TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ny Mix - Assorted Trance 18
Ny Mix - Assorted Trance 18
Har inte gjort n�gon ordentlig trance mix p� ett tag. K�nde v�l att jag inte kunde hitta l�tar l�ngre som stack ut och gav mig det d�r lilla extra. F�rra veckan gick jag d�remot igenom diverse material som skickats till mig de senaste m�naderna och ins�g att i m�ngden s� g�mde det sig n�gra p�rlor.
Jag sammanst�llde mina favoriter i en mix och t�nkte att jag kan v�l lika bra spamma lite om den h�r eftersom jag blev r�tt n�jd med den 
Den kan h�mtas hem h�r:
Assorted Trance Volume 18 (h�gerklicka och 'spara som')
Tracklist:
01. Beetseekers - Blueshift - J00F
02. Beetseekers - Synthesize - J00F
03. James Alexander & Pete - Lost In You (The Digital Blonde Dub Mix) - J00F
04. Steve Birch - Spaced Out (Remix) - J00F
05. Steve Allen - Lost Control (Original Mix) - Diverted Recordings
06. John '00 Flemming - Rasa Lila (Part 1) - J00F
07. Peter Dubs - Cubu (Kamil Polner Remix) - Reflected Recordings
08. D-Mark - Travelling - Dance Department
09. Northern Project - Euclidean Axiom (Original) - Diverted Recordings
10. Northern Project - Touched By An Angel - Diverted Recordings
11. Carl B - Social Suicide (Alex M.O.R.P.H Mix V2) - Profuse
Jag har i dagsl�get lika stor koll p� trance som jag har p� den Saudiarabiska aktiemarknaden....jag drar hem av ren nyfikenhet s� f�r vi hoppas att det faller mig i smaken 
Hehe hoppas du gillade den. Lite melodisk trance med en gnutta psy influenser h�r och d�r 
Laszlo:
DJ Irish = pure quality!
Tankar hem!
bra skit johan.. lyssnade p� den medans jag monterade larmet h�r, blev klar innan l�ten var slut 
Re: Ny Mix - Assorted Trance 18
| quote: |
| Originally posted by Johan (DJ Irish) 01. Beetseekers - Blueshift - J00F 02. Beetseekers - Synthesize - J00F 03. James Alexander & Pete - Lost In You (The Digital Blonde Dub Mix) - J00F 04. Steve Birch - Spaced Out (Remix) - J00F 06. John '00 Flemming - Rasa Lila (Part 1) - J00F |
Tycker l�tvalet �r klockrent, allt fram till l�t 10 �r sjukt bra dessutom �r jag ett stort fan av J00f Recordings och dess artister.
Nya Beetseekers albumet l�r bli skitbra, och "Lost In You" �r min favoritl�t sedan en tid tillbaka. Rasa Lila har s� sjukt m�nga sk�na remixar s� att man vet knappt vilken som �r ens favorit, Part 1 �r ocks� riktigt bra!
Steve Birch-l�tarna sl�r inte fel heller, mycket bra melodisk trance. Den mest positiva �verraskningen p� mig �r helt klart D-Mark "Travelling", Nice l�t! 
L�tt ett av de b�ttre Assorted Trance mixarna du gjort Johan, Keep it up! 
Tack f�r kommentarerna 
L�t 11 �r egenltigen den mest traditionella l�ten f�r mig och valdes mest f�r att jag tyckte mixen behv�de en l�t till.
J00F har l�nge st�tt f�r kvalitet f�r mig men det �r f�rst nu som jag k�nner hur pass mycket de sticker ut fr�n m�ngden. Beetseeker, Steve Birch och Digital Blonde g�r en s�llan missn�jd. Samma g�ller Flemming naturligtvis.
Rasa Lila har mycket riktigt en massa sk�na remixer men jag valde originalet eftersom jag fastnade f�r den f�rst plus att den passade b�st in i "flowet".
05. Steve Allen - Lost Control (Original Mix) - Diverted Recordings
07. Peter Dubs - Cubu (Kamil Polner Remix) - Reflected Recordings
08. D-Mark - Travelling - Dance Department
09. Northern Project - Euclidean Axiom (Original) - Diverted Recordings
10. Northern Project - Touched By An Angel - Diverted Recordings
Dessa �r alla fr�n nystarted digitala bolag och faktiskt r�tt lovande enligt min mening. S� allt �r inte bara dussin material som sl�pps digitalt 
Missade n�stan den h�r! Laddar!
�h, en nya Assorted Trance =)
THX!
Nice med en del material fr�n JOOF Recordings, ska bli intressant!
Tackar!
cue-fil? 
L�ter riktigt nice 
Precis vad jag beh�vde... Inte lyssnat p� trance p� en evighet 
| Originally posted by reveal Tackar! cue-fil? |
| Originally posted by Johan (DJ Irish) tadaa! |
Tackar