TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLTA Mix Contest 2007
Pages (3): [1] 2 3 »
NLBETA Mix Contest 2007
De laatste mix contest dateert alweer van 2005, dus de hoogste tijd voor een nieuwe episode
We kunnen mijns inziens gewoon de regels van de vorige contest aanhouden (Mix Contest 2005).
Opmerkingen en suggesties zijn uiteraard welkom
De deadline voor de DJ/Jury aanmelding is 25 februari middernacht.
DJ's
- Bailey
Jury
Inderdaad!! Er is in 2006 niet eens een contest geweest. Ah jongens, dat kan toch niet.
Ik hoop dat er veel mensen mee zullen doen. Kijken hoe de skills nu zijn, en hoe de trackselectie is, etc. etc.
Meld u aan, menschen!!
Re: NLTA Mix Contest 2007
Ik doe wel weer mee ja!
DJ's
- Bailey
- MennoB
Jury
goed idee! ben benieuwt waar iedereen op het forum nu mee bezig is kwa muziek!
Vraag me af of er genoeg animo is, en dat er een (deskundige) jury is die kan beoordelen.
Mocht het zover komen dan doe ik mee natuurlijk
In 2004 met Traktor meegedaan, 2005 gejureerd dus lijkt het me wel wat om dit jaar weer gewoon mee te doen als dj
En godzijdank kan ik nu los op cdj's en niet met die kutsoftware!
Ik sla over denk ik.. kan er dit keer iemand anders winnen
succes allemaal!
ElSandro
zijn genres buiten 'edm' toegestaan?
ik doe ook wel mee
Ik wil me wel weer opperen als jurylid
Misschien is het wel goed om na te gaan denken of je alle mixen in 1 wedstrijd mee te laten doen of dat je categorieën aanmaakt omdat er veel verschillende stijlen binnen gaan komen. Ik ben zelf voor het eerste idee
Is dit een turntable mix of een mp3 mix? Turntables zijn zoooo 2004..
quote: |
Originally posted by Chicane Is dit een turntable mix of een mp3 mix? Turntables zijn zoooo 2004.. |
ik neem aan dat het wel een "live" mix moet zijn? Ik bedoel als er mensen zijn die met ableton live een mix in elkaar kunnen bouwen dan zouden die gemakkelijk kunnen winnen..?
Originally posted by Massive ik neem aan dat het wel een "live" mix moet zijn? Ik bedoel als er mensen zijn die met ableton live een mix in elkaar kunnen bouwen dan zouden die gemakkelijk kunnen winnen..? ![]() |
Nou ja, beetje goed vertrouwen en zo.. Behoorlijk kansloos als je zo'n contest op die manier wil winnen..
Van het weekend maar weer eens een plaatje opzetten, kijken of het uberhaupt zin heeft mijn best te gaan doen voor een inzending..
Originally posted by basd Nou ja, beetje goed vertrouwen en zo.. Behoorlijk kansloos als je zo'n contest op die manier wil winnen.. Van het weekend maar weer eens een plaatje opzetten, kijken of het uberhaupt zin heeft mijn best te gaan doen voor een inzending.. |
Behringer BCR-2000 + Ableton mix op de planning, ik ben ook van de partij dan. Met Ableton kun je nauwelijks meer de mist ingaan met beatmatchen enzo (als je warping goed toepast), maar het is wel live gedaan, terugspoelen en opnieuw doen is er niet bij. Foutjes zoals niet op de juiste bar inmixen zal je dan wel horen.
Originally posted by Chicane Behringer BCR-2000 + Ableton mix op de planning, ik ben ook van de partij dan. Met Ableton kun je nauwelijks meer de mist ingaan met beatmatchen enzo (als je warping goed toepast), maar het is wel live gedaan, terugspoelen en opnieuw doen is er niet bij. Foutjes zoals niet op de juiste bar inmixen zal je dan wel horen. |
Als er niet genoeg animo is kan je altijd in het belgische forum nog wat dj's of juryleden ronselen
Ik wil ook wel meedoen
Heb vast wel tijd om ff een mixje te doen
Originally posted by DjRV Daar heb je dan wel weer heel erg een punt ![]() Maarja hoe controleer je hoe iemand mixed ? :O |
Originally posted by Jasperovitsj Als er niet genoeg animo is kan je altijd in het belgische forum nog wat dj's of juryleden ronselen ![]() |
Als er nog plaats is doe ik wel mee als Dj
DJ hiero. Even die Hollanders laten zien hoe het moet.
Originally posted by Real DJ hiero. Even die Hollanders laten zien hoe het moet. ![]() |