TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכוניות !!!!
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by yahel222 on Mar-30-2002 01:57:

מכוניות !!!!

טוב 5 בבוקר...אני חייב להוסיףף איזה ט'רד טיפשי לא????
חחחחח

טוב אז הפעם מכוניות....
למי יש ?? (יש לכם בכלל רשיון) ????

ואיזה


אני יתחיל - לי יש סיאט איביזה שנת 2000 יעני הצורה החדשה בצבע בורדו מטאלי
מנוע 1600 100 כ"ס
יש לה 2 חסרונות -
1. הצבע למרות שהוא נדיר ופפצצצתי הוא אדום בעקרון
2. זה לא איביזה טורבו שזה אוטו מספר אחת


Posted by NeMeSiS1234 on Mar-30-2002 02:15:

טוב אז אני אמשיך אותך
לי יש ככה:
BMW 735i
מנוע 3500 סמ"ק לבנה שנת 90
יש לי
LANTIS 323
1600 צבע בז' שנת 2000
ויש לי גולף 1600 כסופה שנת 2001

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 02:35:

חחחחחח
ת'אמת ט'רד די טיפשי למה ל 4 אנשים פה יש מכוניות
בעזרת השם עוד כמה חודשים יהיה לי גם רשיון ואני יצטרף אליכם


Posted by eXeTik on Mar-30-2002 03:57:

Re: מכוניות !!!!

quote:
Originally posted by yahel222
טוב 5 בבוקר...אני חייב להוסיףף איזה ט'רד טיפשי לא????
חחחחח

טוב אז הפעם מכוניות....
למי יש ?? (יש לכם בכלל רשיון) ????

ואיזה


אני יתחיל - לי יש סיאט איביזה שנת 2000 יעני הצורה החדשה בצבע בורדו מטאלי
מנוע 1600 100 כ"ס
יש לה 2 חסרונות -
1. הצבע למרות שהוא נדיר ופפצצצתי הוא אדום בעקרון
2. זה לא איביזה טורבו שזה אוטו מספר אחת


אתה מדבר על מכוניות של ההורים או שלנו פרטי?


Posted by on Mar-30-2002 09:36:

לאמא שלי יש ניסן אלמרה 2001 אחושילינג של רכב
לאבא של יש רובר
ולי יש פג'ו 206 ספורט קבריולט לבנה


Posted by arik on Mar-30-2002 10:20:

הורים שלי יש סובארו ג,אסטי שנת 89 שנוסעת דוקא כמו גדולה

והדובדבן שבקצפת הוא

רנו קליו ספורט משופרת שנת 2001
מנוע 2.0

מצטער לומר אחי אבל היא אוכלת את האיביזה טורבו

7 שניות מאפס למאה
ושלא נדבר שהיא קלה כמו נוצע אם מנוע של ספינה

הא ויש לה 172 כ"ס בלי השיפורים
אם יש לה בערך 200 פחות או יותר


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 12:09:

quote:
Originally posted by arik
הורים שלי יש סובארו ג,אסטי שנת 89 שנוסעת דוקא כמו גדולה

והדובדבן שבקצפת הוא

רנו קליו ספורט משופרת שנת 2001
מנוע 2.0

מצטער לומר אחי אבל היא אוכלת את האיביזה טורבו

7 שניות מאפס למאה
ושלא נדבר שהיא קלה כמו נוצע אם מנוע של ספינה

הא ויש לה 172 כ"ס בלי השיפורים
אם יש לה בערך 200 פחות או יותר


אבל אריק...
השאלה המתבקשת היא מה עם רשיון!!!


Posted by YuVaL on Mar-30-2002 12:10:

רישיון....
אוי אוי אוי, רישיון..... יש לי עוד 3 שנים טובות


GODAMIT!!!


Posted by Q-PiXeL on Mar-30-2002 12:32:

לפני שנכנסתי לת'רד הזה, חשבתי הוא יהיה על תערוכת המכוניות בגני התערוכה בפסח...
אני יודע שמחר זה פתוח, וכנראה גם כל השבוע...
כניסה משהו כמו 60-70 שקל...

קיצר לנו היה לפני שנה מיצובישי סופר לאנסר שנת 95, מכרנו אותה ואבא שלי לקח מאזדה 323 שנת 2001 אני חושב, מהעבודה...
לאח שלי גם יש מאזדה כזאת...
ואני, בחופש הגדול כבר יוכל להתחיל ללמוד
ורק עוד שנה אני יוכל לעשות טסט

ת'אמת זה בסוף החופש...


