TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Direkta Nedladdningar
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Direkta Nedladdningar
T�nkte fixa en tr�d f�r v�ra nedladdningar. Anledningen till att jag inte kallade tr�den "DD" eller n�t s�dant �r helt enkelt att jag inte ville locka hit folk fr�n andra sektioner. Av samma anledning s� ska den nog inte s�ttas sticky heller...
N�ja
Den f�rsta l�ten som ges till allm�n (allm�n f�r svenska TA iaf
) nedladdning �r
Agent Orange - Electronic Vibes [Original Mix]
En l�t som jag tycker �r lysnade, och som inte speciellt m�nga k�nner till...
Skriv g�rna vad ni tycker (om l�ten, om tr�den och om hastigheten ni fick mot mig), och s�tt g�rna upp egna nedladdningar 
Endast l�tar med l�nk till l�t i stannar i mer �n 2 dagar ungef�r. Detta f�r att h�lla tr�den kort. Du ska sj�lv ta bort ditt inl�gg om l�nken �r d�d. Tack
- mindshooter
Inte visste jag att du hade en ftp Reveal........
H�r kommer en l�t fr�n mig iaf......
Jag gillar den l�t skarpt......Tror inte att n�gon release grupp har sl�ppt denna �n...Fick en rip av Az som var v�nlig � rippa den �t mig.....
Dave 202-Timemachine
Hoppas att lite mer folk kan l�gga ut lite l�tar.....
H�r kommer en goding som ni kanske inte h�rt f�rut
CosmicMan - Back To Unity
riktigt sk�n tycker jag
Katana - Silence (Signum Remix)
Ser ut som det bara du �r jag som postar lite l�tar reveal.....
H�r kommer en till fr�n mig.....
LFO-LFO(Rob Searle remix)
Eftersom jag just skrivit en tenta i digitalteknik, och dessutom tror att jag klarade den, s� erbjuder jag idag en extra fin nedladdning 
Dj Tiesto - Live at 4 Elements (27-05-00).mpg
max 2 nedladdningar p� en g�ng, och den �r bara uppe idag
[edit] identifiera sista l�ten till mig �r ni sn�lla [/edit]
H�r kommer en till fr�n mig.....En ny l�t som jag precis har laddat....
Rapid Eye-Circa-forever(Original iberia mix)
Sn�ll skriv n�got om vad ni tycker om l�tarna jag � reveal l�gger ut...Verkar inte vara n�gon som g�r det.....
Alla mina 3 l�tar som jag har i detta thread �r uppe....
7000 Posts ...yeah 
Det �r ju faaaaaaan att man sitter bakom FW
denna skulle jag vilja dela med mig utav!!
4 strings - Into The Night (Coast 2 Coast Vocal Remix)
Helt jevla cepig b�st , pitcha +3 s� blir den fan enorm!
Tror denna AG l�nken skall funka
http://www.audiogalaxy.com/list/song.php?&g=274365411
/ Jre
| quote: |
| Originally posted by x-dream Ser ut som det bara du �r jag som postar lite l�tar reveal..... H�r kommer en till fr�n mig..... LFO-LFO(Rob Searle remix) |

| Originally posted by reveal Eftersom jag just skrivit en tenta i digitalteknik, och dessutom tror att jag klarade den, s� erbjuder jag idag en extra fin nedladdning ![]() Dj Tiesto - Live at 4 Elements (27-05-00).mpg max 2 nedladdningar p� en g�ng, och den �r bara uppe idag [edit] identifiera sista l�ten till mig �r ni sn�lla [/edit] |
Eller n�n som han f� den... please
videon ligger fortfarande kvar trots allt 
ny nedladdning
paul oakenfold - Southern Sun (Solar Stone Chillout Mix).mp3
steve: PMa mig ftp-info, jag har ju inte f�tt n�t konto som fungerar, med det jag har kommer jag inte in i n�n katalog
H�r kommer det lite till har inget annat f�r mig s� jag l�gger upp lite mera l�tar....
