TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Index
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Dr. Kuipers on Mar-30-2002 21:48:

Index

Ben gister samen met Kolkiewolkie bij Index geweest.
Echt een supergeweldige tent is dat zeg, was er ooit 1 keer eerder geweest, maar was alweer 2 jaar geleden.
Ik heb nog nooit zo lopen springnichten in een normale discotheek
Kai Tracid draaide zo gruwelijk gewoon, echt super, vond hem zelfs beter als op Trance Energy. Hij begion zoals gewoonlijk met Warmduscher - Hardcore Will Never Die (Derb Remix), Voyager kwma nog voorbij, Trance & Acid offcourse , ben sinds gister ook helemaal verslaaft aan Dumonde - Can U Dig It, vond het al een masterplaat, maar nu ik hem daar heb gehoord, echt kippevel
Reeloop ook nog paar keer gehoord.
En voor hem draaide beteje vage gast, maar heb wel super gelachen om die Duitsers, het oud hollands hakkuh is dara helemaal in , en dat doen ze ook al op G-Spott - NRG (ik had het eigenlijk op wil nemen en hier op TA willen plaatsen )
Na Kai Tracid draaide die gast van Re-Flex, ook zwaar relaxed...
Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix), Rocco - Everybody (oudje maar blijft lekker), Back To Cali nog gehoord en Back To Earth
Had echt een geweldige avond
En het deurbeleid bij Index is ook zeer relaxed, volgens mij komen er geen wijven in die lelijk zijn, of ze moeten die portier omkopen . Zoveel chickies......
En bij uitging krijg ik flyer in hand gedouwd, en wie draaien er volgende week vrijdag
Kai Tracid, Ian Van Dahl, Andre Tannenberg en Dee Dee. WOEI!!!
Moet helaas volgende week zaterdag vroeg werken, maar als ik dta kan ruilen dan gaat ik vrijdag weer.
En wie draait er vanavond: Piet Blank
Echt niet te geloven wat een vette DJ's allemaal!
En entree valt nog wel mee 7,50 euro, drank is ietsje duurder als in NL, maar dan maar minder zuipen
Ik was op de terug weg aan het bedenken wat voor cijfer ik deze avond zou geven. Dan zit dta toch dicht tegen Trance energy niveau aan (ben er afgelopen 3 keer geweest). Heb alleen niet veel vergelijkingsmateriaal, ga wel eens naar Dieka, maar dan is Index echt 1000 keer beter.
Nog meer TA's die er wel eens geweest zijn of komen?

Posted by kolkiewolkie on Mar-30-2002 22:24:

heb ik verder weinig aan toe te voegen...

was al met al best een vertieft eind rijden, als je bekijkt dat ik 45 kilometer heen en 45 kilometer op de terugweg heb om zitten racen om fftjes een 3tal lui op te halen.. (maakt niet uit hoor)

was zekers PHAT, maar dat was al wel duidelijk....

moet inderdaad nogmaals melden dat duitsers:

1) PHATE PARTIES kunnen organiseren, in gruwelijk gave discotheken
2) duitsers niet kunnen dansen
3) duitse girls HOT zijn...*drewl*, heb maar 2 wandelende walsen gezien eigenlijk.. de rest: perfect bodies, perfect faces, just the way I like it

algemeen:

veel homoos. tenminste, daar ga ik vanuit, want zoals sommige gasten erbij liepen is het gewoon NIET mogelijk dat die straight zijn, want iedere zichzelfrespecterende man zou zijn eigen hopeloos KAPOT schamen in dergelijke outfits....

algemeen(2): ik kwam er dus om 23.00 achter dat vanavond piet blank er draait....toch jammer als je weet dat ik nog moet wassen enzo...anders zou ik er spontaan weer naartoe gaan....

...ben aan het regelen dat ik volgende week kai weer zie..

mzzl, en prettige pasen!

Posted by Henkie_henk on Mar-31-2002 00:42:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

algemeen:

veel homoos. tenminste, daar ga ik vanuit, want zoals sommige gasten erbij liepen is het gewoon NIET mogelijk dat die straight zijn, want iedere zichzelfrespecterende man zou zijn eigen hopeloos KAPOT schamen in dergelijke outfits....

had je nog gescoord dan?

