TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לכל בעלי "יס" חדשות אדירות....


Posted by Dj Moriano on Mar-31-2002 22:49:

לכל בעלי "יס" חדשות אדירות....

יש ערוץ אינטראקטיבי שקוראים לו
music select
הקיצר כנסו ל
וואלה! מיוזיק
אז יש תחנה שנקראת
טראנס
יש
קלאס ובאוס
יש
DJ sets
ויש
צ'ילאווט


Posted by YuVaL on Mar-31-2002 22:50:

Re: לכל בעלי "יס" חדשות אדירות....

quote:
Originally posted by Dj Moriano
יש ערוץ אינטראקטיבי שקוראים לו
music select
הקיצר כנסו ל
וואלה! מיוזיק
אז יש תחנה שנקראת
טראנס
יש
קלאס ובאוס
יש
DJ sets
ויש
צ'ילאווט


old news


Posted by Dj Moriano on Mar-31-2002 22:59:

Re: Re: לכל בעלי "יס" חדשות אדירות....

quote:
Originally posted by DJ-Energy


old news


טוב זה לא פייר אני לא הייתי פה אז אני לא יודע.....


תן לי להנות בשקט....


Posted by DjChook on Apr-01-2002 09:38:

ראסמי אולד ניוז

וכבר יש את זה גם בערוצי זהב דיגיטלי !!!

זה ב
I-TV


Posted by NyKoN on Apr-01-2002 13:19:

איך כבר יש את זה בערוצי זהב אם זה רק של יס ווואלה?


Posted by eXeTik on Apr-01-2002 13:38:

quote:
Originally posted by DjChook
ראסמי אולד ניוז

וכבר יש את זה גם בערוצי זהב דיגיטלי !!!

זה ב
I-TV


מה?!!?!? איפה? כמה? למה? איך??!?!


Posted by Scorchio on Apr-03-2002 20:46:

רגע רגע ערוצי זהב?!
איך יש לי ולא ידעתי ?
וייי אני רץ לבדוק


Posted by Scorchio on Apr-03-2002 20:50:

אין כלום בערוצי זהב?
מישהו יכול להסביר אולי איפה זה?


Posted by DjChook on Apr-04-2002 11:36:

אופססססססססססססס



שכחתי לרשום פה שרשמתי את זה באחד באפריל

חחחחחחחחחחחחחח


Posted by YuVaL on Apr-04-2002 12:09:

quote:
Originally posted by DjChook
אופססססססססססססס



שכחתי לרשום פה שרשמתי את זה באחד באפריל

חחחחחחחחחחחחחח


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


זה היה טוב


Posted by Hell_Copter on Apr-04-2002 12:19:

quote:
Originally posted by DjChook
אופססססססססססססס



שכחתי לרשום פה שרשמתי את זה באחד באפריל

חחחחחחחחחחחחחח


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אהבתי ביותר


Posted by Dj Moriano on Apr-04-2002 12:50:

חחחחחחח
חן איזה מניאק....


Posted by DjChook on Apr-04-2002 12:54:


Posted by Scorchio on Apr-04-2002 18:00:

אינעל...


Posted by DJ-Kreing^^ on Apr-10-2002 22:50:

יש שם איזה שיר שרץ בקלאב והאוס שהולך ככה

i love u
i need u
i want u
fuck me baby

iwant u tonight
i want u inside

למישהו יש מושג מזה?


Posted by NeMeSiS1234 on Apr-11-2002 10:30:

תנסה אולי זה
Pornrockers - **** Licker
אני חושב שזה מה שאתה מחפש



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.