere post toch ff wat nuanceren, ben ik bang. Ook al wordt het weer zoals eerst, met Nederlands gelul er doorheen, het blijven toch eindelijk de tunes die het moeten doen. Tot ongeveer zo aan aflevering 178 was het gewoon vet, maar daarna ging het echt down-hill. Niet elke tune van nu is bagger, maar ik vrees toch met grote vrezen. Denk toch niet dat ik het nu opeens wel meer tof ga vinden. Ik hoor het wel.