TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- llASOT 300


Posted by ILoveIbiza on Jan-28-2007 12:34:

llASOT 300

HI All,anyone can say me more info?I known that the party is at 17 may..where??THANKS!!


Posted by Freezel on Jan-28-2007 12:45:

Nothing has been announced yet, only that it will take place in NL on May 17 somewhere outside.


Posted by ILoveIbiza on Jan-29-2007 10:28:

i've buy the ticket...i hope that 17 may is the real date


Posted by Loraine on Jan-29-2007 19:19:

Ik zeg (wederom) "vergane glorie"


Posted by ILoveIbiza on Jan-29-2007 19:38:

???


Posted by basd on Jan-29-2007 20:55:

quote:
Originally posted by ILoveIbiza
???

I'll try and translate this as subtle as possible.

Armin smells.


Posted by BaRTeZ on Jan-30-2007 15:18:

ASOT 300, goeiedag zeg

Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)

Prachtig feestje



Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg


Posted by DjRV on Jan-30-2007 15:55:

quote:
Originally posted by Loraine
Ik zeg (wederom) "vergane glorie"


Tis geen Jean ofzo


Posted by ILoveIbiza on Jan-30-2007 17:51:

sorry...i known that this forum is for holland people...but if you can write in english i understand


Posted by eieregooie on Feb-02-2007 19:43:

It's just bashing Nothing you need to know...


Posted by Asperge on Feb-03-2007 12:18:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
ASOT 300, goeiedag zeg

Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)

Prachtig feestje



Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg


Ja dat roept bij mij ook heerlijke gevoelens op, wat een feestje was dat. Echt perfect weer, heerlijke muziek, top

Dit feestje zal wel weer in de asta zijn of iets dergelijks en ik denk dat ik er wel bij ben dan


Posted by dj_spare on Feb-03-2007 19:59:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
ASOT 300, goeiedag zeg

Ik kan me het feestje in Bloomingdale tijdens ASOT 100 nog goed herinneren. Zonnetje, flesje bier, buiten op die loungebanken en toen voor 't eerst Burned With Desire gehoord. (76, die toen nog niet uit was, stond op)

Prachtig feestje



Donderdag 5 juni 2003, dat is lang geleden zeg


haha nostalgie ten top! Wat een feestje was dat zeg, in het begin heerlijk chillend op het strand, daarna lekker los gegaan binnen.

Ben benieuwd waar de party gegeven gaat worden



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.