TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- StarOne and Kokkos presents: WeLove@Kokkos 16 March with Stonebridge [Armada/SE]
StarOne and Kokkos presents: WeLove@Kokkos 16 March with Stonebridge [Armada/SE]
Da er det endelig i boks!
Etter mye jobb og mye frem og tilbake er n� endelig alle detaljer p� plass noe som gj�r at jeg med god samvittighet kan legge ut denne posten. Flyers og info om billettsalg kommer innenfor kort tid.
Espen Willumsen og Marius Sommerfeldt har i samarbeid med Star One etablert ett nytt klubbkonsept med navnet "We Love".
Det vi elsker er funky og energifull house og h�per vi p� en god m�te skal kunne presentere dette for klubbere i Oslo.
We Love begynner � spre gleder 16.Mars p� Kokkos, som kommer til � v�re v�r faste venue for dette konseptet og den svenske houselegenden STONEBRIDGE er n� endelig kj�pt og betalt for � �pne ballet.
Kan med stor glede informere om at det blir flere gode overraskelser denne kvelden og flere kvelder fremover. H�per jeg kan ha all info og pressrelease klar innen 14.dager.
Imellomtiden kan dere kose dere med en liten gladmix from stoneyboy himself.
| quote: |
http://www.homepage.mac.com/stonebr...B-January_A.mp3 Moony - He Is All I Want (StoneBridge)/Airplane Brad Holland ft Alexis Hall - Crazy (Raul Rincon Dub)/Gfab The Houselovers - Gotta Use It/Groove Sense L42 - Dive (Tom Belton)/W14 Jerry Ropero - The Storm/CDR Scarlett Fantastic - No Memories (Dennis Christopher)/Boss StoneBridge - SOS (Chris Kaeser)/CDR Mischa Daniels - Run Away (Club Mix)/Fame Public Domain - I Feel Love (Whelan & Di Scala)/CDR MTV & Lucien Foort - Bassification (LF)/Toolroom Trax http://www.homepage.mac.com/stonebr...B-January_B.mp3 Jea n Claude Ades - Someday/Lowered Greg Dorian - Club Sound/Fine-Tune Dogtooth - Driver�s Seat (StoneBridge)/Chunk Soundstream - Fade 2 Gray (Drax & Gooding)/Freefall Jojo - Too Little Too Late (Raul Rincon Dub)/Mercury Jochen Pash - Music Makes You Groove (Raul Rincon)/Tenor Lifelike & Kris Menace - Discopolis (Chris Lake)/Defected MYNC - R U Sure (Ran Shani)/CDR Jerry Ropero & Michael Simon ft K Brown - Ocean Drums/Boss |
Bra det blir litt house til folket og! Selv er jeg ikke den st�rste fanen, men jeg vet andre som blir glad for det!
Star One driver bla. Under The Sun 
Sa jeg noen gang noe annet?
Nei, det er en stor forskjell p� Star One og One Events. De ene er seri�se, de andre lurer deg for penger.
Star One er vi, One Events er de andre
Kokkos er en ekstrem bra klubb i kjelleren p� Grand Hotell.
www.kokkos.no for mer info