TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLTA Mix Contest 2007
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Bailey on Feb-14-2007 13:04:

NLBETA Mix Contest 2007

De laatste mix contest dateert alweer van 2005, dus de hoogste tijd voor een nieuwe episode

We kunnen mijns inziens gewoon de regels van de vorige contest aanhouden (Mix Contest 2005).

Opmerkingen en suggesties zijn uiteraard welkom

De deadline voor de DJ/Jury aanmelding is 25 februari middernacht.

DJ's
- Bailey

Jury

Posted by AirPole on Feb-14-2007 13:16:

Inderdaad!! Er is in 2006 niet eens een contest geweest. Ah jongens, dat kan toch niet.

Ik hoop dat er veel mensen mee zullen doen. Kijken hoe de skills nu zijn, en hoe de trackselectie is, etc. etc.

Meld u aan, menschen!!

Posted by MennoB on Feb-14-2007 17:28:

Re: NLTA Mix Contest 2007

Ik doe wel weer mee ja!

DJ's
- Bailey
- MennoB

Jury

Posted by robin on Feb-14-2007 18:38:

goed idee! ben benieuwt waar iedereen op het forum nu mee bezig is kwa muziek!

Posted by Siesta on Feb-14-2007 18:50:

Vraag me af of er genoeg animo is, en dat er een (deskundige) jury is die kan beoordelen.

Mocht het zover komen dan doe ik mee natuurlijk

Posted by Djeebie on Feb-14-2007 22:21:

In 2004 met Traktor meegedaan, 2005 gejureerd dus lijkt het me wel wat om dit jaar weer gewoon mee te doen als dj

En godzijdank kan ik nu los op cdj's en niet met die kutsoftware!

Posted by Bouma-Bros on Feb-15-2007 11:05:

Ik sla over denk ik.. kan er dit keer iemand anders winnen

succes allemaal!

ElSandro

Posted by Massive on Feb-15-2007 20:44:

zijn genres buiten 'edm' toegestaan?

Posted by dj_spare on Feb-15-2007 21:13:

ik doe ook wel mee

Posted by @win on Feb-15-2007 22:14:

Ik wil me wel weer opperen als jurylid

Misschien is het wel goed om na te gaan denken of je alle mixen in 1 wedstrijd mee te laten doen of dat je categorieën aanmaakt omdat er veel verschillende stijlen binnen gaan komen. Ik ben zelf voor het eerste idee

Posted by Chicane on Feb-16-2007 06:50:

Is dit een turntable mix of een mp3 mix? Turntables zijn zoooo 2004..

Posted by DjRV on Feb-16-2007 09:09:

quote:
Originally posted by Chicane
Is dit een turntable mix of een mp3 mix? Turntables zijn zoooo 2004..

Het apart van beide is zo 2004. Denk dat je tegenwoordig geen onderscheidt meer kan en moet maken. Met een PVD die zijn laptops meeneemt om te draaien, bijna alle top dj's alleen nog maar een cd map mee hebben en de terug lopende vinyl producties, is de tijd van alleen vinyl wel een beetje verleden tijd.

Posted by Massive on Feb-16-2007 10:35:

ik neem aan dat het wel een "live" mix moet zijn? Ik bedoel als er mensen zijn die met ableton live een mix in elkaar kunnen bouwen dan zouden die gemakkelijk kunnen winnen..?

Posted by DjRV on Feb-16-2007 10:42:

quote:
Originally posted by Massive
ik neem aan dat het wel een "live" mix moet zijn? Ik bedoel als er mensen zijn die met ableton live een mix in elkaar kunnen bouwen dan zouden die gemakkelijk kunnen winnen..?

Daar heb je dan wel weer heel erg een punt
Maarja hoe controleer je hoe iemand mixed ? :O

Posted by basd on Feb-16-2007 12:52:

Nou ja, beetje goed vertrouwen en zo.. Behoorlijk kansloos als je zo'n contest op die manier wil winnen..

Van het weekend maar weer eens een plaatje opzetten, kijken of het uberhaupt zin heeft mijn best te gaan doen voor een inzending..

Posted by AirPole on Feb-16-2007 14:34:

quote:
Originally posted by basd
Nou ja, beetje goed vertrouwen en zo.. Behoorlijk kansloos als je zo'n contest op die manier wil winnen..

Van het weekend maar weer eens een plaatje opzetten, kijken of het uberhaupt zin heeft mijn best te gaan doen voor een inzending..

Inderdaad, ik denk dat iedereen hier wel zo volwassen genoeg is om handmatig een mix in elkaar te pleuren.

Verder veel succes iedereen en doet uw best

Posted by Chicane on Feb-16-2007 17:42:

Behringer BCR-2000 + Ableton mix op de planning, ik ben ook van de partij dan. Met Ableton kun je nauwelijks meer de mist ingaan met beatmatchen enzo (als je warping goed toepast), maar het is wel live gedaan, terugspoelen en opnieuw doen is er niet bij. Foutjes zoals niet op de juiste bar inmixen zal je dan wel horen.

Posted by magrec on Feb-16-2007 18:15:

quote:
Originally posted by Chicane
Behringer BCR-2000 + Ableton mix op de planning, ik ben ook van de partij dan. Met Ableton kun je nauwelijks meer de mist ingaan met beatmatchen enzo (als je warping goed toepast), maar het is wel live gedaan, terugspoelen en opnieuw doen is er niet bij. Foutjes zoals niet op de juiste bar inmixen zal je dan wel horen.

Zelfs op de juiste bar spelen doet ableton al automatisch...als je met ableton mee doet moet je toch wel iets meer brengen dan alleen maar plaatjes aan elkaar plakken haha dat kan elke gek wel.

maar goed is verder lastig te bepalen of iemand zijn setje heeft ge-edit zodat alle foutjes er uit zijn gehaald.

Posted by Jasperovitsj on Feb-16-2007 18:46:

Als er niet genoeg animo is kan je altijd in het belgische forum nog wat dj's of juryleden ronselen

Posted by Glaniskanis on Feb-16-2007 22:03:

Ik wil ook wel meedoen
Heb vast wel tijd om ff een mixje te doen

Posted by eieregooie on Feb-17-2007 05:54:

quote:
Originally posted by DjRV
Daar heb je dan wel weer heel erg een punt
Maarja hoe controleer je hoe iemand mixed ? :O

Niet. Maar eigenlijk zit het verschil m vooral in het beatmatchen en pitch shiften. Verder is het in en uit mixen geheel aan de inventiviteit van de DJ.

Maw, de jury moet dus goed bedenken waar ze waarde aan hecht... "Jeder kann beatmatchen" om het zo maar even te stellen.

Posted by Bailey on Feb-19-2007 16:07:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als er niet genoeg animo is kan je altijd in het belgische forum nog wat dj's of juryleden ronselen

Goed idee. Zal ik doen. Het loop namelijk nog niet echt storm hier

Posted by Push2005 on Feb-19-2007 16:25:

Als er nog plaats is doe ik wel mee als Dj

Posted by Real on Feb-19-2007 16:41:

DJ hiero. Even die Hollanders laten zien hoe het moet.

Posted by Massive on Feb-19-2007 19:26:

quote:
Originally posted by Real
DJ hiero. Even die Hollanders laten zien hoe het moet.

geef Real maar wat puntjes voorsprong vooraf, dan maakt ie nog een béétje kans

Pages (3): [1] 2 3 »