TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- This Is Panama (Sander Kleinenberg solo, Punchfunk) 16-03-2007
Pages (2): [1] 2 »
This Is Panama (Sander Kleinenberg solo, Punchfunk) 16-03-2007

This Is Panama
Met zijn This Is feesten maakte Sander Kleinenberg vorig jaar al naam in de Maassilo en Panama, maar ook in het buitenland zijn de feesten reeds uitermate populair.
Zo zijn er maandelijks This Is feesten in o.a. Crobar (New York), Ministry Of Sound (Londen), Red Light (Paris) en de Pacha (Ibiza).
Op Vrijdag 16 Maart is er echter weer een This Is in Nederland en wel in de Panama te Amsterdam. Een zeer speciale wel te verstaan, want Sander zal op deze avond een 5 uur durende solo set ten gehore brengen. En zoals iedereen van Sander gewend is zal hij als dvdj zijnde ook op visueel gebied met VJ Pistoire het publiek doen verbazen.
Maar dat is natuurlijk niet het enige wat er op deze avond staat te gebeuren. Voor het vermaak in de studio zijn namelijk dit keer de heren van Punchfunk uitgenodigd.
Punchfunk zijn de Engelse youngsters Chris Vaux, Simon Blann en Dave Robertson (aka The Rendition), waarvan laatstgenoemde een live optreden zal verzorgen.
Naast podia te hebben gehost op oa. het Engelse Global Gathering en HiFi in 2006 organiseren ze ook verschillende succesvolle eigen avonden in oa. Londen en managen ze hun eigen populaire Punchfunk Records label.
Voor This Is Panama maken deze rising stars voor het eerst de oversteek naar Nederland om hier ook de studio te hosten.
Verwacht dus tech-house van de hoogste kwaliteit.
Daarnaast kun je bij de entree en verspreid over de club een expositie van graffiti artist Sven verwachten. Voor de die-hard liefhebbers zal er tevens een merchandise stand zijn waar shirts, buttons, aanstekers, waaiers en andere leuke This is hebbe-dingetjes verkrijgbaar zijn.
Voor de liefhebbers is er ook nog het This Is The Menu arrangement.
Dit houdt in dat je vooraf aan het evenement van een heerlijk diner kan genieten in het restaurant van de Panama om je vervolgens geheel in het feestgedruis te storten.
De kosten van dit arrangement zijn 34,50 euro inclusief entree voor This Is Panama.
Geinteresseerd? Bel voor reserveringen of meer informatie 020-3118689.
Agenda details:
Panama, Oostelijke Handelskade, Amsterdam
Line Up:
Grote Zaal: Sander Kleinenberg (solo), VJ Pistoire
Studio: Punchfunk (Simon Blann, Chris Vaux & Dave Robertson (Live))
Tijd: 23:00 - 04:00
Kaarten:
Voorverkoop: 14,- ( www.aub.nl en www.beep.nl )
Deurverkoop: 18,-
| quote: |
| Daarnaast kun je bij de entr�e en verspreid over de club een expositie van graffiti artist Sven verwachten. Voor de die-hard liefhebbers zal er tevens een merchandise stand zijn waar shirts, buttons, aanstekers, waaiers en andere leuke This is� hebbe-dingetjes verkrijgbaar zijn. |
Van een lieve meid achter de bar in de Now&Wow gekregen.
hmmmm interesting!
panama

| Originally posted by magrec panama |

^^^^^^^^^zeed gij belg???????????
| Originally posted by ATL_Trancer true, this is the only thing that really sucks ![]() rare to see kleinenberg these days though, he kinda fell off the map for a while, hopin he's gonna make a come back one of these days |
Weer maar tot 4 uur, dus weer hetzelfde probleem..
| Weer maar tot 4 uur, dus weer hetzelfde probleem.. |
| I just don't understand why they don't use a better soundsystem |
| Originally posted by basvh Tjah hoe stom die dingen ook zijn. Vaak zit er nog best logische reden achter. Maat goed OT. Denk dat ik er wel bij ben. Al lang geen kleinenberg meer gehoord en Panama is ook al weer tijdje geleden. |
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met F1 eigenlijk... Vaak veel te hard en schel... brrr...
als er f1 staat, dan is dat vrijwel altijd door de host die avond geregeld.
de kwaliteit van het f1 geluid kan sterk beinvloed worden door de geluidtechnici, de aangesloten apparatuur en de dj zelf.
in tegenstelling tot eieregooie heb ik alleen maar zeer goede ervaringen met f1 gehad.
| Originally posted by eieregooie Ik heb alleen maar slechte ervaringen met F1 eigenlijk... Vaak veel te hard en schel... brrr... |
Weinig gemerkt van de F1 in de Asta...zelfs met oordoppies nog last van een hardnekkige piep nadien
Maar goed, Kleinenberg in de Panama....kga er eens over nadenken 
Hehehe... eerst horen, dan geloven 
is dit oook opgenomen? volgens mij wel door 538 /dance departement. dan zouden ze et vanavond afspele. khoop et iig . amsterdam is een goede 200 km hier vandaan dus er naar toe gaan is niet echt een optie:P
? 2 uurtjes rijden..
Ik heb wel goede verhalen gehoord maar voorlopig zie je mij niet in de panama.
| Originally posted by magrec ? 2 uurtjes rijden.. Ik heb wel goede verhalen gehoord maar voorlopig zie je mij niet in de panama. |
door omstandigheden helaas niet bij deze avond kunnen zijn. Maar me vrienden die wel waren vonden het heel erg vet. Ik hoorde trouwens dat de gastenlijst mega vol was en dat bij kleinenberg. Waar gaat het heen met deze wereld.
| amsterdam is een goede 200 km hier vandaan dus er naar toe gaan is niet echt een optie:P |
| Originally posted by basvh door omstandigheden helaas niet bij deze avond kunnen zijn. Maar me vrienden die wel waren vonden het heel erg vet. Ik hoorde trouwens dat de gastenlijst mega vol was en dat bij kleinenberg. Waar gaat het heen met deze wereld. Ach ik heb jaren vanuit omg den bosch naar Amsterdam gereden. Elke keer is iemand anders de bob. Met een beetje booze en goede muziek sta je binnen no-time in mokum. |
| Originally posted by basvh Ik hoorde trouwens dat de gastenlijst mega vol was en dat bij kleinenberg. Waar gaat het heen met deze wereld. |
600 kaarten verkocht, 800 mensen op de gastenlijst.
Lag niet aan Sander Kleinenberg, maar aan de Panama zelf. Die hebber zoveel mensen op de gastenlijst gezet.
En 200 km: das helemaal niets.
Zelfs met de trein niet.
En opgenomen: nee, het is niet opgenomen. Moet je zelf maar gaan.
| Originally posted by SnuggLe 600 kaarten verkocht, 800 mensen op de gastenlijst. Lag niet aan Sander Kleinenberg, maar aan de Panama zelf. Die hebber zoveel mensen op de gastenlijst gezet. En 200 km: das helemaal niets. Zelfs met de trein niet. En opgenomen: nee, het is niet opgenomen. Moet je zelf maar gaan. |
| Originally posted by lammmetak een rijbewijs hebben zou trouwens ook helpen. :P maar goed. Is het wel opgenomen? |
| 600 kaarten verkocht, 800 mensen op de gastenlijst. |
2 uur reistijd vind je dus veel,naja niet veel feesten dan maar
Ennuh,alleen gaan is best heel tof hoor,heb t altijd als beregezellig ervaren