Whitelabel-Etxpromo 01 a-side
Whitelabel-Etxpromo 01 b-side
Roland Klinkenberg - Critical mass (Extended mix)
S� d�r ladda � njut.....

Har just f�tt tag p� dom h�r fulla ripparna och sl�ngt upp dom p� fpn
Ni vet vad som g�ller, h�ger kli....
Paul Oakenfold - Southern Sun(DJ Tiesto Remix)
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Ti�sto mixen �r bara s� j�kla bra !!!
| Originally posted by SteveTranz4ever Har just f�tt tag p� dom h�r fulla ripparna och sl�ngt upp dom p� fpn Ni vet vad som g�ller, h�ger kli.... Paul Oakenfold - Southern Sun(DJ Tiesto Remix) Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) Ti�sto mixen �r bara s� j�kla bra !!! |

Mitt Bidrag till den h�r threaden. 
http://members.lycos.co.uk/davec69e...0-%20Phenix.mp3
Man Tack s������ mycket f�r alla D-D�s! Skit sjysst! 
h�r kommer dom samlat, robstar som laddat upp, vet inte om de skiljer sig fr�n de vi tidigare delat med oss...
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Mix).mp3
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Unplugged Mix).mp3
Paul Oakenfold - Southern Sun (Original Mix).mp3
Paul Oakenfold - Southern Sun (Sebata Breaks Dub).mp3
Paul Oakenfold - Southern Sun (Sebata Breaks Mix).mp3
Paul Oakenfold - Southern Sun (Solar Stone Chillout Mix).mp3
Okej h�r kommer det n�gra l�ter som jag lova.....En liten salig blandning av l�tar....
Westwood Bros. Meets Schall & Rauch - Micrologic F�rsta l�ten �r techno p� b�sta niv�.....Spela denna h�gt.....
Vac Scene - My emotion (Kid Vicious remix) Har inte sett denna postad n�gonstans....Sk�n l�t iaf.....
Poltergeist - Vicious Circles (Moogwai Remix) En gammal l�t som jag h�rt i ett Armin set tror jag att det var.....
Das Licht - Take Off (Promo) En ny Das licht l�t....Gillar ni dom tidigare l�tarna s� gillar ni denna ox�....
Det var allt f�r denna g�ngen.....
Skriv g�rna vad ni tyckte om l�tarna om ni har laddat dom....
Ny l�t!
Hej allihopa 
Det h�r �r min f�rsta l�t som jag delar med mej p� TA! Hoppas ni gillar den!
Astral Projection vs. Trilithon - Burning Up (Voxless Mix)
D�p om fr�n .rar till .mp3
Tack och hej 
voxless mix �r l�t 3 (av 3) p� cd-maxin... h�r kommer sp�r 1 och 2 ocks�
sp�r 1 Astral Projection vs Trilithon - Burning Up (Radio Edit)
sp�r 2 Astral Projection vs Trilithon - Burning Up (Main Mix)
Har inget annat f�r mig s� jag sl�nger upp lite mera l�tar till er....
Schall & Rauch - Endzeit En till techno l�t.....
Fire and Ice - What You Are For Me (A1 Original) Vet inte om ni har denna.....Ganska tidig l�t fr�n Fire and Ice....
Emmanuel Top - Acid phase (Kai Tracid remix)
S� blev det en Kai Tracid remix p� en sk�n gammal l�t....
1000e POSTEN 
Ja d� var detta tusonde posten h�r p� trancEaddict, det �r vad jag "hunnit" med p� ett �r nu...
Jag har surfat runt p� trancEaddict sen sensommaren 2000 men signa inte upp mig f�r�n den 18 April 2001
Nog med skit snack... 
F�r att g�ra ett blygsamt firande av detta (startar inte ny thread f�r detta menar jag)
S� ska jag dela med mig av en del med er alla p� den b�sta delen av TA
DJ Tiesto - Magik Journey (Original Mix)
Den h�r �r v�l ganska ny, Ti�sto �r fan kung...
