TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dreas & Airbase @ Club Peak 9/2 (Gbg)
Dreas & Airbase @ Club Peak 9/2 (Gbg)
Den 9/2 har Club Peak premi�r i G�teborg. Detta �r b�rjan f�r trance i G�teborg,
vilket vi �r mycket glada �ver att kunna g�ra n�gonting �t.
Lineup:
Dreas
Airbase
Vilket betyder att detta �r den sj�lvklara tillst�llning att boka denna fredagen om du �r i n�rheten av G�teborg.
Klubben huserar p� Henriksberg, Kajutan.
Entr�: 100kr
Tid: 21:00-02:00
Mer info:
http://www.clubpeak.se
V�lkomna!
Kul att det h�nder mer saker i gbg, dock tror jag v�l sub7 var f�re peak om man ska vara petig.
Dock tycker jag det �r bra att fler akt�rer f�rs�ker sl� sig in 
Hehe du �r p� ett trance forum!!!
Och d� borde du veta att Sub7 ej �r en trance klubb. Utan mer av en house klubb med vissa inslag av techno. David West har visserligen varit p� sub7 och spelat, men det tycker vi inte �r sub7 till en tranceklubb f�r det.
Men sub7 �r v�l annars det �nda vettiga alternativet efter oss d� 
Hoppas du kommer! 
Sub7 har dragit b�de tranceakter och houseakter, absolut, men de har iaf delvis varit tranceklubb. Men nog om detta, �r ju en mindre petitess faktiskt 
Jag kommer defitnitivt titta f�rbi om jag �r i krokarna eller om ni drar ett namn v�rt att �ka �ver sverige f�r 
Fan vad fint! Jag drar med lite f�rortsbrudar \o/
L�ter lockande som sjutton det h�r! Dreas vet jag kan fixa fina sets, iaf f�r 2 �r sen d� jag sist h�rde n�t
Synd att man bor p� andra sidan Sverige dock
kanske kanske... 
F�RK�P �r nu ocks� tillg�ngligt efter m�nga fr�gor om detta, f�r info om hur du g�r tillv�ga, bes�k websidan!
F�RK�P �r tillg�ngligt t.o.m 5:e februari, d�refter g�r det ej att k�pa l�ngre.
I �vrigt s� har Dreas f�tt mycket uppm�ksamhet p� ASOT, d� Armin i f�rra episoden ber�ttade att Dreas l�t Arctic Sweep varit den mest �nskade l�ten p� mycket l�nge!
Airbase fick uppm�rksamhet �ven han, med sin senaste l�t i samma episod. Hetaste lineupen i v�stsverige �r garanterad p� Club Peak 
Mvh
Peaktime
kommer f�rbi f�r att ta en titt. vad har ni planerat f�r DJs i framtiden?
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 kommer f�rbi f�r att ta en titt. vad har ni planerat f�r DJs i framtiden? |
Skall bli kul att spela! H�rligt med en tranceklubb i hemstaden ocks�! Det �r p� tiden!
Gjorde soundcheck for Peaktime ig�r kv�ll, funkade fint! Kommer bli nice det h�r!
Hur ser de ut med biljetter?
F�rk�pet har ju st�ngt, kommer de finnas tickets i d�rren?
Man kan betala i entr�n. Vi har ju inte s�lt ut f�r vad klubben rymmer i f�rk�p, men vi f�rv�ntar oss att fylla hela klubben. Men se bara till att var d�r i god tid. Om ni �r d�r utsatt tid s� ska ni komma in, men samtidigt �r det ju v�ldigt sv�rt f�r oss att exakt veta hur stort trycket �r, det �r ju �nd� v�r f�rsta kv�ll.
Du skulle kunna droppa ett mail till [email protected] med namn p� er som skall till klubben, s� kan vi l�sa s� ni kommer in, men d� efter en viss tidsbegr�nsning, dvs efter en viss tid s� stryker vi era namn.
Mvh
Peaktime
Dreas - Spelar du Filo & Peri - Ordinary Moment (Breakfast remix) s� kommer jag �lska dig f�r resten av livet!
(erbjudandet g�ller �ven Airbase, s�klart)
Peaktime - Hur m�nga platser kan man reservera via mail? Vi �r ett g�ng som t�nkt �ka, n�mligen. Och r�cker det om man �r d�r innan 22.00, eller �r det runt 20 som g�ller om man vill in? (jag st�r och h�nger p� l�set s�klart, men mina v�nner �r segare =( )
Hej, maila till [email protected] ang. detta...s� tar vi det den v�gen...och vart �r ni ifr�n? ta med det i mailet 
Alex / Peaktime
Woohooo! =)
Grymt roligt har jag haft ikv�ll! Skitbra jobbat gubbar! =)
Ska s�tta mig ned med lite kritik, pros and cons, etc, s� fort jag sovit =)
Jezper - Smile! 
Kul att h�ra! N�sta fest �r den 9 mars.
Lite vimmelbilder �r online nu! filmklipp kommer senare!
Peaktime