TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- My Josephine???
My Josephine???
Donderdag draaide Armin als 2de plaat My Josphine, weet iemand hier al iets meer over die plaat? Want dat is zoowwwn lkkr nummer!!
En gistermiddag hoorde ik ook zown plaat waarvan ik de naam nie weet kan iemand mij daar da naam van geve, de vocalen zongen iets met open my mind of zow..
Alvast bedankt!
My Josephine?
das toch dat liedje wat ze bij Titanic in de film zingen?
Re: My Josephine???
| quote: |
| Originally posted by Tha Force En gistermiddag hoorde ik ook zown plaat waarvan ik de naam nie weet kan iemand mij daar da naam van geve, de vocalen zongen iets met open my mind of zow.. Alvast bedankt! |
neej tis nie Nalin & Kane.
In de track die ik gehoord hep was egt zown heel lkkr (btje uplifting) stukje met strings en zow, heel lkkr
ja hij draaide die vanaf cdr donderdag.....had die van si paul( weet niet pcies hoe je t schrijft)...gast zit ook 8er last witness, is idd lekker nummertje 
greetz,
yarnie
ja, ik vond het ook een lekker nummer, het origineel kennen we natuurlijk van "Chris Rea - Josephine" maar ik vond dat de zang iets te veel op de achtergrond was wat zelfs bijna storend werkte dus ik hoop dat ze wanneer het op vinyl komt de zang wat meer naar voren halen, dan is het echt een master tune! 
weet iemand wat dat eerste nummer was, dat nummer dat ie van de kutheadz kreeg
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! het origineel kennen we natuurlijk van "Chris Rea - Josephine" |
| quote: |
| Originally posted by Jukx jooooosephine, i'll send you all my love blablabla echt mooi nummer ja. maar dat daar nou weer een trance-nummer (of wat voor nummer dan ook) van gemaakt moet worden!? |
| quote: |
| Originally posted by Biohazard weet iemand wat dat eerste nummer was, dat nummer dat ie van de kutheadz kreeg |
| quote: |
| Originally posted by Jukx jooooosephine, i'll send you all my love blablabla echt mooi nummer ja. maar dat daar nou weer een trance-nummer (of wat voor nummer dan ook) van gemaakt moet worden!? |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! ja, ben ik eigenlijk helemaal met je eens, maar toch zijn er (tussen al die klote-nummers die "ge-reworked" worden) eens in de zoveel tijd nummers die "ge-reworked" worden, �cht de moeite waard. Ik weet zeker dat je er ook een kent waarbij de nieuwe versie beter is dan de oude, en dan bedoel ik dus niet nummers als wonderful days 2001 remix etc. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.