TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by Cosmic on Mar-28-2002 18:47:

Arrow Waar gaan wij heen met de zomervakantie?

In het kader van zinloze vragen, dit is er weer 1.
Wat zijn jullie zomerplannen? Wordt het een sportieve kajak-vakantie in frankrijk, alpenweiden verkennen in Zwitserland, survivalen in Zweden of bakken in Spanje?

Ik ga naar Italie (voor de 4e keer), naar Rimini. The place to be in Italy zeg maar.

Posted by Remy D on Mar-28-2002 18:52:

KRETA!!!!!!!!

Woooohooooo heb phat zin.

Ik ga van 14 juli tot 28 juli naar Cheronissos.

En ik weet dat Akira en Yarnie ook gaan en nog een paar van het forum .

Posted by raoel on Mar-28-2002 19:11:

Me en mun moaten gaat naar Blanes.
We gaan met 8 man van 8 t/m 18 juli.

Als we terugkomen gaan we waarschijnlijk met een paar man nog naar Blankenberge. Wanneer is nog niet bekend.

Posted by TimeportE on Mar-28-2002 19:22:

uuh we zouden eerst naar rimini gaan maar dat ging nie door.. toen maar ergens in spanje.. veel gekeken en gediscuseerd etc..
toen maar gekozen voor:
Calella !!
ja.. van 28 juni, 10 dagen in 2 4persoons appartementen
enige dat zuigt is
a. het geld (waar haal ik nu snel geld vandaan )
b. de busreis van 22 uur..

Posted by -=WVG=- on Mar-28-2002 19:44:

Nou...
Ik ga een reisje maken naar Blanes !
Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK

Voor meer info: http://go.to/degexte

Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn...

Posted by raoel on Mar-28-2002 20:07:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Nou...
Ik ga een reisje maken naar Blanes !
Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK

Voor meer info: http://go.to/degexte

Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn...

Schrok al
Dalijk was ik nog tegelijk met jullie daar

Posted by Dr. Kuipers on Mar-28-2002 21:01:

Ik ga surfen en bodyboarden in portugal.
Ericeira, mooi feesten in Lissabon, is er in de buurt vet zin in.
Waarschijnlijk gaat hele goeie vriendin van me ook wel mee

Posted by Miss Proximus on Mar-28-2002 21:06:

Ik ga dit jaar weer lekker naar de Love Parade en daarna vanaf eind Augustus de mooiste zomer van m'n leven meemaken:

ZUID AFRIKA!!!!!!

Mijn nieuwe huis voor 5 maanden (niet t hele gebouw hoor ):

woei!!!!

Jullie allemaal veel plezier deze zomer

Posted by Ding Chavez on Mar-28-2002 22:14:

/me gaat weer naar Turkije dit jaar. Goed bevallen vorig jaar, alleen dit jaar naar Marmaris. Heb er iig zin in.
En ow ja, in juni nog een weekje Madrid

GreetZ, DC

Posted by Cyrax on Mar-28-2002 22:14:

ik ga 10 daagjes feesten in Lloret in Augustus ...

greetz

Posted by TimeportE on Mar-28-2002 22:16:

ow ja.. nadat ik 10 dagen met mijn vrienden dus in spanje ben gaan lopen feesten ga ik naar ARUBA
naar mijn familie daar

Posted by Jappio on Mar-28-2002 22:56:

Ik ga deze zomer van 2 augustus tot 19 augustus naar Lacanau, in Frankrijk, een surfvakantie! (jaja, sportief nietwaar :P) Heb er nu eigenlijk al gigantisch zin in

Posted by Apoptosis on Mar-28-2002 23:57:

Ikke heb nog geen planne dit jaar . Me & m'n homeys hadden t erg druk dit jaar (studie etc), dus we zien elkaar minder vaak dan vroeger, dus dat betekent dat minder de vakantie bezigheden bespreken. Nou maar hopen dat t een last-minute wordt of zow, anders wordt t egt een kutzomer!!

Afgelopen 2 jaar wel naar Mallorca geweest en dat was echt FANTASTISCH !!!!!! Heerlijk uitgaansleven daar!! Alleen erg veel Duitsers daar, maar dat is geloof k overal in Spanje zo. Moet er wel bij zegge dat k absoluut geen problemen met onze oosterburen heb en dus ook nie op vakantie.

ltr

Posted by eXos on Mar-29-2002 00:36:

Ik ga s ff een potje poepen.

BRB!!

Posted by Opti on Mar-29-2002 00:53:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ga s ff een potje poepen.

BRB!!

ben je al terug?

