TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nåt kul I Malmö i helgen ?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by SteveTranz4ever on Mar-29-2002 11:13:

Nåt kul I Malmö i helgen ?

Om nån timme drar jag ner till Malmö för att hälsa på familj och kommer vara där över hela påskhelgen.
Ni som finns där nere, finns det nåt kul som händer ? Typ nåt party ?
Brukar ju annars gå på Slakthuset och kanske blir så även denna gång...
Jag loggar in på TA där nere.

Ha en bra helg alla

Vi ses...

Posted by SteveTranz4ever on Mar-30-2002 16:32:

Hmm... Inget svar än, hade ju hoppats på att nån av våra Malmö TAs skulle se detta... Aja det blir väl Slakthuset då som vanligt. Dom har ju ändå ett juste trance/techno golv där...
Ha D bra alle

Ses...

Posted by reveal on Mar-30-2002 23:30:

vi har väl ingen Malmö-TA?

Posted by SteveTranz4ever on Mar-31-2002 12:07:

Infreeze typ...
och Irish kommerinte han från krokarna

Posted by reveal on Mar-31-2002 12:47:

Infreeze? är det någon jag har missat eller?
jag och Irish är från Lund

Posted by SteveTranz4ever on Mar-31-2002 15:49:

quote:
Originally posted by reveal
Infreeze? är det någon jag har missat eller?
jag och Irish är från Lund
Ok, men det är ju bara en liten bit härifrån jö...

Posted by SteveTranz4ever on Jul-16-2004 09:14:

Gräver upp en tråd från mars 2002

På tisdag morgon nästan direkt efter Monday Bar med 'dubbel nollan' Fleming drar jag ner till Malmö 1 - 1½ vecka...
Händer det nåt kul, blir det nån fest / privatfest / krogrunda så hör av er till mig...

Jag kommer mest vara ute på morsans & hennes gubbes landsställe men det tar inte så lång tid att ta sig in till Malmö...
Hade fan velat ta med mig alla mina vindsurfing grejjer ner för de blåser ju fan nästan jämt där men hari nte råd att brumma ner med bilen min... 1000 spänn i soppa T&R I stället åker jag gratis med X-2000 i vanlig ordning...

Posted by CJ InterCity on Jul-16-2004 11:02:

jaså har SJ blivit så givmilda? eller finns det en hake för gratis åkning?

det händer inget nästa vecka. alla är väl på stranden (i regnrock )

Posted by SteveTranz4ever on Jul-16-2004 11:11:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
jaså har SJ blivit så givmilda? eller finns det en hake för gratis åkning?

det händer inget nästa vecka. alla är väl på stranden (i regnrock )

Du säger att inget händer... så folk ska inte på krogen... ingen som ska festa...

Posted by CJ InterCity on Jul-16-2004 13:24:

kanske vi kunde ha en TA meetup? vi har ju några MATA's här... mr bitch, sztation och så en till tror jag

Posted by Andreas.H on Jul-16-2004 14:01:

Steve
Först är det Schaaaalgerbaren som gäller ikväll (erkänner).

Du kommer säkert ihåg flickan som sjöng med mig på Midway förra året? Hon uppträder där ikväll så jag tänkte supporta henne lite.

Kanske dricka några bira å ge sig på lite kareoke? (stavas så?) Fångad av en stormvind med Steve & Andreas? Haha

Sen är det lite trevliga utomhusspektakel i helgen som jag tänkte kolla in. Det var ett tag sedan å nu när solen kikat fram ska jag nog mysa mig ut i skogen lite. Du får slå en pling om du blir sugen.

/A

Posted by SteveTranz4ever on Jul-16-2004 14:13:

quote:
Originally posted by Andreas.H
Steve

Du kommer säkert ihåg flickan som sjöng med mig på Midway förra året? Hon uppträder där ikväll så jag tänkte supporta henne lite.

Kanske dricka några bira å ge sig på lite kareoke? (stavas så?) Fångad av en stormvind med Steve & Andreas? Haha

Sen är det lite trevliga utomhusspektakel i helgen som jag tänkte kolla in. Det var ett tag sedan å nu när solen kikat fram ska jag nog mysa mig ut i skogen lite. Du får slå en pling om du blir sugen.

