<?
http://www.id-t.com/portal/partypictures/2001-12-29-innercity/pictures/112.jpg
?>
TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Party Pics: hoe te downloaden?
Party Pics: hoe te downloaden?
Ik was net op de id-t site, en kon wel de party-pics bekijken, maar ze niet opslaan met de rechtermuisknop. Kan dit gewoon niet of doe ik iets fout? Of weet iemand misschien een andere goede site?
nee je doet nix fout... is gewoon beveiliging van de copyright zeg maar...
enige manier om ze op te slaan is print screen en dan paste en uitcutten in je favo fotoeditor 
Hi,
Of je bekijkt de plaatjes die je wilt hebben en haalt ze daarna uit je cache (tijdelijke internet bestanden)
Greetings,
Blighty
ghehe
ID&T heeft het goed beveiligd.. Je kan ze idd gewoon uit je cache halen, alleen moet je dan wel weten hoe de jpg heet...
Ik heb net zelf een hele zooi pics gedownload en ik heb t op de volgende manier gedaan:
1) Ga naar de ID&T site, kies een leuk plaatje en mail dit naar jezelf.
2) Open je mail en kies uit het menu Beeld 'Bron'.
3) Gebruik nu in het kladblok zoeken en zoek op JPG
4) Kopie de link van het plaatje in je browser en je kan wel right klikken 
Misschien een beetje omstreden manier, maar ik vind em goed werken
Ik zal het proberen Flipper.
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!
Nog nooit van sleur en pleur gehoord?
Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.
Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.
KLAAR!

| quote: |
| Originally posted by mido Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg! Nog nooit van sleur en pleur gehoord? Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien. Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad. KLAAR! |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Haha wat simpel, nog nooit geweten. Hehe |
ik altijd maar print screen.. en dan meteen plaatjes editten
graag gedaan! 
| quote: |
| Originally posted by mido Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg! Nog nooit van sleur en pleur gehoord? Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien. Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad. KLAAR! |

Beetje de broncode doorzoeken en je komt heel veel leuke dingen tegen 

PHP:

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.