Posted by Henkie_henk on Mar-29-2002 02:58:

Benidorm denk weer.. last minutje.. Eem daar stampe weer in pacha enzo.. boven spanjaardes uittorenen.. lelijke meisjes checke.. lekker tegen jongens aandanse .. heb er nu al zin in

Posted by Donna on Mar-29-2002 07:46:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ga dit jaar weer lekker naar de Love Parade en daarna vanaf eind Augustus de mooiste zomer van m'n leven meemaken:

ZUID AFRIKA!!!!!!

*cut* fotos *cut*

Jullie allemaal veel plezier deze zomer

WAUW ECHT??!!
Naja ok je hebt me jaloers,maar dan heb je dan ook echt t onderste uit de kan gehaalt huh?
Ben 3 jaar geleden in Mexico geweest,vond ik ook enorm vet maar dit ziet er BEREVET uit!!
En 5 maanden?? das wel errug lang of nie?
Anyway,jij zal je wel vermaken

Posted by Siesta on Mar-29-2002 08:56:

/me gaat lekker naar tuinesi�, dus ik blijft zoalst nu staat @home

Posted by Dj Lex on Mar-29-2002 09:36:

Ik zou echt nooit naar Afrika gaan, volgens mij vinden alleen vrouwen dat leuk. Meisje uit me klas gaat ontwikkelingshulp doen in Gambia en moet zelf nog de reis betalen ook. Nou geweldig meid!
Ik gaat naar Chersonissos dit jaar met 7 vrienden. We hebben twee appartementen en de ene helft gaat 1 week en ik met drie anderen twee weken. Heb er echt errug veel zin in!

Posted by Miss Proximus on Mar-29-2002 09:38:

quote:
Originally posted by Donna

WAUW ECHT??!!
Naja ok je hebt me jaloers,maar dan heb je dan ook echt t onderste uit de kan gehaalt huh?
Ben 3 jaar geleden in Mexico geweest,vond ik ook enorm vet maar dit ziet er BEREVET uit!!
En 5 maanden?? das wel errug lang of nie?
Anyway,jij zal je wel vermaken

Ja best lang h�? Ik heb m'n kuisheidsgordel al klaar liggen

nee maar ik ga op uitwisseling en het programma duurt ongeveer tot half december en hier in Leeuwarden begint het volgende moduul pas weer in februari. dus Andreas (vriendje) komt als ik klaar ben lekker langs en tegen die tijd is ook de Zuid-Afrikaanse LP, dus ik hoop te kunnen regelen dat hij op een truck mag draaien

ik ga iig een WIldlife Programm doen. we krijgen les over het wildlife toerisme in Zuid-Afrika en we gaan ook "veldwerk" doen en werken in het Shamwari reservaat (mooiste reservaat Z-A)
en zoals je ziet ligt t hotel naast t strand...en het is er ook nog bijna elke dag 32 graden WOEI!!

Hoe lang ben jij in Mexico geweest? Lijkt mij ook ERG vet (aangezien ik ook helemaal verslaafd ben aan Burritos enzo ) Me gusta la comida mexicana

Posted by kolkiewolkie on Mar-29-2002 09:58:

thuis... sad but true...

of kameraden moeten ineens met iets op de proppen komen... maar ga zelf niet aan het regelen...(nu eens niet, laat ik het zo zeggen)...

en daar ik ook single ben (heeft ook voordelen trouwens) wordt ut ook niet wat om met chick weg te gaan....

dus nou maar hopen dat ik een zomerbaantje voor de volledige vakantie kan vinden....even de kas spekken, en dan toch maar weer eens kijken naar een auto... ben dat OV na vanmorgen weer eens spuugzat (bus reed niet, niet aangegeven, trein betalen, was OOK niet aangegeven.. en we moeten nog terug ook )

het belooft weer een spannende zomer te worden, met alle dj's in het buitenland enzo

Posted by arrows on Mar-29-2002 11:57:

Mij gaat naar Kos voor 15 dagen met 15 vrienden. Tis in de begin van de vakantie...ga eind van de vakantie waarschijnlijk nog last minute boekuh

Posted by TranceFool on Mar-29-2002 13:53:

Ik ga naar Lloret, net als vorig jaar. 10 dagen vanaf 8 juli, heen bus, terug vliegen in hostal Reces voor maar 265 euro, top daarzo

Posted by Kamaya on Mar-29-2002 16:14:

Ik ga ook naar Lloret de Mar, met 7 vrienden 10 dagen vliegtuig heen en terug in juli. Wordt helemaal vet!

Mzzl!!!

Posted by Kamaya on Mar-29-2002 16:15:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik zou echt nooit naar Afrika gaan, volgens mij vinden alleen vrouwen dat leuk.

Volgens mij niet hoor Lex een vriend van me was er 2 jr. geleden heen geweest voor 2 maanden met z'n ouders en vond het ook erg vet!

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »