TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ravefestare stal militär elström

Posted by reveal on Mar-31-2002 15:05:

Ravefestare stal militär elström

När polisen kom till det militära övningsfältet vid Kilsbergen utanför Örebro pågick en ravefest för fullt på påskaftons kväll, rapporterar TT. Arrangörerna hade hyrt en hembygdslokal men flyttat till militärområdet när de fått veta att de inte kunde ha fest dygnet runt i lokalen. För att hålla i gång festen krävdes elektricitet - som någon tog från militären genom att koppla in sig på ett kraftnät i området.

från aftonbladets hemsida

Posted by x-dream on Mar-31-2002 16:06:

Fräckt..... Längesen man läste om något sånt här....

Posted by dbl on Mar-31-2002 17:45:

hehehe

Posted by mindshooter on Mar-31-2002 17:57:

Haha vad fiffiga dom är ibland! Min bror berättade om nån arrangör som hade kommit på ett diskret billigt sätt att förmedla fest info till folk. Han skickade all info i adressbytesbrev....typ gratis tror jag. Så det såg ut som någon som bytt adress fast egentilgen var det info om ett hemligt rejv

Annars kan man juh alltid posta det här på boarden

Fett hemligt

Posted by Aendy on Mar-31-2002 18:03:

quote:
Originally posted by mindshooter

Fett hemligt

Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig.

Posted by reveal on Mar-31-2002 18:07:

quote:
Originally posted by Aendy

Tror ni RK har denna sidan under uppsyn eller de har inte så bra koll. För om de letar platser att göra tillslag på så kan den svenska sektionen ju vara av visst värde. Jag tror faen att de har koll här oxå. Fast de får nog mer musiktips än knarktips här... hoppas de tar dem till sig.

hade helt klart varit intressant att veta
får väl höra med swamper om det finns några misstänka ip som besöker oss anonymt
men annars hoppas jag också att de tar till vara på musiktipsen

Posted by P4z! on Mar-31-2002 18:07:

hehehe va busigt

Posted by Ravesquad on Mar-31-2002 18:25:

quote:

det tror jag klart..

Posted by ExOn on Mar-31-2002 19:42:

quote:

Utan tvivel.

Posted by nils on Mar-31-2002 20:22:

rave bus?

Posted by mindshooter on Mar-31-2002 22:46:

*busbus*

[Hemligt]
Ravefeststängarpoliser är dumma
[/Hemligt]

Man vet aldrig om dom är här och snokar....gärna för mig... vi har inget att dölja eller hur