TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Virus in meel vanuit Kremlin ???


Posted by Dj Alpha on Apr-02-2002 07:22:

Virus in meel vanuit Kremlin ???

Y0 i'm back

ik krijg de laatste tijd allemaal vage meeltjes en allemaal mensen die last hebben van virussen vanuit n meeladres met kremlin erin en ze staan allemaal op hun mailinglist, ik zelf ook duz.. heb me nu verwijderd van de mailinglist.. weet niet of nog meer mensen hier last van hadden?


Posted by Henkie_henk on Apr-02-2002 07:35:

Goed bezig..

en welcome back


Posted by magrec on Apr-02-2002 08:01:

ja klopt er is een virus in hun mailinglist terecht gekomen


Posted by Opti on Apr-02-2002 09:26:

Re: Virus in meel vanuit Kremlin ???

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Y0 i'm back


was je weg dan?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.