TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..::.. 10 feb ... Swe-TA DJs i linan!
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Monday Bar XL - FERRY CORSTEN ..:.. 10 feb .. Swe-TA DJs i linan!
L�rdag 10 februari p� Berns salonger:
Monday Bar XL: FERRY CORSTEN

Under 2007 kommer Monday Bar att bjuda hit n�gra av v�rldens absolut st�rsta djs till Stockholm i de b�sta lokalerna p� b�sta datumen. Vi har kallat det Monday Bar XL. F�rst ut �r Ferry Corsten, holl�ndsk super-dj i den absoluta toppligan. Han �lskar dessutom Sverige.. och vi �lskar honom!
F�rra g�ngen vi hade Ferry p� fast mark i Stockholm (han har spelat p� tv� kryssningar..) s�lde vi slut p� de 800 biljetterna vi fick lov att s�lja till Mondo p� rekordtid, men vi hade l�tt kunnat fylla en dubbelt s� stor lokal. Berns st�rsta sal rymmer 1300 personer. H�lften av de biljetterna kommer vi att erbjuda v�ra medlemmar p� C.U.M f�r 280 kr/st. Resten kommer att s�ljas via Berns och Ticnet f�r 340kr/st.
Biljetterna p� C.U.M sl�pps nu p� torsdag 9 januari och resten p� ticnet.se n�r dessa �r sluts�lda.
Ferry har personligen �nskat att Alex Kunnari v�rmer innan han g�r p�. Vi p� Monday Bar tycker att det �r ett utm�rkt val. Alex �r en av de absolut b�sta warmup-djs vi h�rt! Sk�n, dansant groovy trance... med andra ord kommer det att vara fantastisk musik fr�n b�rjan av kv�llen tills d� vi st�nger, kl 04.
Till bargolvet har vi bokat Fredrik Thernell och Christian �hman, tv� unga killar som spelat p� v�r senaste kryssning respektive v�rt 14-�rsjubileum.
Nu undrar s�kert n�gon om var har planerat att hyra en fetinglaser ocks�... Svar: JAJJAMENSAN!!!
L�s mer om Ferry p�:
http://ferrycorsten.com
http://www.myspace.com/ferrycorsten
Main floor:
22.00-00.30 : Alex Kunnari
00.30-04.00 : Ferry Corsten
Baren:
22.00-04.00
- Fredrik Thernell SWE-TA DJ
- Christian �hman SWE-TA DJ Ladda hem Christians senaste promo h�r!
Kommer ju bli en s� grym natt!
Grattis till Christian ocks� som f�r spela p� MB igen.... snacka om kanonstart p� sin DJ-karri�r 
Meddela g�rna exakt tid n�r du f�r reda p� det!
Christian! Tusan vad roligt! Det h�r missar jag inte 
Grattis �hman, sicken grej! 
Hmmmm tror best�mt att vi har tv� sweta djs i linan! �ven om inte jag �r s� aktiv, hehe// Fredrik
| quote: |
| Originally posted by thernan Hmmmm tror best�mt att vi har tv� sweta djs i linan! �ven om inte jag �r s� aktiv, hehe// Fredrik |

jag kommer l�tt att vara p� denna festen!
n�gon som vet hur det �r med biljetter p� CUM, finns det kvar n�gra? Kanske sv�nger f�rbi d�r efter jobbet i morgon ... Ferry var fet senast ... lustiga "hand-klapp" han gjorde ... s�g lite ... ehh tja 
| Originally posted by NbR n�gon som vet hur det �r med biljetter p� CUM, finns det kvar n�gra? Kanske sv�nger f�rbi d�r efter jobbet i morgon ... Ferry var fet senast ... lustiga "hand-klapp" han gjorde ... s�g lite ... ehh tja |
Jag vill in... utan att beh�va st� i k� 
F�rk�p �r smutt.
Har Ferry gjort n�got sp�nnande det senaste �ret eller l�ter det likadant som f�rra g�ngen han var h�r? Tycker att det var lite f�r mesigt det som spelades d� ... om man t�rs s�ga s�
Jag kommer ju sj�lvklart att vara d�r men jag hoppas det blir lite mer drag den h�r g�ngen.
Synd med berns �r ju just det att det �r s� dj�kla stort, lite f�r h�gt i tak f�r att bli bra st�mmning d�r.
Uj vad det bl�ser just nu...
Det brukar faktiskt bli grym bra st�mning d�r, kanske inte lika n�ra och intim kontakt som p� mindre st�llen kanske men tex. n�r PvD vart d�r tidigare eller MBs f�rra XL-fest s� var det s� sjukt sk�n st�mmning!!!
Bilder fr�n MB XL 4 nov.
woho nu �r jag hemma efter en h�rlig vecka p� teneriffa!
Tack alla som grattat till spelningen, kommer bli sjukt kul
Ses p� berns den 10e!
Grattis som fan till swe-ta grabbarna som ska spela!
Det l�r ju bli en underbar kv�ll/natt och jag kommer sitta och gr�ta blod �ver att jag bor f�r l�ngt bort
WIIE
ska bli kul att se honom igen sist han spelade p� Mondo var det helt underbart ...saknar det st�llet lite
Men det blir nog minst lika bra p� Berns Dags att fixa biljetter
SES
S�n j�kla �ngest, missar det kanske!!!
Har f�tt en bokning samma dag!!!
Spela sj�lv eller fetta loss till Ferry?!?!?!
Valet borde inte vara s� sv�rt, men jag bor h�r nere fortfarande 
h�r g�r det undan f�r v�ran hj�lte! H�RLIGT CHRISTIAN!!
*b�rjar checka t�gpriser*
Blir Ferry Corsten 
| Originally posted by anuga Blir Ferry Corsten |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag fixar tix imorn... skulle gjort de idag men de k�rde sej! Ska k�pa �t 3 pers nu |

| Originally posted by anuga Hehe, pengar dyker upp lagom d�, kommer in imorgon ![]() F�rfest hemma hos dig d� |
Tics slut?
| Originally posted by ExOn Tics slut? |
Det �r dom knappast !!!!!
| Originally posted by fe_maLe hoppas inte, inte lyckas best�mt mig �n juh |
| Originally posted by mr_fisken inget att fundera p�, det �r bara f�lja med som g�ller |
ja om till och med jag masar mig upp s� m�ste ju ni som bor i sthlm befinna sig d�r!