Posted by Switch on Mar-31-2002 10:28:

ja ik ga ook regelmatig naar index toe, laatst nog geweest, toen draaide die Oliver Swed, die disco nicht, hij viel in voor Peewee, en wat deed hij dat goed!!
vet harde mix, en veel beter gemixt dan Peewee, peewee mixt nooit aan elkaar, altijd zit er wel een break tussen op de meest onverwacte tijden
btw, er lopen af en toe ook 2 travestieten daaro, eentje is 2 meter 10 ofzo, niet normaal!!
en natuurlijk lekkere wijven daar.
ik denk dat ik volgende week er weer naar toe ga

Posted by Dr. Kuipers on Mar-31-2002 15:30:

Travestieten idd ja
Er zat er eentje op de schommel die er boven hangt, je kon het gewoon aan die armen zien
En Kolkie ik regel wel ff dat ik volgende week nie hoef te werken, dus gaan we volgende week weer

Posted by franzelare on Apr-02-2002 10:19:

Het was echt vet stampen vrijdag!! Hij draaide heerlijk.
Alleen al die rare duitsers moeten eens heel rap ophouden met dat rare gestamp van ze want dat ziet er echt niet uit!!
Gelukkig is er genoeg vrouwelijk duits vlees wat een hele hoop goed maakt
Voor mij was het wel weer een top nacht en mooi dichtbij. Ik ga niet meer zo vaak naar index maar als ze meer van die bekende DJ's hebben ben ik er denk ik ook weer wat vaker te vinden.

Ik had zaterdag nog wel naar piet blank gewild maar ik ging al naar zino (was ook weer TOP)

Dat indez 1000 keer beter is als dieka dat is dat lijkt me duidelijk!! doe mij index maar

Posted by Dr. Kuipers on Apr-02-2002 15:11:

Komende vrijdag weer

Kai Tracid
Andre Tannenberg
Ian Van Dahl
Dee Dee

Zeg Franzelare ga je komende vrijdag ook weer, kunnen we ff meeten samen met Kolkiewolkie

Posted by magrec on Apr-02-2002 15:12:

Ben er nog nooit geweest hoor wel dat het gewoon 1 grote boerenkermis is daar

Posted by franzelare on Apr-02-2002 16:03:

Ik weet niet of ik er vrijdag ben, misschien moet ik zaterdag werken!
en ik moet even kijken of ik nog iemand anders mee kan krijgen

als ik ga post ik het wel of mail ik wel

ga zaterdag in ieder geval in zak kijken of daar nog iets te beleven is, ik vind er normaal geen zak aan maar mijn vrienden willen daar weer eens naar toe om te kijken waarom ze nou ook al weer niet gingen

Posted by kolkiewolkie on Apr-02-2002 16:03:

quote:
Originally posted by magrec
Ben er nog nooit geweest hoor wel dat het gewoon 1 grote boerenkermis is daar

baseer je dat nou nog ergens op ofnie? want als je dat een boerenkermis noemt dan vraag ik me toch werkelijk af wat een discotheek bij jou moet bieden om GEEN boerenkermis te zijn....

en over vrijdag: pootje is weer bijna klaar (enkelbandjes rekten een beetje op afgelopen zondag) dus van mij part kunnen we gewoon gaan vrijdag... ... eerste afhaker in de vorm van ruben(_dubbink) is alweer binnen... zwakzwakzwak...LOL

en tot mijn grote frustratie zie ik dat 12 april (weer een week later dus) warmduscher ook nog ff langskomt... grote frustratie want dan kank niet ... nou ja, dan maar geduld tot 3 mei, wanneer ik hem sowieso ga aanschouwen

Posted by magrec on Apr-02-2002 17:11:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

baseer je dat nou nog ergens op ofnie? want als je dat een boerenkermis noemt dan vraag ik me toch werkelijk af wat een discotheek bij jou moet bieden om GEEN boerenkermis te zijn....

euh dat baseer ik op de mensen die er naar toe gaan. Hehe
Vrienden vanmij op school gaan er ook naar toe die lachen er alleen maar om als ik roep dat index voor alle boeren uit de omgeving van twente is....

