TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Behöver datahjälp


Posted by Aendy on Mar-31-2002 16:06:

Behöver datahjälp

Jag kan inte öppna MS Outlook Express. Datorn menar på att den inte hittar msoe.dll men den filen ligger i outlook katalogen. Hjälp?


Posted by Aendy on Mar-31-2002 17:15:

Löste sig, tack Reveal. Säger bara en sak... ominstallation.

Är det nån som vet hur man tar bort effektbegränsningen i Internet Explorer?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.