TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- IanVanDahl - Reason

Posted by robstar on Mar-28-2002 15:10:

IanVanDahl - Reason

code:
� � ������� � ���� � � ���� � �۲��� ��� ������ � �� ����� ����� �� � ���� �����۱ ����� ������ � � ��� � �� ���� ۲����� �� ���� �� ۲ ���� ������ �� � � � � � �� �� � � ������ � � �� � � � � �� ۱ �� �� � ��� � � �� ����� ���� ��� �� �� � ��� � � � � ����� ���� � � ���� ���� ����� ۱ ��� � � � � �� ������ � ���� � � �� ��������������������ܱ���۰ ���� ߰� � ��� ۰� ��� � ��� � � ���� ��� ����������������������� ������ �۲ ����� ۰���۰ ��� �� ����� � �۰�� ����۲�������������������� � � �� ��߰ �۰� �� �� ۰��� �� �۰���� ۱������������������������ ������� � � ��� ��� ��� �� ۰��������۰������ �۰����������������������۰���������� �� ��۰��� �۲�۱� ۰�۰�۱�۰������� ۱�����۱��������۱�����۰����������� ۲ ��� ����۰� ۰���۱������۱���� �۱�����۱���� ����۰�� �������۰���� ߲� ���� �� � � ۰�� ۱����� ۱���� ��� � ۱��� ��� � ���� � ���۰��� ��� � �ܰ ۱ � �۰�� �۱���� �۱��� � ��� ۱��� �� �߰�� � ��� ��� ���� �۰� �� ۰��� �۱�� � ۱���� ������ ۱��� � ۰�� �������� �۲���� �� � ۰���� ��� �� ۱���� ����� ۱��� � ۰���� ������ ������ � ���� � ܲ� ۱���� � � �� ۱���� ����� �۱��� � ۰���� ���� ���������� ߲۰ � � � �۱���� ������� �۲��� ��� �۱�� ۰���� ������ ������ ��� � ��� � ۱����� ������� �۲���� ��� ۱��� � �۰����� �������� � ��۲������ � � ۱����� ������ �۲���� ��� ۲��� � ۲������ ���� ������ ��۰��� �� � �۱������ ������ �۲���� �� �۲��� ۲�������� ��۲����� ��۰ � � � ��۲����� ���� �۲���� �� ۲����� �۲����������������۲�������� � �� � �� ��۱������ ��� ��۲���� � ۲����� �۲��������������۲��������� �� � � � ����۲����� �� ��۲����� � �۲����� ۲������������������������ � ��� � ������۲���� � ��۲������ � ۲������� �۲����������������������� � ��� � � ���������۲�� ��۲������� ۲������� ��۲��������������������� � ۱ � � �������������� ��۲������� �۲�������� ��۲������������������ � ��� �� ������ � ��������� ��۲������� �����۲������������ � �۲ � � �� �� � � ������ �������� � ���������� �� � ����� � �� ߲ ������������۲�� MEET TECHNO CREW PRESENTS ������������۲�� �� ܲ �� � � �����������������������������������������������������Ŀ � � ܱ �� � � � � ۱ � ��� � � ARTiST...[ Ian Van Dahl � � ۲� � � �� � � TiTLE....[ Reason � � ۱ � � �� � � LABEL....[ Nu-Life Records � � ۰ � ۰ � � � GENRE....[ Trance � � � �� ۱ � � � REL.DATE.[ Mar-28-2002 � � � �� ۲� � � � SOURCE...[ Vinyl � � � ��� ۱ � � ENCODER..[ LAME 3.91 � � �� � ߱ � � QUALiTY..[ 192kbps / 44.1/ Full Stereo � � �� � �� ߲ � � SiZE.....[ 28,7 MB � � �� ܲ �� � � � TRACKS...[ 03 � � � ܱ �� � � SUPPLiER.[ Team MTC � � ۱ � ��� � � COVERS...[ YES [ ] NO [x] � � ۲� � � �� � � � � ۱ � � �� � ������������������������������������������������������� � ۰ � ۰ � �۲�� ����� � �� ۱ � �� � TRACKLiST � �� � �� ۲� � � � ��������� � � � ��� ۱ � �����������������������������������������������������Ŀ � �� ߱ � �Nr. TRACK TiME: � � �� ߲ � ������������������������������������������������������� � �� � � �01� Reason extended mix � 05:49 � � � � � �02� Reason lange remix � 08:04 � � � � � �03� Reason mark lawrence remix � 07:00 � � � �� � � � � _____ � � ۰ �� � � � TOTAL:� 20:53 min ۱ � ��� � ������������������������������������������������������� � ۲� �

Fick nyss den och har laddat upp den p�
www.myplay.com

L�mmna en reply h�r s� PM:ar ja detaljerna till dej.
Ja kan bara l�ta en ladda ner den � g�ngen f�r annars st�ngs kontot ner.

Posted by Virus on Mar-28-2002 17:45:

Har du Langeremixen ocks�? Is�fall vore det j�tteschysst om du PMa mej

Posted by reveal on Mar-28-2002 17:47:

jag kan ta detaljerna ocks�

Posted by x-dream on Mar-28-2002 17:55:

Det vore trevligt med lite detaljer ox�....

Posted by robstar on Mar-28-2002 18:50:

King of Clubs

Check ur Pm

Posted by P4z! on Mar-28-2002 19:04:

mm jag vill ha detaljer

Posted by Virus on Mar-28-2002 19:12:

Robstar... kolla PM...

Posted by robstar on Mar-28-2002 19:48:

Kings!
Kolla dit Pm igen

Till er andra:
Ja e ledsen att de tar lite tid.
Om n�n av er har en ftp s� kan ja ladda upp den h�r singel och lite andra godbitar, Ferry�s mix p� Awakening tex...

Som sagt har ni n�n ftp lr n�tt s� laddar ja g�rna upp lite p� den.

Posted by Virus on Mar-28-2002 20:13:

F�rdig!!

Signed Out!!!

Skitschysst att du tog dej besv�ret Tack.

Posted by robstar on Mar-28-2002 20:17:

Dancing Dude

Reveal:

Din tur , kolla Pm

Posted by reveal on Mar-29-2002 01:43:

kommer inte inte , checka pm

Posted by MiB on Mar-29-2002 14:45:

lange mixen e mycket nice =)

Posted by reveal on Mar-29-2002 18:22:

jag �r klar nu, n�sta man

Posted by robstar on Mar-29-2002 19:24:

Smiling Frog

Dj_Activated

Din tur.

Yep Lange mixen e as bra. Dom andra mixarna e inte s� fantastiska precis.

Posted by P4z! on Mar-29-2002 21:21:

funkar ju inte st�r att det �r n� fel p� l�sen eller anv�ndarnamnet! �r det n�gra som har gl�mt att signa ut eller?

Posted by reveal on Mar-29-2002 21:25:

quote:
Originally posted by Dj_Activated
funkar ju inte st�r att det �r n� fel p� l�sen eller anv�ndarnamnet! �r det n�gra som har gl�mt att signa ut eller?

var samma f�r mig, jag fick infon som nummer 2... jag fixade l�tarna p� annat h�ll

m�ste f�r �vrigt h�lla med er andra, Langes mix �r ju l�tt sk�nast

Posted by robstar on Mar-29-2002 21:59:

HappyHappy

Typsikt...

Myplay.com suger v�rkligen kuk!

Aja bra att ni hitta dom allafall.

Posted by fruktsoppa on Mar-30-2002 09:42:

ah, va coolt.
jag g�r under namnet Henko VanDal