TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zaterdag 30-3: TE op TMF


Posted by Cosmic on Mar-29-2002 19:56:

Zaterdag 30-3: TE op TMF

Voor het geval jullie het nog niet wisten: Morgen om 21.00 uur wordt er een verslag van TE uitgezonden op TMF. Ik hoop alleen dat ze nou wel de goede tape erin doen...


Posted by tijs08 on Mar-29-2002 20:42:

oja das waar.. Thanxx for reminding me

Maar idd, als die flikkers bij TMF nu weer de verkeerde tape starten dn word ik echt gek! Ze beweren op teletekt (223) nog steeds dat marco v er ook heeft gedraaid


Posted by Blik on Mar-29-2002 20:54:

ben benieuwd, vorige keer baalde ik toch flink want ik zat er echt op te wachten, hopen dat ze het deze keer WEL goed doen

(misschien draaien ze wel gewoon de DVD van TE af )


Posted by tijs08 on Mar-29-2002 21:26:

ja of ze laten Dutch Dimension nog een keer zien


Posted by Flipper01 on Mar-29-2002 22:00:

Ik ben ook heel benieuwd!!

Ik ben ook heel benieuwd hoe lang ze uit zullen zenden, maar ik ben bang dat het weer een kort stukje zal worden


Posted by Biohazard on Mar-29-2002 22:33:

hoop dat ze de scheet PPK jean actie laten zien, kan heel nederland zien wat voor kneus Jean wel niet is


Posted by LowRider on Mar-30-2002 17:01:

quote:
Originally posted by Biohazard
hoop dat ze de scheet PPK jean actie laten zien, kan heel nederland zien wat voor kneus Jean wel niet is

JAJAJAJAJAAJAJAJAAAA WOEI!!
damn dat zou strakke axie wezen... zallie wel voor gezorgd hebben dat dat word gecut


Posted by HiGH_NrG on Mar-30-2002 21:20:

Geen Jean te zien daaro...das nie zo erg...maar Rank1 overslaan! Poe..hoe durven ze

Voor de rest vonk t weer es tekort en zow


Posted by Apoptosis on Mar-30-2002 21:32:

Zo, k heb t net gezien en t was allemaal wel leuk en aardig, maar k miste toch echt RANK 1 !!!

Verder viel t me op dat de beelden meestal niet echt (of eigenlijk ECHT NIET) met het geluid klopt. Of t moet natuurlyk toeval zijn dat echt iedereen uit de maat danst !! En Blank & Jones die handen armen in de lucht gooien terwijl dr helemaal geen break was of een ander reden om dat te doen .

Verder zag k ook nog dat Alex Morph een plaat op de draaitafel aan het likken was ?!?! Doet ie dat voor een reden of heeft ie een beetje een vinyl-fetisj??

Al met al was t wel grappig om t terug te zien. Dan maar de Rank 1 album halen om die DVD te zien...

ltr


Posted by Dr. Kuipers on Mar-30-2002 21:53:

Vond het beetje tegenvallen.
Doordat ik DVD heb, had ik meeste al wel gezien.
Kreeg het gevoel dat TMF aan de buitenwereld wilde laten zien dat er op trance feesten alleen trance gedraaid wordt. Alleen Cosmic Gate was nog een bietje stevig, en waarom alleen de mainstage uitzenden als er wel beelden zijn van hardtrance
Beteje verknaakt vond ik het


Posted by TranceFool on Mar-31-2002 09:47:

Ik vond het een zeer slechte uitzending

Komt er ook nog een 2e deel met bijv Cosmic Gate ofzo??


Posted by Dr. Kuipers on Mar-31-2002 15:41:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vond het een zeer slechte uitzending

Komt er ook nog een 2e deel met bijv Cosmic Gate ofzo??


Cosmic Gate hebben ze we; uitgezonden hoor, weet nie waar je was met je gedachten
Maar ik hoop dat er nog een deel 2 komt met bv. Hardtrance zaal, de beelden zijn er wel (zie DVD)


Posted by TranceFool on Mar-31-2002 16:30:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers


Cosmic Gate hebben ze we; uitgezonden hoor, weet nie waar je was met je gedachten
Maar ik hoop dat er nog een deel 2 komt met bv. Hardtrance zaal, de beelden zijn er wel (zie DVD)

whaha uhmmmm..... denk dat jij dan een andere uitzending heb gezien, want in mijn uitzending kwamen Alex Morph, Blank & Jones en Johan Gielen voorbij


Posted by Apoptosis on Mar-31-2002 19:48:

quote:
Originally posted by TranceFool

whaha uhmmmm..... denk dat jij dan een andere uitzending heb gezien, want in mijn uitzending kwamen Alex Morph, Blank & Jones en Johan Gielen voorbij


Nope... Eerst kwamen idd Alex Morph, Blank & Jones en Johan Gielen. Na Johan Gielen kwam reclame, en misschien heb je toen weggezapt ofzow?? Want na de reclame kwam een stukkie Cosmic Gate vanaf Jam X & DeLeon - Can U Dig It. Op een laatst nog een kleine interview met ze, maar ze hadden vrij weinig te vertellen vond k.....


Posted by TranceFool on Mar-31-2002 19:54:

quote:
Originally posted by Apoptosis


Nope... Eerst kwamen idd Alex Morph, Blank & Jones en Johan Gielen. Na Johan Gielen kwam reclame, en misschien heb je toen weggezapt ofzow?? Want na de reclame kwam een stukkie Cosmic Gate vanaf Jam X & DeLeon - Can U Dig It. Op een laatst nog een kleine interview met ze, maar ze hadden vrij weinig te vertellen vond k.....

Aarrrgg serieus???? Hmmm kan me nie voorstellen dak in slaap ben gevallen , d8 toch echt dat ik na Gielen die 'aftiteling' heb gezien :s, nah kijk ik dat vrijdag nog wel ff


Posted by Blik on Mar-31-2002 20:20:

ik vond er vrij weinig aan, had de helft al op de DVD gezien, was bijna hetzelfde namelijk. Dus tijdens Blank & Jones hebben we hem afgezet en zijn we Jackass gaan kijken, en dat had zijn uitwerking die nacht


Posted by Flipper01 on Apr-01-2002 10:33:

Ik heb t opgenomen en nog niet helemaal bekeken... Maar wat ik zo snel ff heb gezien stelt het weer geen reet voor
Erg jammer dat er nix van de Hardtrance zaal is uitgezonden, over Rank 1 nog niet eens te spreken...

Erg jammer van TMF, maar jah ik had ook eigenlijk nix anders verwacht



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.