TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכוניות !!!!
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
מכוניות !!!!
טוב 5 בבוקר...אני חייב להוסיףף איזה ט'רד טיפשי לא????
חחחחח
טוב אז הפעם מכוניות....
למי יש ?? (יש לכם בכלל רשיון) ????
ואיזה
אני יתחיל - לי יש סיאט איביזה שנת 2000 יעני הצורה החדשה בצבע בורדו מטאלי
מנוע 1600 100 כ"ס
יש לה 2 חסרונות -
1. הצבע למרות שהוא נדיר ופפצצצתי הוא אדום בעקרון
2. זה לא איביזה טורבו שזה אוטו מספר אחת
טוב אז אני אמשיך אותך
לי יש ככה:
BMW 735i
מנוע 3500 סמ"ק לבנה שנת 90
יש לי
LANTIS 323
1600 צבע בז' שנת 2000
ויש לי גולף 1600 כסופה שנת 2001
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחח
ת'אמת ט'רד די טיפשי למה ל 4 אנשים פה יש מכוניות 
בעזרת השם עוד כמה חודשים יהיה לי גם רשיון ואני יצטרף אליכם
Re: מכוניות !!!!
| quote: |
| Originally posted by yahel222 טוב 5 בבוקר...אני חייב להוסיףף איזה ט'רד טיפשי לא???? חחחחח טוב אז הפעם מכוניות.... למי יש ?? (יש לכם בכלל רשיון) ???? ואיזה אני יתחיל - לי יש סיאט איביזה שנת 2000 יעני הצורה החדשה בצבע בורדו מטאלי מנוע 1600 100 כ"ס יש לה 2 חסרונות - 1. הצבע למרות שהוא נדיר ופפצצצתי הוא אדום בעקרון 2. זה לא איביזה טורבו שזה אוטו מספר אחת |
לאמא שלי יש ניסן אלמרה 2001 אחושילינג של רכב
לאבא של יש רובר
ולי יש פג'ו 206 ספורט קבריולט לבנה
הורים שלי יש סובארו ג,אסטי שנת 89 שנוסעת דוקא כמו גדולה
והדובדבן שבקצפת הוא
רנו קליו ספורט משופרת שנת 2001
מנוע 2.0
מצטער לומר אחי אבל היא אוכלת את האיביזה טורבו
7 שניות מאפס למאה
ושלא נדבר שהיא קלה כמו נוצע אם מנוע של ספינה
הא ויש לה 172 כ"ס בלי השיפורים
אם יש לה בערך 200 פחות או יותר
| quote: |
| Originally posted by arik הורים שלי יש סובארו ג,אסטי שנת 89 שנוסעת דוקא כמו גדולה והדובדבן שבקצפת הוא ![]() רנו קליו ספורט משופרת שנת 2001 מנוע 2.0 ![]() מצטער לומר אחי אבל היא אוכלת את האיביזה טורבו ![]() 7 שניות מאפס למאה ושלא נדבר שהיא קלה כמו נוצע אם מנוע של ספינה ![]() הא ויש לה 172 כ"ס בלי השיפורים אם יש לה בערך 200 פחות או יותר |
רישיון....
אוי אוי אוי, רישיון..... יש לי עוד 3 שנים טובות

GODAMIT!!!
לפני שנכנסתי לת'רד הזה, חשבתי הוא יהיה על תערוכת המכוניות בגני התערוכה בפסח...
אני יודע שמחר זה פתוח, וכנראה גם כל השבוע...
כניסה משהו כמו 60-70 שקל...
קיצר לנו היה לפני שנה מיצובישי סופר לאנסר שנת 95, מכרנו אותה ואבא שלי לקח מאזדה 323 שנת 2001 אני חושב, מהעבודה...
לאח שלי גם יש מאזדה כזאת...
ואני, בחופש הגדול כבר יוכל להתחיל ללמוד
ורק עוד שנה אני יוכל לעשות טסט
ת'אמת זה בסוף החופש...

