TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 29 april: NEXUS party, Utrecht
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Eye-Riz on Mar-30-2002 14:17:

King 29 april: NEXUS party, Utrecht

Jaja, mag eindelijk die smiley met het kroontje gebruiken

De meesten van jullie komen waarschijnlijk niet (andere grote feesten die voor gaan!), maar wilde toch even laten weten:

29 april (koninginnenacht) is er weer een NEXUS party.
Zie www.nexusparties.nl voor meer info (staan trouwens ook 2 kleine video-fragmentjes van het feest in December op, bij 'downloads'!)


Posted by Opti on Mar-30-2002 14:42:

mooie flyer Eye!

en sta ik ook op die filmjes?


Posted by T.H.C. on Mar-30-2002 16:43:

hoe krijg je het voor elkaar, telkens een feestje plannen als er al andere feesten op de agenda staan, eerst teQnology, nu tegelijke met Qontact, ik zit nu je muziek te luisterren van die site, klinkt zeker lekker, en ik zal zeker nog een keertje naar een nexus feestje gaan, volgende keer beter.


Posted by Eye-Riz on Mar-30-2002 20:45:

dat doen we om jullie te pesten

ff zonder gein: tegenwoordig zijn er gewoon elke paar weken wel grote feesten, dus als we daar rekening mee zouden moeten houden, zouden we pas over 100 jaar een feest kunnen geven. Bovendien is Nexus juist een tegenhanger van die grote commerci�le feesten, dus boeit het ons echt niet dat er een groot feest op dezelfde dag gepland staat


Posted by kolkiewolkie on Mar-30-2002 21:23:

kijk, tegenhanger van grote feesten heb ik geen probleem mee, maar om het nou weer net als tegenhanger van Qontact te hebben.. nee, dat red je niet....

anywayz, als je iets weet om mij voor 1 avond te splitten, laat het me ff weten

en serieus: voor wanneer staat de daaropvolgende gepland? hou ik er alvast rekening mee, want die wil ik niet missen, en dan sleur ik gewoon minstens 3 andere lui mee ofzo, of ze het nou willen of niet, mensen moeten er gewoon heen om het te snappen... en om ze DAT aan het verstand te brengen valt niet altijd mee... dus grof geweld....

suc6 met draaien btw


Posted by Eye-Riz on Mar-30-2002 22:35:

De eerstvolgende indoor laat op zich wachten... misschien juni en anders september. Eerst hebben we namelijk nog de zomer (lang leve de weiland-feestjes ) Bovendien, rest van de zomer moeten we zelf hard feesten, al die festivals ook, en dan met name Antaris en de VooV


Posted by TimeportE on Mar-30-2002 22:48:

ik zeg nie dat ik kom, ik zeg alleen dat ik dan nie naar een ander feest ga..
ik ga dus eff kijken of iemand hiero mee zou willen, of als der genoeg TA's gaan of ik dan met hun mee kan..


Posted by Partyhardy! on Mar-30-2002 23:33:

quote:
Originally posted by Optimus
heej party, waar blijft die pic van nexus btw?


ik probeer het ff op een andere manier, klote tripod! >
Kijken of hij nu wel lukt?=>
geocities verneukt alles ook weer, maar ze schijnen 4 april ineens te voorschijn te gaan komen dus nog ff wachten,
hier dan eindelijk de foto's van het vorige Nexus-feest =>



Eye-Riz in Action



alle gekken op een rijtje



(let vooral op het vuistje van optimus, rechts in beeld



en uiteraard moest er ook nog even een verknaakte foto gemaakt worden!



tot slot nog Remy-D & myself @ Trance-Energy


Posted by eXos on Mar-30-2002 23:34:

Lieve PartyHardy, je kan geen Tripod foto's meer linken. En hoe zit het btw met die foto's van Qontact!!


Posted by Eye-Riz on Mar-30-2002 23:49:

Hier 1 van de foto's die Partyhardy me gestuurd heeft, anderen moet ik nog doen, maar nu niet, want ik moet weg (kijken naar hoe onze Leander, ook TA-member, het doet op een contest, weehoo!)


Posted by Partyhardy! on Mar-30-2002 23:56:

Thumbs up

Thanks voor het posten Eye-Riz! ik kreeg het weer eens niet voor elkaar!
Van links naar rechts trouwens, boven=> Yarnie, Partyhardy!, Dago "B" Duck, Snuggle, New Wave, Optimus, ??
onder=> Little Theseus, Eye-Riz, Dj Alpha en Aphex


Posted by Henkie_henk on Mar-31-2002 00:48:

L33t.. flyer ziet er fat uit.. ik heb lekker her tentamens van de hertentamens periode dan..


Posted by Opti on Mar-31-2002 00:54:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Thanks voor het posten Eye-Riz! ik kreeg het weer eens niet voor elkaar!
Van links naar rechts trouwens, boven=> Yarnie, Partyhardy!, Dago "B" Duck, Snuggle, New Wave, Optimus, ??
onder=> Little Theseus, Eye-Riz, Dj Alpha en Aphex


?? = TAIS


Die verknaakte pic is superrrrrrr!!!!!!

alle pics zijn lachen man!!!!


