TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul van Dijk overleden bij een verkeersongeval!!


Posted by Little Theseus on Apr-01-2002 15:07:

Sad Paul van Dijk overleden bij een verkeersongeval!!

1 APRIL!!!


Posted by -=WVG=- on Apr-01-2002 15:10:

ja hallow alweer zo'n grap...
Die over Tiesto vond ik beter...

Toch bedankt he...


Posted by basvh on Apr-01-2002 15:12:

ben ik er toch mooi ingestonken


Posted by Little Theseus on Apr-01-2002 15:27:

was Tiesto ook dood dan?


Posted by eXos on Apr-01-2002 15:30:

Haha wat dreug. het halve forum staat vol met 1 april grappen


Posted by tijs08 on Apr-01-2002 15:32:

quote:
Originally posted by Little Theseus
was Tiesto ook dood dan?


nee, hij had toch een vinger eraf gezaagd met klussen in huis ofzo

maar leuke grap, jammer dat dit niet de 1e is die ik vandaag lees anders was ik er misschien toch 10 seconde ingetrapt


Posted by Blik on Apr-01-2002 16:16:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
ja hallow alweer zo'n grap...
Die over Tiesto vond ik beter...

Toch bedankt he...


ja man, ik wilde hem net ff posten als 1mapril grap, komt er zo'n lamer aan met PvD die dood is

jammer hoor


Posted by tango on Apr-01-2002 16:17:

PvD kunnen we missen........


grtz,
TNG


Posted by Blik on Apr-01-2002 16:46:

ik heb de tiesto grap maar ff op verschillende forums gepost


Posted by Passiva on Apr-01-2002 16:49:

Na al die andere grappen trapte ik er bij deze (gelukkig ) niet meer in..


GrEeTz


Posted by Henkie_henk on Apr-01-2002 17:09:

pfff een paul van dingetje meer of minder..

alleen planet of the apes theme was kewl.. whatever


Posted by Blik on Apr-01-2002 17:12:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
alleen planet of the apes theme was kewl.. whatever


die was ook van Paul Oakenfold


Posted by Henkie_henk on Apr-01-2002 17:23:

quote:
Originally posted by Blik


die was ook van Paul Oakenfold


haha ja dat zeg ik.. ach

paul oakenfold.. paul van dyk... p-diddy.. whats the difference.. ik heb slaapgebrek..

en heb

Mauro picotto - Awesome (yoji biohemehanika mix)

nodig ja..dus eem jatte van mauro en rellen maarrrrr

KRrrRRRrrrrraaAaaaa signs out..


Posted by Donna on Apr-01-2002 19:56:

Jullie zijn niet lief tegen LT!!

Ik trapte er hartstikke in hoor LT....













Posted by eXos on Apr-01-2002 21:29:

Jahahahaha

Paul_Oakenfold_-_Southern_Sun__Incl_DJ_Tiesto_Mix-PROPER-Vinyl-2002-MiM


Posted by Gurian on Apr-02-2002 06:50:

Ma hijs zeker goed zeg


Posted by Eye-Riz on Apr-02-2002 21:04:

vind je???


Posted by eXos on Apr-02-2002 21:15:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
vind je???


Ik ben t met je eens Iris, dikke onzin die 1 april grappen. de 1 is nog lamer dan de ander.


Posted by Opti on Apr-02-2002 21:28:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Ik ben t met je eens Iris, dikke onzin die 1 april grappen. de 1 is nog lamer dan de ander.



moet je ff in chill out kijken, elke dj is er 3x gestorven op 1 arpil ghehehe


Posted by Eye-Riz on Apr-02-2002 21:39:

ik kan grapjes best waarderen als ze lollig zijn,maar lachen over de (schijn)dood van iemand anders, nee, sorry. ik zie daar echt de lol niet van in.


Posted by tijs08 on Apr-02-2002 21:42:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik kan grapjes best waarderen als ze lollig zijn,maar lachen over de (schijn)dood van iemand anders, nee, sorry. ik zie daar echt de lol niet van in.


ik ook niet!!

zeker niet als het over Dj Jean gaat.......


Posted by mido on Apr-03-2002 01:11:

l@me!


Posted by New Wave on Apr-03-2002 16:09:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Ik ben t met je eens Iris, dikke onzin die 1 april grappen. de 1 is nog lamer dan de ander.



moet je ff in chill out kijken, elke dj is er 3x gestorven op 1 arpil ghehehe

----------


OPtimus, misschien krijg ik dan de kans om ooit te draaien, dan mag jij mijn prive MC zijn "...springuh met zijn alleee.....met je handjes de lucht in......." en natuurlijk je eigen "bushalte-repourtaire" , kerel, wij komen der wel!!!


Posted by Opti on Apr-03-2002 16:51:

quote:
Originally posted by New Wave
OPtimus, misschien krijg ik dan de kans om ooit te draaien, dan mag jij mijn prive MC zijn "...springuh met zijn alleee.....met je handjes de lucht in......." en natuurlijk je eigen "bushalte-repourtaire" , kerel, wij komen der wel!!!



"MC SuperSjinee Spleetoog in da house!!!!!
Come on, put your hands in tha airrrrrrrr, HeeeEEEeee HOOoooooOOOO!!"



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.