Posted by yahel222 on Mar-30-2002 12:41:

גם של ההורים תופס

והקליאו באמת פצצצה ואיך שהם מגיעות מהחברה באמת הרנו לוקחת
אבל אחרי שיפורים האיביזה טורבו מעיפה אותה

ואח שלה....לחבר שלי (בכתה שלי שתבין) יש לו
BMW Z3 ROADSTER מנוע 3.0
225 כ"ס
שלו שלו פרטי

הוא ממש דחוס
חדשה יש לו אותה חצי שנה בערך


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 12:46:

בעזרת השם סוף החופש כבר יש לי רשיון
אבל ממש סוף
יש לנו שני מיצובישי לאנסר
שנת 92 ושנת 2000
אבל זהנוסע וזה מה שחשוב

יש אחד מהשכבה של אריק שנסעתי איתו שיש לו פג'ו 607... של אבא אבל הוא לוקח חופשי
איזה אוטו פצצתי זה


Posted by Q-PiXeL on Mar-30-2002 12:52:

quote:
Originally posted by yahel222

ואח שלה....לחבר שלי (בכתה שלי שתבין) יש לו
BMW Z3 ROADSTER מנוע 3.0
225 כ"ס
שלו שלו פרטי

הוא ממש דחוס
חדשה יש לו אותה חצי שנה בערך



איזה עשירים!!!!
Z3!!!! :למה אין סמיילי בוכה:

והפז'ו 607 באמת אוטו חייתי! יש לו בטח מנוע ענק!
בטח אבא שלו מנהל איזה חברת הייטק מצליחה
האוטו הזה זה קלאס מנהלים...


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 13:00:

quote:
Originally posted by Agent-Fire



איזה עשירים!!!!
Z3!!!! :למה אין סמיילי בוכה:

והפז'ו 607 באמת אוטו חייתי! יש לו בטח מנוע ענק!
בטח אבא שלו מנהל איזה חברת הייטק מצליחה
האוטו הזה זה קלאס מנהלים...


נסה מנכל או משהו גבוה בבנק ברמה ארצית אני מדבר... לא משנה
!!!!!GTI חברים שלי סיפרו לי על ילד שקנה לעצמו פולו
יש לכם מושג איזה מכונית חייתית זאת!? ועוד מכספו
הבנאדם כזה מפוצץ


Posted by Q-PiXeL on Mar-30-2002 13:04:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


נסה מנכל או משהו גבוה בבנק ברמה ארצית אני מדבר... לא משנה
!!!!!GTI חברים שלי סיפרו לי על ילד שקנה לעצמו פולו
יש לכם מושג איזה מכונית חייתית זאת!? ועוד מכספו
הבנאדם כזה מפוצץ


אני משאר לעצמי שזו הגירסה הספורטיבית עם השיפורים


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 13:11:

quote:
Originally posted by Agent-Fire


אני משאר לעצמי שזו הגירסה הספורטיבית עם השיפורים


???!?!!?!!!!?GTI אתה לא יודע מה זה

G - לא יודע
T - Turbo
I - Injection

יעני הזרקה של דלק או משהו כזה שהופך את זה למכונית ספורט אדירה


Posted by Q-PiXeL on Mar-30-2002 13:34:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


???!?!!?!!!!?GTI אתה לא יודע מה זה

G - לא יודע
T - Turbo
I - Injection

יעני הזרקה של דלק או משהו כזה שהופך את זה למכונית ספורט אדירה

לא ידעתי את זה כמושג... אבל כילו
GTI
זה תמיד הגרסאות הספורטיביות....

..

איך בא לי לקנות אוטו ולהתקין איזה מערכת הזרקת
NOS
כמו במהיר ועצבני


Posted by on Mar-30-2002 13:46:

GTI
זה אחד הרכבים הכי מהירים בארץ
0 - 100 ב4 וחצי שניות

BMW Z3 גם אחד הרכבים הפצצתיים שיש פה
ראיתי אחד כזה בים המלח, כנראה שבעל הרכב בא למסיבה שניגנתי בה

רכב אחולמניוק!


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 13:54:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
GTI
זה אחד הרכבים הכי מהירים בארץ
0 - 100 ב4 וחצי שניות


על איזה מכונית אתה מדבר??


