TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA party?
Pages (2): [1] 2 »
TA party?
Ik kan heel misschien wel wat regelen voor een feestje, maar er moeten dan wel genoeg mensen komen (eigenlijk wel 400 a 500)
het zal dan worden gehouden in theater diana in assen
maar bij meer mensen kan ik eventueel ook nog wel een grotere locatie regelen, maar eerst maar ff het holland forum checken hoeveel mensen er komen.
maar iig er is NOG NIETS verzekerd bij het houden van een feest!
pff in Assen helemaal, zal moeilijk worden denk ik
ja leuk idee, maar zoals blik al zegt.. het is niet echt centraal Assen! En als je kijkt op de TA map zijn er wel erg weinig TAs in het Noorden vergeleken met de randstad enzo..
Dus tof idee, maar iets centralere ligging is wel een pre dan
ik weet et maar dichterbij kan ik het niet regelen, nou misschien in leeuwarden, maar dan moeten er wel VEEL mensen komen
ZOals Blik en Tijs08 zeiden, erg leuk, maar ver weg (voor mij ook). (ok ok, als het meer centraal lag (utrecht ofzo, haha was de kans nog klein dat ik mocht denk ik maar toch, leeftijd he:S)
nou stel je zou het voor elkaar krijgen om: tiesto,carl cox, en marco v te kunnen boeken, dan kom ik wel langs en dan neem ik zelfs een presentje voor je mee.. 
het is gewoon zo extreem ver weg (relatief gezien)..
laatst was hier trouwens ook een discussie over om een TA party te houden.. dan lapt gewoon iedereen die wil komen iets van 20 eur.. zetten we onze eigen TADJ's achter de decks en laten we de rest vol lopen (dat laatste weet ik trouwens nie zeker hoe we dat toen hadden bekeken)..
is opzich wel uit te voeren, misschien idee??
petje af als jij het voor elkaar krijgt om voor een eerste feestje 500 man bij elkaar kunt krijgen 
lol ja netzoals die vorige
Die was ook goed in starlight..
tis gewoon zoveel fucking organisatie, en waar?
Heel erg knap hoor al je zo'n feest kan organiseren.
Als het vorm begint te krijgen, dan wil ik best wel komen met een paar vrienden 
Sandman
300/400 man red je nooooit
Kheb ff zitten denken, wij hebben op zich een topruimte tot 150 man; redelijk afgelegen (geen geluidsoverlast), weinig apparatuur extra nodig (ik heb zelf (bijna) alles), het ligt in hartje randstad..
Het is alleen niet goed met openbaar vervoer te bereiken 
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus 300/400 man red je nooooit Kheb ff zitten denken, wij hebben op zich een topruimte tot 150 man; redelijk afgelegen (geen geluidsoverlast), weinig apparatuur extra nodig (ik heb zelf (bijna) alles), het ligt in hartje randstad.. Het is alleen niet goed met openbaar vervoer te bereiken |

| Originally posted by Little Theseus Het is alleen niet goed met openbaar vervoer te bereiken |

oow lijk me best fun - randstad lijkt me idd beter plan... misschien niet TE hoge prijs? anders krijg ik me maten nooit mee
zo wel, dan komen we met ze 5en 
en 150/200 man lijkt me prima
| Originally posted by LowRider oow lijk me best fun - randstad lijkt me idd beter plan... misschien niet TE hoge prijs? anders krijg ik me maten nooit mee zo wel, dan komen we met ze 5en ![]() en 150/200 man lijkt me prima |
Ik kom niet.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik kom niet. |
| Originally posted by LowRider Want? |
ik zou misschien komen...
hangt er helemaal vanaf.. kijk, kan nou wel zeggen dat ik kom, maar dat schept verplichtingen.. en das nooit goed.
als het in assen is en het spreekt aan (ben benieuwd hoe je de opzet in gedachten heb) kom ik sowieso wel fftjes langs... met 1 of 2 kameraden ofzo.... (ik kom met 1 kameraad staat er niet bij trouwens
)...ligt redelijk 'in de buurt' utrecht zou ik heeeeel misschien naar toe gaan, maar dan moest ik er wel verzekerd van zijn dat er iets van een soort van nexus atmosfeer is, anders is het niet de moeite waard.... verder dan utrecht ga ik niet voor zulke feestjes...(=140+km, doen we alleen als we naar een club in amsterdam gaan ofzo (ooit) of naar een groot feest in a'dam (binnenkort))
nuff said
goed id btw
| Originally posted by DJ_Siesta tis gewoon zoveel fucking organisatie, en waar? |
| organisatie valt eigenlijk wel mee |
right...
Nou, uhm, ik heb het ook 2 keer geprobeert om eeb feest te organiseren, geluid enzo, was geen probleem.....had 3 offertes liggen......maarja, de locaties vinden is uno problemo.....verras ze maar eens met een goed draaiboek.........echt alles moet goed weze..............en als dat zo is kost het je nog flink veel ook, daarom heb ikhet afgeblazen........
Maar Starlight in Nijkerk blijft echt DE perfecte locatie......maarja...........leef you out :-)
ik wil wel MC'en ghehehehe

~~SuperSJinees Spleetoog in tha house~~ 

Als het een beetje centraal ligt wil ik wel, erg graag zelfs
....Assen gaat een beetje lastig worden.