TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dreas & Mike Shiver @ Club Peak 9/3 (gbg)

Posted by Peaktime on Feb-13-2007 23:01:

Hello! Dreas & Mike Shiver @ Club Peak 9/3 (gbg)

Hej! D� var det dags igen!

Fredagen den 9:e mars �r det dags f�r n�sta event. Efter en lyckad premi�r s� satsar vi nu p� en �nnu b�ttre uppf�ljning!
Dreas spelar �terigen och vid hans sida spelar denna g�ngen Mike Shiver, ocks� fr�n Sverige.

Mike Shiver �r �ven han en mycket framg�ngsrik tranceproducent, och driver �ven ett eget skivbolag vid namn Captured Music. Han signade �ven med det v�lk�nda skivbolaget Anjunabeats under 2006.
I Januari har Mike Shiver spelat i b�de San Fransisco och Miami, p� tv� v�lk�nda tranceklubbar!

S� nu �r vi stolta �ver att �nnu en g�ng presentera en stark lineup! S� se till att boka upp 9/3! Alla �r mycket v�lkomna! Vi ses!

mer om klubben:
http://www.clubpeak.se

Mvh
Peaktime anagement

Posted by [SWE]Helios on Feb-15-2007 23:55:

Samma lokal? 5 sp�nn f�r vatten k�ndes surt, annars �r det v�l ok :P

Jag ska g�ra mitt b�sta f�r att sl�pa dit massa polare =)

Posted by Peaktime on Feb-16-2007 10:51:

Talking

Ja, vi visste inte ens att dom hade avgift f�r vatten! Men va fan, du f�r v�l h�lla dig till b�rs eller cola eller n�tt annat

Posted by [SWE]Helios on Feb-19-2007 19:10:

B�rs f�r det bli =)

F�rresten, det man fr�mst kanske vill se �ndras i framtiden �r lokalen. Kan inte t�nka mig att det �r s�rskilt sp�nnande f�r varken DJ's eller klubbfolk att titta ut �ver det dansgolvet.
Men jag antar att det �r n�got ni planerar f�r i framtiden =)

Posted by Dr�as on Feb-20-2007 11:52:

Jag tyckte faktiskt lokalen var passande f�r den h�r klubben. Lokalen har en go mysfaktor!

Det �r ju inte Tr�dg�rn direkt, men d� f�r man ju ocks� ha i �tanke att k�ra p� Tr�dg�rn kostar 50 000 kr plus vakter etc.

Jag �r glad att killarna tagit initiativet i G�teborg �verhuvudtaget och premi�ren var riktigt lyckad!

Skall bli kul att spela igen!

Posted by [SWE]Helios on Feb-20-2007 17:14:

Jovisst, mysigt, men flera i mitt s�llskap l�r inte �terkomma just pga lokalen. N�st st�rsta klagom�let efter det var nog att det var f�r lite brudar :P

Peaktime ska inte ta och samarbeta med FHM eller n�t?

Dreas - Ordinary Moment

Posted by Krippe on Feb-21-2007 11:22:

Jag har inte varit d�r men undrar vad det �r f�r fel p� lokalen?

Nyfiken i en strut.

Posted by Peaktime on Feb-21-2007 12:10:

�r ju inget fel p� lokalen. D�remot som sagts innan. J�mf�r man en vanlig liten nattklubb som Henriksberg, Underground, Stars & Bars etc med vad man kanske skulle kunna �nska att ett s�dant h�r event skulle �ga rum p�, d� �r ju Tr�dg�rn eller liknande �verl�gset.

Vi kan inte g� fr�n 0-100 p� 2 sekunder, men vi tar oss till 100, ge det lite tid bara! Men g�ller ju att folket som gillar musiken kommer dit f�r den sakens skull.

Dansgolvet p� Henriksberg rymmer ju �nda 120 pers vilket inte �r s� j�kla illa!

Posted by Krippe on Feb-21-2007 12:18:

Ok, s� det �r storleken det var "fel" p�, jag var bara nyfiken p� vad kritiken var i och med att ingen skrev n�got om det.

Det �r klart att man inte kan hyra in scandinavium direkt, det fattar till och med jag. N�nstans f�r man starta och bara att f� tag i en lokal i centrala stan en helgkv�ll �r inte helt enkelt. Bra jobbat.

Posted by [SWE]Helios on Feb-21-2007 13:15:

Well, att klaga p� lokalen i nul�get �r kanske lite omotiverat. Jag sj�lv hade ju v�ldigt roligt, det var mina fjortis/bratkompisar som inte var helt n�jda, men det �r ju mindre v�sentligt.

Var inte meningen att f� det att l�ta s� negativt, f�r det var ju faktiskt r�tt bra. Det �r nog bara dumma jag som dr�mmer om ett svenskt Trance Energy

(Fast det kommer v�l i sinom tid? Jobba p� grabbar! )

Posted by Dr�as on Feb-23-2007 08:07:

Ordinary Moment, den hade jag t�nkt att spela p� f�rsta festen, dock blev det lite problematik under mitt set, d� ljuskillen drog ner en del av min rigg p� golvet, s� jag var tvungen att skifta �ver till CD, och jag hade inte den l�ten p� skiva.

M�jligt att jag droppar den n�sta g�ng

Posted by [SWE]Helios on Feb-23-2007 15:20:

D� �r det bara f�r mig att st� som etsad vid dansgolvet mellan 22 och 02 d� :P

Posted by Peaktime on Mar-05-2007 19:57:

Satan (eek!)

Inte l�ngt kvar nu! Kommer bli r�j p� fredag!