Posted by T.H.C. on Mar-31-2002 06:47:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
dat doen we om jullie te pesten

ff zonder gein: tegenwoordig zijn er gewoon elke paar weken wel grote feesten, dus als we daar rekening mee zouden moeten houden, zouden we pas over 100 jaar een feest kunnen geven. Bovendien is Nexus juist een tegenhanger van die grote commerci�le feesten, dus boeit het ons echt niet dat er een groot feest op dezelfde dag gepland staat


Ja ik snap het allemaal wel, je kunt/wilt natuurlijk geen rekening gaan houden met elke party, en natuurlijik zeker niet met teQnology, dat zou nergens op slaan, maar vond het wel jammer.Ik kom wel een keer naar zo'n weiland feestje dan, kan me er weinig bij voorstellen maar ben wel benieuwd.


Posted by kolkiewolkie on Mar-31-2002 15:08:

LOL, die verknaakt is zooooo grappig... NW zal wel net zun joint gehad hebben daro...

anywayz, toch jammer dat ik er niet opsta... ...naja, je ken niet alles hebben...


Posted by Dr. Kuipers on Mar-31-2002 15:36:

De vorige keer was ik er niet wegens geldgebrek, nu heb ik geld maar gaat ik al naar Qontact.
Volgens Kolkiewolkie moet het supersfeertje zijn, dus ik zal zekerz nog ene keer van de partij zijn, maar deze keer dus niet


Posted by SnuggLe on Apr-02-2002 12:41:

Picture is idd wel gaaf, had um nog niet gezien.

Sorry Riz, maar ik ben niet aanwezig, er is hiet BATA, dat staat voor Batavierenrace. Dat is een (studenten) estafette van Nijmegen naar Enschede, dan moet ik s'nachts gaan hollen. Echt supergaaf altijd... Het feest daarna is voor een man of 10.000, allemaal studenten. Dus sorry...deze keer nie..

Greetz,
SnuggLe


Posted by Yarnie on Apr-02-2002 13:20:

Smile

zoals zovelen ga k ook naar Qontact, maar niet getreurd eye-riz de volgende keer ben k er misschien weer bij :P
in ieder geval veel suc6 en hoop dat t net zo goed wordt als de laatste keer


Posted by Opti on Apr-05-2002 00:48:

ik weenie mannnnn, ik wil eigenlijk ook naar I LOVE HARDHOUSE met DJ Scot Project! En dan kannik ook nog naar de Koniginnenach in De Haag! Pffff, keuzes keuzes....

dag erna ook I LOVE HARDHOUSE in Amsterdam ghehehe


Posted by Eye-Riz on Apr-15-2002 21:45:

Nog maar twee weken
jammer dat jullie dit keer niet kunnen, maar had niet anders verwacht... ik zou zelf ook niet gauw naar Utrecht gaan met koninginnedag als ik er niet zou wonen en als Nexus er niet zou zijn


Posted by Opti on Apr-15-2002 21:48:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Nog maar twee weken
jammer dat jullie dit keer niet kunnen, maar had niet anders verwacht... ik zou zelf ook niet gauw naar Utrecht gaan met koninginnedag als ik er niet zou wonen en als Nexus er niet zou zijn



Eye, je bent toch een paar daagies na mij jarig geef je een nexus feestje dan?


Posted by Eye-Riz on Apr-16-2002 06:22:

Nee, kijk wel uit, dan zitten jullie allemaal op dancevalley, en dan krijg ik DAT weer te horen


Posted by New Wave on Apr-16-2002 06:51:

Volgens mij komen Alpha en ik wel weer :-)

Nexus addicts?

Nu alleen zonder groente want ik ben gestopt.

massol!!


Posted by SnuggLe on Apr-16-2002 08:15:

quote:
Originally posted by New Wave
Volgens mij komen Alpha en ik wel weer :-)

Nexus addicts?

Nu alleen zonder groente want ik ben gestopt.

massol!!


Zonder groente? Toe maar joh

Hehee, waar zou Nexus zijn zonder Alpha en jij
Maareh..waarom zijn jullie bijna nie meer op IRC?

Greetz,
SnuggLe


Posted by New Wave on Apr-16-2002 10:16:

quote:
Originally posted by SnuggLe


Zonder groente? Toe maar joh

Hehee, waar zou Nexus zijn zonder Alpha en jij
Maareh..waarom zijn jullie bijna nie meer op IRC?

Greetz,
SnuggLe


Nexus kan gewoon niet zonder Alpha en Wave
Zonder Alpha en New Wave is het feest gewoon niet compleet, dat moet Iris nu wel inzien

Ik heb het nu best wel druk, jeroen ook dach ik.....hij zit full time zijn ogen vierkant te fixxen met muziek produceren op zijn pheecheetje....

latox!


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.