/A

Ahhh fan va najs då... ja Johanna där har jag träffat 2 ggr så det hade vart kul å se henne igen...
Tyvärr är det ju först på tisdag jag kommer ner så de blir inge ingen succé a'la Steve vs. Andreas i kareoken
Men stannar ca.1 vecka så....

Lilla torg är ju annars en skön klassiker även om biran där kostar mer än ett par nya boxers...

En meetup med the MATAs vore trevligt också... reveal får joina också som är en LUNTA

Posted by sipowitz on Jul-16-2004 15:28:

quote:
Originally posted by Andreas.H
Steve

/A

Tjo vart blev du av i fredags, värsta röjet på pildamsparken :-)
Sommarklubb imorgon!

Posted by SteveTranz4ever on Jul-16-2004 16:27:

quote:
Originally posted by sipowitz
Tjo vart blev du av i fredags, värsta röjet på pildamsparken :-)
Sommarklubb imorgon!

Bitchen.... du ringde i fredags när du var där... lät som de va rätt bra tryck i musiken där

De får vi göra om när jag kommer ner

Posted by CJ InterCity on Jul-16-2004 19:40:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Bitchen.... du ringde i fredags när du var där... lät som de va rätt bra tryck i musiken där

jaså ja... kanske beror på att det var min mix skiva igång just då?

men visst fan, en MATA i pildammsparken var ingen dum ide

Posted by EsseT on Jul-19-2004 07:08:

Steve i helgen var det en fin fest hehe som jag visste om synd bara att jag inte hann säga det till dig jag ska bli bättre på det om du sticker ner igen det blir väl lite små fester mest skogsfester i malmötrakten framöver )

Posted by Johan (DJ Irish) on Jul-19-2004 07:10:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

De får vi göra om när jag kommer ner

Se till att höra av dig Steve när du är i krokarna. MATA/LUTA/alla möjliga TA låter najsigt

Posted by SteveTranz4ever on Jul-19-2004 08:12:

quote:
Originally posted by EsseT
Steve i helgen var det en fin fest hehe som jag visste om synd bara att jag inte hann säga det till dig jag ska bli bättre på det om du sticker ner igen det blir väl lite små fester mest skogsfester i malmötrakten framöver )

Var inte nere i Malmö i helgen som var... annars hade jag hakat på en sväng i barerna med Andreas

obs att tråden startades för över 2 år sen

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Se till att höra av dig Steve när du är i krokarna. MATA/LUTA/alla möjliga TA låter najsigt

Lätt... verkar som Mr Bitch har nån skön club man kan dra på

Posted by CJ InterCity on Jul-19-2004 10:13:

utrustning har jag inte men skivor har jag gott om, ifall någon styr upp en hemmafest klubbar är lite svagt här nere men barer finns det massor av. slå gärna en signal om ni hittar på nåt, jag har ändå inget för mig om dagarna

Posted by EsseT on Jul-19-2004 10:22:

HMZ STEVE eh ok hade nog koll på vad som hände i malmö då med fast inte just DEN festen HAA =)

Malmö blir det nog snart igen för min del eller Helsingborg till Danmark o införskaffa förnödenheter

Posted by CJ InterCity on Jul-19-2004 15:56:

quote:
Originally posted by EsseT
Malmö blir det nog snart igen för min del eller Helsingborg till Danmark o införskaffa förnödenheter

*minns några glada utflykter*

nej för faaan nu är det tyskland som gäller

Posted by sipowitz on Jul-21-2004 06:22:

Tjo Steve, nu har jag fixat kläderna vi snackade
om så du har något att ha på dig i malmö.

Posted by reveal on Jul-21-2004 15:09:

Bara sig till, så kommer jag

Posted by CJ InterCity on Jul-21-2004 15:42:

tjoho! ska in till københavn om en stund och fira min følsedag hos en polare! han har utrustning och jag har skivor om någon är i krokarna slå en signar 0704-096196 och haka på

Posted by CJ InterCity on Jul-23-2004 00:29:

hahaha, missade Sipo's post helt förrut

pyjamas party eller?

Pages (2): [1] 2 »