TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [31-03-2007] Armada Night - Westergasfabriek (Gashouder) , Amsterdam


Posted by Desperado22 on Jan-11-2007 18:53:

[31-03-2007] Armada Night - Westergasfabriek (Gashouder) , Amsterdam

Date: 31.03.2007
Time: 22.00 - 07.00
Location: Westergasfabriek(Gashouder)

Lineup:
Armin van Buuren
Ali ''Dubfire'' Shirazinia(Deep Dish)

Tickets: available from january 18th 2007 under armadaevents.com

more info under www.armadaevents.com


Posted by magrec on Jan-11-2007 20:03:

mag ik zeggen dat ik dit een vreemde combo vind, ik had het logischer gevonden als sharam hier had gestaan. Dubfire is toch van het wat diepere werk.

maarja westergas is wel vet. Ben benieuwd wat het gaat kosten.


Posted by basvh on Jan-11-2007 20:08:

hehe ja, hoorde het al paar weken terug dat dubfire op armada night zou staan. wel apart.


quote:
ik had het logischer gevonden als sharam hier had gestaan.


zijn essential mix van paar weken terug is helemaal niet zo slecht als je zou verwachten. had veel meer cheese verwacht maar niks is minder waar.


Posted by magrec on Jan-11-2007 20:41:

Die nieuwe GU van hem is zoooooooooooo slecht


Posted by dj_spare on Jan-11-2007 21:21:

WTF armin in de gashouder? tja peter dan Panamaak...


Posted by @win on Jan-11-2007 22:44:

Lijkt mij wel een fijn feestje, zeker aangezien ik TE moet missen


Posted by franzelare on Jan-14-2007 02:23:

daar ben ik denk ik wel bij


Posted by Botol&Cebok on Feb-01-2007 17:16:

ik zal er ook zeker zijn !!! vette sound in de westergas !!

daarna in apil awekenings!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.