Niet zo snel happen (naja wel doen is zo best leuk) maarja ik weet waarom die lui erheen gaan (puur voor het beuken) hehe dan ben je snel een boer

Posted by kolkiewolkie on Apr-02-2002 20:42:

quote:
Originally posted by magrec
Niet zo snel happen (naja wel doen is zo best leuk) maarja ik weet waarom die lui erheen gaan (puur voor het beuken) hehe dan ben je snel een boer

ik hap altijd snel... bad ass thing...

en wat doe jij dan in een club... beetje als een blok beton of zombie in het midden van de dansvloer staan?? LOL... sta je mij alleen maar in de weg man!

Posted by Dr. Kuipers on Apr-05-2002 16:00:

Kick het topic maar ff

Ga vanvond weer

Kai Tracid
Ian Van Dahl
Andre Tannenberg
Dee Dee

Zal wel weer ff partyreportje schrijven (me verveelt zich nog wel eens de laatste tijd )

Posted by serialkillah on Apr-05-2002 16:23:

Yep ik ga af en toe ook wel eens naar index en dat is idd wel een betere disco. Vroeger ging ik ook wel eens naar Dika, maar dat vindt ik nu echt een kut tent.

Posted by franzelare on Apr-05-2002 17:59:

Ik heb wel zin maar ik kan niemand mee krijgen dus voor mij is het morgen pas weer feest

Ik zie uit naar het partyreportje dan weet ik waarom ik de volgende keer zeker moet zorgen dat ik weer van de party ben

Posted by Dr. Kuipers on Apr-06-2002 03:27:

Wieder ein partyreportje :D

Wieder zuruck!

Weer een zwaar vette avond gehad.
Zal maar ff met music beginnen.
Kwamen binnen met ATB, draaide Ian Van Dahl - Will I
Beetje rondgelopen en toen maar weer terug naar trancezaal.
ATB nog steeds bezig, maar die gast kan dus echt niet draaien he, op TE vorig jaar februari trouwens wel
Echt slechte platen en ook nog slecht mixen...
Was echt asso druk op dansvloer
Daarna Kai Tracid!
Draaide als vanouds weer brute platen --> Trance & Acid, Hardcore Will Never Die (Derb Remix), Dumonde - Can U Dig It, Reeloop - Fucking Society enz.
Helaas draaide ie maar een uurtje , zal wel moeten uitrusten voor Qlimax ofzo
Daarna draaide Oliver Swed (resident) weer, beetje veel remake nummertjes, en natuurlijk Starsplash - Free, zon vette beat na het stukje van "Like this"
Daarna 2 liveacts van Dee Dee en Ian Van Dahl, was beetje boring, maar wel een superlekker wijf die van Dee Dee
Daarna draaide Oliver Swed echt weer vette platen --> Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix), Punk (Cosmic Gate Remix ), DJ Isaac - On The Edge, echt bruut stampen nummer
En nog wat oudjes (voor ons Holllanders dan ) --> Rocco - Everybody, Simulated en Twisted
Dat was het ff qua muziek, maar ik kan het toch echt niet nalaten het over die chickies te hebben
Chickie wat mij vorige keer opviel was er nu ook weer, helaas weer met vriend , was wel NL --> zie manier van dansen
En beetje flirten met die Duitse chickies...
Eentje was wel intersted in me, kreeg wel een knipoog en glimlach toen ze wegging, achteraf wel spijt dat haar toch niet ff heb gepakt..., maar ja kan Kolkiewolkie ook nie in de steek laten he
Als zij er de volgende keer weer is gaat het wel weer erg gezellie worden
Maar je kijkt toch echt je ogen uit daar, zoveel vrouwelijk schoon...
Die dames achter de bar zijn ook al zo HOT! , is wel wat anders als die boerentrienen die bij Dieka achter de bar staan
Anyways was weer een zeer geslaagde avond, zal helaas komende weken ff nie komen, vervoer en geld probs, zeker als Qontact eind deze maand in aantocht is.....