גם של ההורים תופס
והקליאו באמת פצצצה ואיך שהם מגיעות מהחברה באמת הרנו לוקחת
אבל אחרי שיפורים האיביזה טורבו מעיפה אותה
ואח שלה....לחבר שלי (בכתה שלי שתבין) יש לו
BMW Z3 ROADSTER מנוע 3.0
225 כ"ס
שלו שלו פרטי
הוא ממש דחוס
חדשה יש לו אותה חצי שנה בערך
בעזרת השם סוף החופש כבר יש לי רשיון
אבל ממש סוף
יש לנו שני מיצובישי לאנסר
שנת 92 ושנת 2000
אבל זהנוסע וזה מה שחשוב
יש אחד מהשכבה של אריק שנסעתי איתו שיש לו פג'ו 607... של אבא אבל הוא לוקח חופשי
איזה אוטו פצצתי זה
| quote: |
| Originally posted by yahel222 ואח שלה....לחבר שלי (בכתה שלי שתבין) יש לו BMW Z3 ROADSTER מנוע 3.0 225 כ"ס שלו שלו פרטי הוא ממש דחוס חדשה יש לו אותה חצי שנה בערך |
| quote: |
Originally posted by Agent-Fire איזה עשירים!!!! Z3!!!! :למה אין סמיילי בוכה: והפז'ו 607 באמת אוטו חייתי! יש לו בטח מנוע ענק! בטח אבא שלו מנהל איזה חברת הייטק מצליחה האוטו הזה זה קלאס מנהלים... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נסה מנכל או משהו גבוה בבנק ברמה ארצית אני מדבר... לא משנה !!!!!GTI חברים שלי סיפרו לי על ילד שקנה לעצמו פולו יש לכם מושג איזה מכונית חייתית זאת!? ועוד מכספו הבנאדם כזה מפוצץ |
| quote: |
| Originally posted by Agent-Fire אני משאר לעצמי שזו הגירסה הספורטיבית עם השיפורים |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ???!?!!?!!!!?GTI אתה לא יודע מה זה G - לא יודע T - Turbo I - Injection יעני הזרקה של דלק או משהו כזה שהופך את זה למכונית ספורט אדירה |
GTI
זה אחד הרכבים הכי מהירים בארץ
0 - 100 ב4 וחצי שניות
BMW Z3 גם אחד הרכבים הפצצתיים שיש פה
ראיתי אחד כזה בים המלח, כנראה שבעל הרכב בא למסיבה שניגנתי בה 
רכב אחולמניוק!
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts GTI זה אחד הרכבים הכי מהירים בארץ 0 - 100 ב4 וחצי שניות |
פולו GTI
באמת מכונית חייתית
לא חסר GTI אבל גם לגולף
טוב במוזיקה אתם מבינים....במכוניות קצת פחות
אז קודם כל GTI
ראשי תיבות זה ככה -
G - Grnad
T - Turbo או Tourisimo שזה טורבו באיטלקית או משהו כזה
I - Injection שזה אומר שהמערכת דלק זה הזרקה
בגלל זה כל הישנות זה רק GT
כי עד לפני 7-8 שנים למכוניות היו קרבורטור ולא היה מערכת הזרקה
עכשיו פולו GTI
זה אוטו שיא החמוד אבל ממש לא 0-100 ב 4 שניות כי זה אולי פרארי עושה
וגם לא כל הדגמים שלה
וה Z3
לא רואה כל אוטו שהזכירו פה והיא עושה 0-100 ב6 וחצי שניות משהו כזה
וגולף GTI זה חמוד
אבל אם כבר גולף אז עדיף ללכת על V5
שזה מנוע חייה אני נסעתי על כזאת של שכנה שלי 190 בנמיר והאטו עשה את זה בקלות (פחדתי להמשיך בכל זאת.....כבר לא רואים כלום)
ויש גם לאחרונה גולף V6 4MOTION
שזה בכללללל מנוע 2800
שיאאאאאא יעני זה כמו ה VR6
הישנות.........אין זה בכלל טיל
אבל....אין שום אוטו שבכלל מתקרב לקרסוליים של אימפרזה טורבו
עדיף STI
אנשים - 320 כ"ס ב230 אלף שקל.....לא הרבה בכלל
שיאאאאאא

| quote: |
| Originally posted by yahel222 טוב במוזיקה אתם מבינים....במכוניות קצת פחות אז קודם כל GTI ראשי תיבות זה ככה - G - Grnad T - Turbo או Tourisimo שזה טורבו באיטלקית או משהו כזה I - Injection שזה אומר שהמערכת דלק זה הזרקה בגלל זה כל הישנות זה רק GT כי עד לפני 7-8 שנים למכוניות היו קרבורטור ולא היה מערכת הזרקה עכשיו פולו GTI זה אוטו שיא החמוד אבל ממש לא 0-100 ב 4 שניות כי זה אולי פרארי עושה וגם לא כל הדגמים שלה וה Z3 לא רואה כל אוטו שהזכירו פה והיא עושה 0-100 ב6 וחצי שניות משהו כזה וגולף GTI זה חמוד אבל אם כבר גולף אז עדיף ללכת על V5 שזה מנוע חייה אני נסעתי על כזאת של שכנה שלי 190 בנמיר והאטו עשה את זה בקלות (פחדתי להמשיך בכל זאת.....כבר לא רואים כלום) ויש גם לאחרונה גולף V6 4MOTION שזה בכללללל מנוע 2800 שיאאאאאא יעני זה כמו ה VR6 הישנות.........אין זה בכלל טיל אבל....אין שום אוטו שבכלל מתקרב לקרסוליים של אימפרזה טורבו עדיף STI אנשים - 320 כ"ס ב230 אלף שקל.....לא הרבה בכלל שיאאאאאא |
GTI אני יודע מה זה !!
והבנאדם שנסעתי איתו דפק 120 בכביש של 30 V5 נסעתי בגולף
היה כזה פצצה... האוטו בנזונה
V6 יש לי חבר עם גולף
זה הבעלים של אווזי VR6 4 MOTION היחיד ששמעתי עליו שיש לו
האוטו שלו חונה כל הזמן ליד אווזי בהרצליה
טוב
BMW 740 il
אחת המכוניות
יותר נכון - סירה
איזה אוטו ענקקקקקקק !!!!!!!!!
חלום
חדש עולה בערך 600 אלף שקל....למישהו יש להלוות לי????
| quote: |
| Originally posted by yahel222 טוב BMW 740 il אחת המכוניות יותר נכון - סירה איזה אוטו ענקקקקקקק !!!!!!!!! חלום חדש עולה בערך 600 אלף שקל....למישהו יש להלוות לי???? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.