<?
http
://www.id-t.com/portal/partypictures/2001-12-29-innercity/pictures/112.jpg
?>
Party Pics: hoe te downloaden? - TranceAddict Forums

TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Party Pics: hoe te downloaden?


Posted by Cosmic on Mar-31-2002 20:04:

Satan (eek!) Party Pics: hoe te downloaden?

Ik was net op de id-t site, en kon wel de party-pics bekijken, maar ze niet opslaan met de rechtermuisknop. Kan dit gewoon niet of doe ik iets fout? Of weet iemand misschien een andere goede site?


Posted by LowRider on Mar-31-2002 20:22:

nee je doet nix fout... is gewoon beveiliging van de copyright zeg maar...

enige manier om ze op te slaan is print screen en dan paste en uitcutten in je favo fotoeditor


Posted by blighty on Mar-31-2002 20:30:

Hi,

Of je bekijkt de plaatjes die je wilt hebben en haalt ze daarna uit je cache (tijdelijke internet bestanden)

Greetings,
Blighty


Posted by Flipper01 on Apr-01-2002 14:13:

ghehe

ID&T heeft het goed beveiligd.. Je kan ze idd gewoon uit je cache halen, alleen moet je dan wel weten hoe de jpg heet...
Ik heb net zelf een hele zooi pics gedownload en ik heb t op de volgende manier gedaan:

1) Ga naar de ID&T site, kies een leuk plaatje en mail dit naar jezelf.
2) Open je mail en kies uit het menu Beeld 'Bron'.
3) Gebruik nu in het kladblok zoeken en zoek op JPG
4) Kopie de link van het plaatje in je browser en je kan wel right klikken

Misschien een beetje omstreden manier, maar ik vind em goed werken


Posted by Cosmic on Apr-01-2002 18:57:

Ik zal het proberen Flipper.


Posted by mido on Apr-01-2002 22:17:

Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!

Nog nooit van sleur en pleur gehoord?

Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.

Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.

KLAAR!


Posted by eXos on Apr-01-2002 22:46:

quote:
Originally posted by mido
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!

Nog nooit van sleur en pleur gehoord?

Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.

Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.

KLAAR!



Haha wat simpel, nog nooit geweten.

Hehe


Posted by Henkie_henk on Apr-02-2002 06:59:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Haha wat simpel, nog nooit geweten.

Hehe


idd wel rlxt ik altijd maar print screen.. en dan meteen plaatjes editten

iig thx midp


Posted by mido on Apr-02-2002 09:04:

graag gedaan!


Posted by Obi on Apr-02-2002 09:17:

quote:
Originally posted by mido
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!

Nog nooit van sleur en pleur gehoord?

Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.

Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.

KLAAR!


Alleen werkt dat jammer genoeg niet op ID-T.com

Maar goed, er zijn nog steeds manieren om de foto's te pakken te krijgen, ben nog bezig met wat extra security dingetjes.. Dan wordt het weer wat moeilijker.. Bijvoorbeeld de foto's met 'overlay' op je scherm toveren, dan krijg je met een 'print-screen' een prachtig zwart vlak :P en wat denk je van de foto's uit 20 vlakjes (losse plaatjes) op te bouwen met een random naam.. Succes met je cache :P


Posted by magrec on Apr-02-2002 10:14:

Beetje de broncode doorzoeken en je komt heel veel leuke dingen tegen



PHP:



alleen jammmer dat 111.jpg weer niet bestaat enzo



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.