Posted by kolkiewolkie on Apr-06-2002 23:59:

Re: Wieder ein partyreportje :D

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
..Eentje was wel intersted in me, kreeg wel een knipoog en glimlach toen ze wegging, achteraf wel spijt dat haar toch niet ff heb gepakt..., maar ja kan Kolkiewolkie ook nie in de steek laten he

DOM VARKEN!!!

les 1 als je met kolkiewolkie op stap gaat: ik vermaak me alleen ook wel!! als je een girlie ziet==>> EROP AF!!

ff kijken... is ie nog wat vergeten.....euhm..

o ja, 1 of andere klojo von het nodig zijn vrachtwagen op een kaarsrecht stuk snelweg op de kant te leggen, maar door het serieuze doorpoken van ondergetekende waren we nog net voor twaalven binnen...

kmoet ook nog ff kwijt dat er ook nog heerlijke techno tussendoor kwam!! lekker half uurtje was dat .... ik moet zeggen dat ik persoonlijk het dieptepunt die liveacts vond... commercie tot en met.. maarja, die duitsers vinden het schitterend....gelukkig vloog de kwaliteit omhoog toen de tv-ploeg opgetiefd was

voor iedereen die naar index wil en nog nooit geweest is: drankjes zijn achtelijk duur....cola: 2 euro, rooie stier: 4 euro... geloof me, dat hakt erin..... ikzelf dacht altijd dat olie het vloeibare goud was als je naar de prijs keek enzo... maar das tegenwoordig dus red bull, wat is die shit gruwelijk duur.....

en na vrijdagnacht weet ik het zeker: duitsers zijn op de wereld gezet om de mooiste vrouwen voort te brengen.... niet 1, niet 2, niet 5 maar echt dozijnen met 'hotter then hell'girls... ... ik denk dat ik maar eens een keer een snelcursusje duits neem ofzo....

tenslotte: waar vorige week de meeste van onze oosterburen druk aan het hakken waren was dat deze week helemaal afgezworen... vraag me niet waarom.... wat ze nu deden, ik weet het niet ....
het ging ongeveer als volgt: elke beat gingen de beentjes en de armpjes ongeveer in 5 verschillende posities, als door een robot aangestuurd... echt megavaag....en dan ons hollanders uitlachen terwijl ze zelf als een blok beton op de dansvloer staan... WANKERS!!

zoals eerder te lezen was liepen er vorige week veel op zijn zachts uitgedrukt vaag geklede lui rond (homoos voor de wat langzamer denkende mensen onder ons). het leek erop dat dat deze keer anders was, maar of het nou door de camera's kwam of niet (dat ze dus wel normaal gekleed waren), ze waren er wel (iets wat op een afschuwelijke manier duidelijk werd ...(no further comments))

tot zover..... nou moet ik w8en tot 26 april voor de volgende fatsoenlijke pary ...

Posted by Ruben_Dubbink on Apr-07-2002 08:48:

KW, m'n complimenten voor de leuke stukjes die je er altijd uitbrouwt! Echt leuk om zo'n review te lezen.

Na al dat commentaar van mij, kan er ook nog wel iets positiefs vanaf hoor. Nu maar hopen dat Henkie_H niet vind dat ik dit maar via PM moet doen

Posted by Dr. Kuipers on Apr-08-2002 19:57:

Ik vroeg mij eigenlijk af wat de minimum leeftijd is om daar binnen te komen.
Ik nam eigenlijk aan 18+, maar zag toch ook wel wat chickies rondlopen die toch echt 18- waren.
Paar goeie vriendinnen van mij willen volgende keer ook mee, zijn alleen 16 en 17.
Iemand die dit weet?

Posted by Henkie_henk on Apr-08-2002 23:24:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
KW, m'n complimenten voor de leuke stukjes die je er altijd uitbrouwt! Echt leuk om zo'n review te lezen.

