TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul van Dijk overleden bij een verkeersongeval!!
Paul van Dijk overleden bij een verkeersongeval!!
1 APRIL!!!
ja hallow alweer zo'n grap...
Die over Tiesto vond ik beter...
Toch bedankt he...
ben ik er toch mooi ingestonken
was Tiesto ook dood dan?
Haha wat dreug. het halve forum staat vol met 1 april grappen 
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus was Tiesto ook dood dan? |

| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- ja hallow alweer zo'n grap... Die over Tiesto vond ik beter... Toch bedankt he... |
PvD kunnen we missen........
grtz,
TNG
ik heb de tiesto grap maar ff op verschillende forums gepost 
Na al die andere grappen trapte ik er bij deze (gelukkig
) niet meer in..
GrEeTz
pfff een paul van dingetje meer of minder..
alleen planet of the apes theme was kewl.. whatever
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk alleen planet of the apes theme was kewl.. whatever |
| quote: |
| Originally posted by Blik die was ook van Paul Oakenfold |
Jullie zijn niet lief tegen LT!!
Ik trapte er hartstikke in hoor LT....

Jahahahaha
Paul_Oakenfold_-_Southern_Sun__Incl_DJ_Tiesto_Mix-PROPER-Vinyl-2002-MiM
Ma hijs zeker goed zeg 

vind je??? 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz vind je??? |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik ben t met je eens Iris, dikke onzin die 1 april grappen. de 1 is nog lamer dan de ander. |


ik kan grapjes best waarderen als ze lollig zijn,maar lachen over de (schijn)dood van iemand anders, nee, sorry. ik zie daar echt de lol niet van in.
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz ik kan grapjes best waarderen als ze lollig zijn,maar lachen over de (schijn)dood van iemand anders, nee, sorry. ik zie daar echt de lol niet van in. |
l@me!
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben t met je eens Iris, dikke onzin die 1 april grappen. de 1 is nog lamer dan de ander.
moet je ff in chill out kijken, elke dj is er 3x gestorven op 1 arpil ghehehe
----------
OPtimus, misschien krijg ik dan de kans om ooit te draaien, dan mag jij mijn prive MC zijn
"...springuh met zijn alleee.....met je handjes de lucht in......." en natuurlijk je eigen "bushalte-repourtaire"
, kerel, wij komen der wel!!!
| quote: |
| Originally posted by New Wave OPtimus, misschien krijg ik dan de kans om ooit te draaien, dan mag jij mijn prive MC zijn "...springuh met zijn alleee.....met je handjes de lucht in......." en natuurlijk je eigen "bushalte-repourtaire" , kerel, wij komen der wel!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.