TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Club Mystic Presents Hardstyle
Pages (2): [1] 2 »
Club Mystic Presents Hardstyle
DATE: 31/3-07
TIME: 22.00 - 02.00
VENUE: Stenladan
CITY: V�xj�, Sweden
LINEUP: Blutonium Boy
Dj Neo
Ferren & Rajko
More info soon at: www.stenladan.net
lycka till 
Inte min typ av musik, men klart man kommer vara d�r. Hoppas tillst�llningen h�ller h�gre klass �n stenladans pinsamma hemsida 
jag h�rde n�got om att Ille skulle spela med, men det kanske var fel? 
Jag kommer befinna mig d�r
Fan va kul f�r lilla V�xj� 
Hoppas det blir bra!
f�rfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavst�nd...Tre tolvhundror, tv� pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan g�ra grannarna �nnu argare p� mig st�r till f�rfogande... 
edit: hardstyle kan ni dock gl�mma hos mig
Det n�rmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig �r mangeltechno...lite sk�n house blir perfekt att v�rma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo f�rfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavst�nd...Tre tolvhundror, tv� pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan g�ra grannarna �nnu argare p� mig st�r till f�rfogande... ![]() edit: hardstyle kan ni dock gl�mma hos mig Det n�rmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig �r mangeltechno...lite sk�n house blir perfekt att v�rma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis |

| Originally posted by Laszlo f�rfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavst�nd...Tre tolvhundror, tv� pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan g�ra grannarna �nnu argare p� mig st�r till f�rfogande... ![]() edit: hardstyle kan ni dock gl�mma hos mig Det n�rmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig �r mangeltechno...lite sk�n house blir perfekt att v�rma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fixa shoutcast f�r live p� n�tet f�r oss �vriga Swe-TAs or STFU |
Ja vi ska g�ra det b�sta vi kan f�r att folk ska f� en grymm kv�ll..
speciellt nu n�r det e f�rsta g�ngen detta sker i V�xj�.
Men man l�r sig ju p� v�gen.... o som jag sagt n�n g�ng tidigare... bra reaktioner genererar fler fester...
Hoppas bara folk kommer ge det en chans.
vad �r det f�r typ av st�lle hur m�nga bes�kare tar dom osv finns det n�gra bilder?
kommer det l�ggas n� krut p� ljudet? �r ju f�r mig j�vligt viktigt om jag ska �ka en bit och lyssna p� hardstyle 
| Originally posted by mr_fisken vad �r det f�r typ av st�lle hur m�nga bes�kare tar dom osv finns det n�gra bilder? kommer det l�ggas n� krut p� ljudet? �r ju f�r mig j�vligt viktigt om jag ska �ka en bit och lyssna p� hardstyle |

Vi kommer sl�nga p� ljud o ljus.... �ver v�r budget.... enbart f�r att folk ska f� en redigt sjysst kv�ll...!!
Laszlo fick me det mesta i sin tr�d
Som sagt... f�rsta g�ngen vi g�r det h�r... s�kert en del saker vi kommer att l�ra oss av till n�sta g�ng..
varf�r kirrar ni inte en hemsida med lite info? Stenladans hemsida l�r ju knappast locka n�got folk...om n�got l�r den framkalla kv�ljningar hos folk. Jag f�r mardr�mmar bara av att se p� den...
Jo du... h�ller p� med det ocks�.... jag vet att deras hemsida suger men vad ska man g�ra....
F�r denna g�ngen f�r det bli s� h�r...
Denna veckan kommer f�rmodligen biljetterna att sl�ppas....
Biljetter finns nu p�
www.ticnet.se
F�rk�p: 230:-
vid entren: 280:-
�lder 18 �r...
mer info tyv�rr....(Laszlo) www.stenladan.net
hur �r det med affischering och s�nt? har ni b�rjat med det �nnu?
Ska b�rja med detta nu under helgen hoppas jag....
all hj�lp som f�s �r tacksamt....
Som jag sagt p� Global Hardstyle: Om jag har cash s� kommer jag.
Vill bara Informera att
INSL�PP b�rjar Kl. 21.00
Allt drar ig�ng 22.00
Kommer man f�r sent s� missar man att.....
http://www1.ticnet.se/EventList?eve...07-2&datetype=2
Vet att en del s�ger att biljett priset e p� tok f�r h�gt
, men det e f�r att vi m�ste hyra in b�de ljud och ljus, fr�n grund och botten, som ska t�cka 800 kvm.
Och med tanke p� lasern ocks� s� springer hela festen iv�g.
Vill bara att folk ska veta att jag g�r inte detta f�r att bli n�n rik snubbe!
Utan vill att folk ska ha m�jligheten att lyssna p� Grymm musik.
Detta �r �nd� f�rsta festen. (kommer nog fler)
H�r kommer en liten gammal snutt fr�n mig, om folk nu undrar hur det l�ter.
Denna spelning �r p� ett Komersiellt st�lle i V�xj�. (Snacka om att folk drog i en o gn�llde, att det va f�r H�rt!) hahahahahahha!
Hardstyle �ger!
Dj Rajko Live@Sports
http://www.restaurangsports.com/DjR...iveAtSports.mp3
1. Showtek - Puta Madre (Dj Zanys M.I.L.F. Mix)
2. Lowriders - Don�t Get Back
3. T.A.T - Track Addicted (Zatox Mix)
4. T.A.T - Mash Up
5. Tatanka - GTP (Technoboy Mix)
6. Julian Dj & Davide Sonar - Go Go Go (Tatanka & Peter Damir Mix)
7. Da Bootleggers - Bitches & Ho's
8. Cuba Club - Cuba (A & A Hardstyler Mix)
9. Dj Zany - Pure
10. Dj Rob - Rainbow
Nu e det bara 3 dar kvar!
Kommer det n�gon fr�n TA? F�rkalas hos mig som sagt...150 meter fr�n mig till Stenladan...