TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Global Gathering
Global Gathering
Tjena, jag funderar p� att boka biljetter till global gathering och t�nkte h�ra lite om n�gon h�r har varit d�r innan och kan ge mig lite tips om boende o hur man tar sig dit etc etc.
Reaching out for a helping hand 
Tips �sikter kommentarer mottages g�rna.
Har ocks� m�nga g�nger funderat p� GCGG men har alltid blivit att vi �kt till Dance Valley ist�llet...vad jag f�rst�tt �r det ganska b�kigt att ta sig dit om man inte bilar. F�rst m�ste man ta flyg, sen t�g och sist buss f�r att hamna mitt i ingemansland...men det �r det v�l v�rt antar jag 
man blir ju inte mindre sugen av att glo p� filmen p� hemsidan heller
http://www.globalgathering.co.uk/
J�ttekr�ngligt �r det v�l inte att �ka t�g och buss egentligen, klart det inte �r centralt l�ge men det var ju bara boka t�g till Stratford (upon avon) och betala tv� pund eller vad det nu var f�r bussen n�r man kom av t�get.
Nu traskade jag visserligen rakt f�rbi bussarna och gick dit f�r jag trodde inte det skulle vara s� l�ngt och jag var lagom tr�tt p� att bara sitta vid det laget men bussen �r att rekommendera f�r �R l�ngt
Var d�r f�rrf�rra �ret, fl�g med ryan air kv�llen innan och sov sen p� ett halvbilligt vandrarhem i London, sen efter GG var det raka sp�ret hem f�r min del.
Hur kul som helst var det iaf trots att jag aldrig fick tag p� kompisen jag skulle dit med p� grund av pl�tslig telefond�d. Det finns gott om t�lt att v�lja p� beroende p� musiksmak och det �r inte speciellt l�ngt att springa emellan heller, svindyr mat och dryck fanns p� omr�det och �ven bankomat med inbyggd tv�timmarsk� f�r att komma fram till 
Jag �ker absolut dit igen, vet inte om det blir i �r dock.
Minus f�r att jag missade n�stan en timme p� grund av l�ngsam genoms�kning av v�skor och jackor trots att jag var d�r 1� timme innan det b�rjade, sen var det �nd� v�ldigt gott om knark d�rinne... 
Eftersom jag �r en s�dan d�r som har b�rjat bli lite bekv�m av mig s� finns det en sak jag funderar p� mest... hur funkar det att sova d�r?

�r det t�lt utanf�r omr�det som g�ller, eller?