TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote "steuntje in de rug voor new wave" topic
Pages (2): [1] 2 »

Posted by magrec on Jan-12-2007 19:36:

Het grote "steuntje in de rug voor new wave" topic

Iedereen weet nu wel dat New_wave in een revalidatiecentrum zit ivm nekklachten. Nu heeft die jongen niet zoveel te doen behalve dan geilen op de zusters daar Ik heb een correspondentie adres en ik weet zeker dat hij het leuk zou vinden om wat opbeurende berichtjes te krijgen (fanmail).

Dus Plaats hier in dit topic ff een leuk berichtje,plaatje weet ik veel voor Tim en dan zorg ik ervoor dat Tim alles krijgt. New Wave was toch wel iemand die hier nog voor wat leven in de brouwerij zorgde.

Mocht je nog een ander idee hebben?? Ik ga volgende maand een keer bij hem langs dus let me know.

Posted by basd on Jan-12-2007 23:18:

Heb nog wel een leuk kadootje voor em, effe aan denken om dat van de week op te sturen.

Posted by AirPole on Jan-13-2007 01:11:

Ik heb mijn steun al eerder aan hem betuigd, en alhoewel ik bijna weinig NLTA'ers persoonlijk ken, ben ik toch zo arrogant om te zeggen dat ik de meesten toch wel een beetje 'ken' via TranceAddict. Ik vind het jammer dat Tim dat hier niet meer is, maar dat geldt ook voor mensen als Total Woot en High Nrg en Magik54 en Snuggle en al die andere lui, ook al waren er soms pittige discussies, maar dat is natuurlijk eigenlijk alleen maar beter. Iedereen die hier post, en vooral de oude kern, moet eigenlijk ff wat posten.

Tim, ik hoop dat je snel weer je normale leven op kunt pakken. Het allerbeste man. Volhouden.

Posted by Frenkieee on Jan-13-2007 01:21:

Post hier niet zo bijster veel en ken Tim zelf niet, maar ik kan me voorstellen dat het gewaardeerd wordt dus (zou het zelf ook erg kunnen apprecieren):

Tim, heel veel sterkte!

Posted by Remy D on Jan-13-2007 12:40:

Ja Tim beter kom je er snel boven op, ik wens je heel veel sterkte en dat dit maar een beter jaar mag worden zodat je weer je normale leven op kan pakken. Sterkte pik.

Posted by Creamfields23 on Jan-13-2007 13:55:

Veel beterschap Tim,

Bij deze ook veel sterkte toegewenst. Het feit dat je in een revalidatiecentrum is niet super, maar wil toch zeggen dat er een lichtpunt is. Gewoon doorbijten en dan komt alles wel weer goed en zijn alle kippetjes hier weer voor jou

Posted by Asperge on Jan-13-2007 21:16:

Mooi kut dit. Sterkte!

Posted by Chicane on Jan-13-2007 22:22:

Tim, relaxte relnicht en foute techno hoer!

Ik heb nogsteeds ergens oude IRC logs liggen met die ongein van je en als je niet snel opknapt ga ik alles hier posten (zover dat nog niet gebeurd is!). Niet teveel tussen de benen van de zusters liggen, is slecht voor je nek, en kom er snel weer bovenop omdit ingedutte zooitje ongeregeld weer van wat nieuw relnichten stof te voorzien!

Sterkte!

Posted by Ouwe Dwaas on Jan-13-2007 22:22:

Tim, ik ken je ook niet, ik ken je alleen maar van naam hier op TA.
Maar bijdeze wil ik je toch heel veel sterkte wensen en hopen dat alles weer goed gaat komen

Posted by eieregooie on Jan-14-2007 03:49:

Ik heb hier net nog een ouwe pm van Tim gedelete met als titel "ehj lekkere warme geile aarsje van me"

Ik mis Tim

Posted by ZZandirt on Jan-14-2007 09:18:

inderdaad.. net als velen ken ik Tim niet persoonlijk, maar vind New Wave als TA'er een verlichting!! zijn nooit aflatende positieve houding, complimenteus als altijd, worden node gemist hier...

Sterkte Tim!!

(en New Wave: Niet meer proberen om jezelf oraal te bevredigen!!! da' werk' nie!!!! )

Posted by Gonzo on Jan-14-2007 17:00:

Veel sterkte man

Posted by franzelare on Jan-14-2007 18:43:

ik wens de pikkebaas him self ook veel goeds!

Posted by ahp2002 on Jan-14-2007 20:57:

Beste Tim,

omdat je Tim heet hoop ik natuurlijk extra dat je snel beter wordt.

groet
Tim

Posted by DjRV on Jan-15-2007 08:50:

Tim ouwe trekveer van me, vind het echt fooked upped wat er met je gebeurt is, beter kom je er snel boven op!!!

Posted by @win on Jan-15-2007 09:52:

Veel succes en sterkte!!

Posted by Smirnoff on Jan-15-2007 18:29:

Hey Tim, veel sterkte gewenst vanaf hier.

Good luck !

Posted by The_G0dfather on Jan-15-2007 23:22:

Veel beterschap New Wave. Een bezoekje van Aur�lie zou hem er overigens helemaal bovenop helpen

Posted by Djeebie on Jan-16-2007 01:11:

Beterschap ouwe!

Posted by Chicane on Jan-16-2007 06:46:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Veel beterschap New Wave. Een bezoekje van Aur�lie zou hem er overigens helemaal bovenop helpen

Een heerlijke natte tongzoen van Lucca eveneens.

Posted by TranceFool on Jan-17-2007 20:19:

Ouwe rukker, sterkte man!

Posted by Push2005 on Jan-17-2007 22:21:

quote:
Originally posted by The_G0dfather

Haha, dat dacht ik ook ja.

Ik mis zijn profetische woorden in het belgisch forum

Posted by SnuggLe on Jan-18-2007 16:39:

Tim, lekkere kisten-boer van me, doe het rustig aan! Ik probeer je binnenkort effe te bellen!

quote:
Originally posted by AirPole
Ik vind het jammer dat Tim dat hier niet meer is, maar dat geldt ook voor mensen als Total Woot en High Nrg en Magik54 en Snuggle en al die andere lui, ook al waren er soms pittige discussies, maar dat is natuurlijk eigenlijk alleen maar beter. Iedereen die hier post, en vooral de oude kern, moet eigenlijk ff wat posten.

Posted by kolkiewolkie on Jan-18-2007 21:06:

Sterkte met die ongein maat! Dat je nog maar weer eens zo'n leuk feest voor ons allen op poten mag zetten !

Posted by Siesta on Jan-18-2007 23:06:

de gast die mn 1e gig buiten friesland regelde haha als broekje.

Sterkte!

Pages (2): [1] 2 »