TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
In het kader van zinloze vragen, dit is er weer 1.
Wat zijn jullie zomerplannen? Wordt het een sportieve kajak-vakantie in frankrijk, alpenweiden verkennen in Zwitserland, survivalen in Zweden of bakken in Spanje?
Ik ga naar Italie (voor de 4e keer), naar Rimini. The place to be in Italy zeg maar.
KRETA!!!!!!!!
Woooohooooo heb phat zin. 

Ik ga van 14 juli tot 28 juli naar Cheronissos. 
En ik weet dat Akira en Yarnie ook gaan en nog een paar van het forum
.
Me en mun moaten gaat naar Blanes.
We gaan met 8 man van 8 t/m 18 juli.
Als we terugkomen gaan we waarschijnlijk met een paar man nog naar Blankenberge. Wanneer is nog niet bekend.
uuh we zouden eerst naar rimini gaan maar dat ging nie door.. toen maar ergens in spanje.. veel gekeken en gediscuseerd etc..
toen maar gekozen voor:
Calella !!
ja.. van 28 juni, 10 dagen in 2 4persoons appartementen 
enige dat zuigt is
a. het geld (waar haal ik nu snel geld vandaan
)
b. de busreis van 22 uur.. 

Nou...
Ik ga een reisje maken naar Blanes !
Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK 
Voor meer info: http://go.to/degexte
Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn...
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Nou... Ik ga een reisje maken naar Blanes ! Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK ![]() Voor meer info: http://go.to/degexte Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn... |
Ik ga surfen en bodyboarden in portugal.
Ericeira, mooi feesten in Lissabon, is er in de buurt vet zin in.
Waarschijnlijk gaat hele goeie vriendin van me ook wel mee 
Ik ga dit jaar weer lekker naar de Love Parade en daarna vanaf eind Augustus de mooiste zomer van m'n leven meemaken:
ZUID AFRIKA!!!!!!
Mijn nieuwe huis voor 5 maanden (niet t hele gebouw hoor
):
woei!!!!

Jullie allemaal veel plezier deze zomer 
/me gaat weer naar Turkije dit jaar. Goed bevallen vorig jaar, alleen dit jaar naar Marmaris. Heb er iig zin in.
En ow ja, in juni nog een weekje Madrid 
GreetZ, DC
ik ga 10 daagjes feesten in Lloret in Augustus ...
greetz
ow ja.. nadat ik 10 dagen met mijn vrienden dus in spanje ben gaan lopen feesten ga ik naar ARUBA
naar mijn familie daar 
Ik ga deze zomer van 2 augustus tot 19 augustus naar Lacanau, in Frankrijk, een surfvakantie! (jaja, sportief nietwaar :P) Heb er nu eigenlijk al gigantisch zin in 
Ikke heb nog geen planne dit jaar
. Me & m'n homeys hadden t erg druk dit jaar (studie etc), dus we zien elkaar minder vaak dan vroeger, dus dat betekent dat minder de vakantie bezigheden bespreken. Nou maar hopen dat t een last-minute wordt of zow, anders wordt t egt een kutzomer!!
Afgelopen 2 jaar wel naar Mallorca geweest en dat was echt FANTASTISCH
!!!!!! Heerlijk uitgaansleven daar!! Alleen erg veel Duitsers daar, maar dat is geloof k overal in Spanje zo. Moet er wel bij zegge dat k absoluut geen problemen met onze oosterburen heb en dus ook nie op vakantie.
ltr 
Ik ga s ff een potje poepen.
BRB!!
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik ga s ff een potje poepen. BRB!! |
Benidorm denk weer.. last minutje.. Eem daar stampe weer in pacha enzo.. boven spanjaardes uittorenen.. lelijke meisjes checke.. lekker tegen jongens aandanse .. heb er nu al zin in
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik ga dit jaar weer lekker naar de Love Parade en daarna vanaf eind Augustus de mooiste zomer van m'n leven meemaken: ZUID AFRIKA!!!!!! *cut* fotos *cut* Jullie allemaal veel plezier deze zomer |

/me gaat lekker naar tuinesi�, dus ik blijft zoalst nu staat @home
Ik zou echt nooit naar Afrika gaan, volgens mij vinden alleen vrouwen dat leuk. Meisje uit me klas gaat ontwikkelingshulp doen in Gambia en moet zelf nog de reis betalen ook. Nou geweldig meid!
Ik gaat naar Chersonissos dit jaar met 7 vrienden. We hebben twee appartementen en de ene helft gaat 1 week en ik met drie anderen twee weken. Heb er echt errug veel zin in!
| quote: |
| Originally posted by Donna WAUW ECHT??!! Naja ok je hebt me jaloers,maar dan heb je dan ook echt t onderste uit de kan gehaalt huh? ![]() Ben 3 jaar geleden in Mexico geweest,vond ik ook enorm vet maar dit ziet er BEREVET uit!! En 5 maanden?? das wel errug lang of nie? Anyway,jij zal je wel vermaken |
Ja best lang h�? Ik heb m'n kuisheidsgordel al klaar liggen 

WOEI!! 
) Me gusta la comida mexicana
thuis... sad but true...
of kameraden moeten ineens met iets op de proppen komen... maar ga zelf niet aan het regelen...(nu eens niet, laat ik het zo zeggen)...
en daar ik ook single ben (heeft ook voordelen trouwens) wordt ut ook niet wat om met chick weg te gaan....
dus nou maar hopen dat ik een zomerbaantje voor de volledige vakantie kan vinden....even de kas spekken, en dan toch maar weer eens kijken naar een auto... ben dat OV na vanmorgen weer eens spuugzat (bus reed niet, niet aangegeven, trein betalen, was OOK niet aangegeven.. en we moeten nog terug ook
)
het belooft weer een spannende zomer te worden, met alle dj's in het buitenland enzo

Mij gaat naar Kos voor 15 dagen met 15 vrienden. Tis in de begin van de vakantie...ga eind van de vakantie waarschijnlijk nog last minute boekuh
Ik ga naar Lloret, net als vorig jaar. 10 dagen vanaf 8 juli, heen bus, terug vliegen in hostal Reces voor maar 265 euro, top daarzo 
Ik ga ook naar Lloret de Mar, met 7 vrienden 10 dagen vliegtuig heen en terug in juli. Wordt helemaal vet!
Mzzl!!!
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ik zou echt nooit naar Afrika gaan, volgens mij vinden alleen vrouwen dat leuk. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.