Midway - Monkey Forest (Original Mix)
Denna har man h�rt Ferry C. spela i ett par set... inte d�lig alls !
Plastic boy - Angel dust
Om du inte redan har den s� borde du verkligen ta hem den nu... 
Extreme Trax - Final Fantasy 2001 (Push accidental mix)
J�kla bra l�t igen, lite h�rdare dock...
Guy McAffer - RAW 007B
� s� sl�nger jag p� n�t h�rt och mono, hel sk�n att reta grannarna med p� h�g volym...
Armin Van Buuren Live at Godskitchen Carnival Newcastle - 09-03-2002
Armin n�r han �r som b�st i mitt tycke, ett live set p� 62,20 min. 85Mb. 192kbps
Rank1 - Awakening (Video)
Videon till en helt as sk�n l�t. Om�jligt att inte t�nka p� filmen Fast & Furious n�r man ser denna video. Allts�, snygga bilar/brudar osv... (2.53min. 56Mb. grymm kvalle = svcd)
Neo Cortex - Elements (Video)
H�rlig och ostig l�t
Den e faktiskt mycket bra och videon �r det ocks�... Snygga brudar... fina milj�er.. ja ni vet... (3,24min 65Mb. svcd �ven h�r)
Det var det det... Hoppas ni alla haft en bra helg och att ni gillar det ni ser... Det finns mer f�r den som vill ha...
trancE4ever...
Tja!
N�gon som kan t�nka sig att l�gga ut l�senord och lyligt p� sin FTP server. Jag har drygt 300 full trance albums att dela med mig frr�n mitt j�tteskivarkiv. Har hyfsat snabb connection �x�(2.0 Mbit/s).
H�r av er om n�gon �r intresserad.
B�st just nu:
1 Project Medusa & Exor - Moonshine
2 Paul Oakenfold - Southern Sun(Tiesto Rmx)
3 Ian Van Dahl - Reason(lange Rmx)
4 Dj Tiesto - Lethal Industry(Svenson & Gielen Rmx)
5 Medway - Monkey Forest
| Originally posted by Dj P.A! Tja! N�gon som kan t�nka sig att l�gga ut l�senord och lyligt p� sin FTP server. Jag har drygt 300 full trance albums att dela med mig frr�n mitt j�tteskivarkiv. Har hyfsat snabb connection �x�(2.0 Mbit/s). H�r av er om n�gon �r intresserad. B�st just nu: 1 Project Medusa & Exor - Moonshine 2 Paul Oakenfold - Southern Sun(Tiesto Rmx) 3 Ian Van Dahl - Reason(lange Rmx) 4 Dj Tiesto - Lethal Industry(Svenson & Gielen Rmx) 5 Medway - Monkey Forest |
Jag h�r av mig... *k�pa HDs*
Japp den menade jag
aSfet....
F�rresten...vill ni att jag ska rensa dom f�rsta 3 sidorna typ lite d� och d�...eller vill ni att den ska bli 124315 sidor l�ng denna tr�d?
Tar givetvis inte bort f�rsta posten
hyperion - ocean of light
J�vligt sk�n l�t
| Originally posted by mindshooter Japp den menade jag aSfet....F�rresten...vill ni att jag ska rensa dom f�rsta 3 sidorna typ lite d� och d�...eller vill ni att den ska bli 124315 sidor l�ng denna tr�d? Tar givetvis inte bort f�rsta posten |
| hyperion - ocean of light J�vligt sk�n l�t |
Det finns m�nga tr�dar f�r rekomendationer... som t.ex.. "L�tar ni inte �r s�kra p� att alla h�rt"(eller n�t liknande heter den...) Den h�r �r �mnad att l�gga upp direct downloads och lovprisande till dom hj�ltar som g�r det
.. Jag vet att jag just gjorde samma misstag, men det blir mycket trevligare om tr�darna h�lls n�gorlunda till �mnet s� jag tyckte det var v�rt att p�peka...