TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [31-03-2007] Armada Night - Westergasfabriek (Gashouder) , Amsterdam
[31-03-2007] Armada Night - Westergasfabriek (Gashouder) , Amsterdam
Date: 31.03.2007
Time: 22.00 - 07.00
Location: Westergasfabriek(Gashouder)
Lineup:
Armin van Buuren
Ali ''Dubfire'' Shirazinia(Deep Dish)
Tickets: available from january 18th 2007 under armadaevents.com
more info under www.armadaevents.com
mag ik zeggen dat ik dit een vreemde combo vind, ik had het logischer gevonden als sharam hier had gestaan. Dubfire is toch van het wat diepere werk.
maarja westergas is wel vet. Ben benieuwd wat het gaat kosten.
hehe ja, hoorde het al paar weken terug dat dubfire op armada night zou staan. wel apart.
| quote: |
| ik had het logischer gevonden als sharam hier had gestaan. |
Die nieuwe GU van hem is zoooooooooooo slecht 
WTF armin in de gashouder? tja peter dan Panamaak...
Lijkt mij wel een fijn feestje, zeker aangezien ik TE moet missen 
daar ben ik denk ik wel bij 
ik zal er ook zeker zijn !!! vette sound in de westergas !!
daarna in apil awekenings!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.