Na al dat commentaar van mij, kan er ook nog wel iets positiefs vanaf hoor. Nu maar hopen dat Henkie_H niet vind dat ik dit maar via PM moet doen

nee hoor Komt goe

i r sleepz0r nu

Posted by Dr. Kuipers on Jul-07-2002 11:49:

Had graag een Sensation partyreportje geschreven, maar zat er helaas toch nie in...
Dus besloten om naar Index te gaan.
Ga daarom maar beetje reportje over Index schrijven (wat moek anders doen he )

Eerst ff naar chickie in Holten geweest, daar ff beetje geouwehoert, was alleen thuis, dus beetje stampnummertje sgedraait.
Ze ging helaas nie mee naar Index, nadeel als je met chicks met 14 omgaat he, want ze mocht nie van pappie en mammie...
Dus ron uurtje of 11 samen met vriend van me naar Duitsland gecart.
Met ouwe Peugeot 106, dat ding ff op zn max gezet van 165 p/u
Mototblok valt er nog eens uit met zon snelheid en zon barrel
Uurtje of half 12 waren we binnen, beetje rondgelopen, chicks gespot
Werd vrij rustig trance gedraait, maar zekerz wel chill om beetje in te komen enzo.
Op een gegeven moment was ff een half uurtje pauze, vage 80's elektonische muziek, maar daarna kwam het echt los.
Kreeg een lekker Qlubtempo gevoel
Achtereenvolgens:
Tuneboy - Housenation
Kai Tracid - Trance And Acid (Deb Remix)
Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Remix)
Twister Silence - Listen 2 Me Mama (DJ Scot Project Remix)
Yoda - Definately (DJ Scot Project Remix)

Nog wat onbekende Hardstyle platen, dus kon ff heerlijk stampen

Daarna weer ff wat rustige trance, Dumonde - Can U Dig It, Rocco - Everbody, Twisted.

Eens ff chicks gaan spotten in R&B area, damn wat smullen zeg

Daarna weer ff richting main en afgelsoten met DJ Isaac - On The Edge

Was tegen 6 uur weer back home.

Absoluut top avond gehad!

Was op een gegeven moment toch vergeten dat Sensation niet doorging.

En bij weggaan nieuwe flyer.

!!! 2 AUGUSTUS MARCO V @ INDEX !!!

Helaas op vakantie , maar is wel wat voor jou Kolkiewolkie denk ik

Posted by kolkiewolkie on Jul-07-2002 14:30:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
En bij weggaan nieuwe flyer.

!!! 2 AUGUSTUS MARCO V @ INDEX !!!

Helaas op vakantie , maar is wel wat voor jou Kolkiewolkie denk ik

zoals gewoonlijk ben je weer eens TRAAG

wist ik al

zal wel nix worden... maten zijn niet zo vrijdagavondstappers .... beetje jammer wel (plus dat ik er nog steeds op hoop dat antiphus naar nature one moet om te draaien, maar dat wordt niet wat als ie geen demo opstuurd (schiet es op man )).

Posted by franzelare on Jul-08-2002 07:49:

nou ik denk dat ik er dan ook maar weer eens ff een kijkje ga nemen

heb nog niets in de planning staan voor 2 augustus dus ik denk dat ik daar wel ff langs ga

Posted by kolkiewolkie on Nov-09-2002 04:50:

zo, deze maar weer es kicken

vanavond was het dus weer tijd voor de tracid traxxx night in Index... line up: warmduscher, melanie di tria en derb.

en laat ik nou net deze keer geen zin hebben een ranzig groot stukkie te typen laat ik het hier bij:

TWAS WEER GEZELLIG MENSEN!

voor de duidelijkheid, frans en justin waren er ook, evenals maten van voorgenoemde personen en 2 vroomshoopse flockers die bij me in de wagen zaten

muziek viel me btw een beetje tegen... had ik ook wel kunnen weten, maar twas zo afwisselig met dan weer snoeihard, dan weer soft en melanie di tria draaide het volledige laatste uur van haar set techno! nou kan ik dat opzich wel waarderen, maar het beweegt zo kut (vinnik). ook sfeer en aantal knappe vrouwtjes waren minder in vergelijking met vorige keer (was ergens in april or so), dus over 2 weekies maar even een recheck doen of het dr nou echt achteruit is gegaan

nevertheless prima vermaakt

Posted by Dr. Kuipers on Nov-09-2002 05:00:

Deel de mening van Kolkiewolkie volledig

Pages (2): [1] 2 »