Posted by on Mar-30-2002 13:55:

פולו GTI


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 14:11:

באמת מכונית חייתית
לא חסר GTI אבל גם לגולף


Posted by yahel222 on Mar-30-2002 15:18:

טוב במוזיקה אתם מבינים....במכוניות קצת פחות
אז קודם כל GTI
ראשי תיבות זה ככה -
G - Grnad
T - Turbo או Tourisimo שזה טורבו באיטלקית או משהו כזה
I - Injection שזה אומר שהמערכת דלק זה הזרקה
בגלל זה כל הישנות זה רק GT
כי עד לפני 7-8 שנים למכוניות היו קרבורטור ולא היה מערכת הזרקה

עכשיו פולו GTI
זה אוטו שיא החמוד אבל ממש לא 0-100 ב 4 שניות כי זה אולי פרארי עושה
וגם לא כל הדגמים שלה

וה Z3
לא רואה כל אוטו שהזכירו פה והיא עושה 0-100 ב6 וחצי שניות משהו כזה

וגולף GTI זה חמוד
אבל אם כבר גולף אז עדיף ללכת על V5
שזה מנוע חייה אני נסעתי על כזאת של שכנה שלי 190 בנמיר והאטו עשה את זה בקלות (פחדתי להמשיך בכל זאת.....כבר לא רואים כלום)
ויש גם לאחרונה גולף V6 4MOTION
שזה בכללללל מנוע 2800
שיאאאאאא יעני זה כמו ה VR6
הישנות.........אין זה בכלל טיל

אבל....אין שום אוטו שבכלל מתקרב לקרסוליים של אימפרזה טורבו
עדיף STI
אנשים - 320 כ"ס ב230 אלף שקל.....לא הרבה בכלל
שיאאאאאא


Posted by NaOren on Mar-30-2002 15:40:

quote:
Originally posted by yahel222
טוב במוזיקה אתם מבינים....במכוניות קצת פחות
אז קודם כל GTI
ראשי תיבות זה ככה -
G - Grnad
T - Turbo או Tourisimo שזה טורבו באיטלקית או משהו כזה
I - Injection שזה אומר שהמערכת דלק זה הזרקה
בגלל זה כל הישנות זה רק GT
כי עד לפני 7-8 שנים למכוניות היו קרבורטור ולא היה מערכת הזרקה

עכשיו פולו GTI
זה אוטו שיא החמוד אבל ממש לא 0-100 ב 4 שניות כי זה אולי פרארי עושה
וגם לא כל הדגמים שלה

וה Z3
לא רואה כל אוטו שהזכירו פה והיא עושה 0-100 ב6 וחצי שניות משהו כזה

וגולף GTI זה חמוד
אבל אם כבר גולף אז עדיף ללכת על V5
שזה מנוע חייה אני נסעתי על כזאת של שכנה שלי 190 בנמיר והאטו עשה את זה בקלות (פחדתי להמשיך בכל זאת.....כבר לא רואים כלום)
ויש גם לאחרונה גולף V6 4MOTION
שזה בכללללל מנוע 2800
שיאאאאאא יעני זה כמו ה VR6
הישנות.........אין זה בכלל טיל

אבל....אין שום אוטו שבכלל מתקרב לקרסוליים של אימפרזה טורבו
עדיף STI
אנשים - 320 כ"ס ב230 אלף שקל.....לא הרבה בכלל
שיאאאאאא


לי אין עדיין אוטו
עוד חצי שנה בעזרת השם

אבל לאבא שלי יש
BMW 740
ולאמא שלי יש ג'יפ סוזוקי ויטרא
לא שאני מבין במכוניות או משהו
אבל אני יודע שזה מכוניות טובות...


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 15:49:

GTI אני יודע מה זה !!

והבנאדם שנסעתי איתו דפק 120 בכביש של 30 V5 נסעתי בגולף
היה כזה פצצה... האוטו בנזונה
V6 יש לי חבר עם גולף
זה הבעלים של אווזי VR6 4 MOTION היחיד ששמעתי עליו שיש לו
האוטו שלו חונה כל הזמן ליד אווזי בהרצליה


Posted by yahel222 on Mar-30-2002 15:56:

טוב
BMW 740 il
אחת המכוניות

יותר נכון - סירה
איזה אוטו ענקקקקקקק !!!!!!!!!

חלום
חדש עולה בערך 600 אלף שקל....למישהו יש להלוות לי????


Posted by Hell_Copter on Mar-30-2002 16:09:

quote:
Originally posted by yahel222
טוב
BMW 740 il
אחת המכוניות

יותר נכון - סירה
איזה אוטו ענקקקקקקק !!!!!!!!!

חלום
חדש עולה בערך 600 אלף שקל....למישהו יש להלוות לי????


אשכרה סירה...
ראיתי בפולין מכונית כזאת מאותה הסידרה של 7... עם מנוע יותר גדול... לא זוכר בדיוק איזה... יכול להיות 4.5
האוטו פשוט ענק!!

לא חסר לו Audi A8 גם
וגם הוא עולה בערך 600,000 שקל


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.