TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kaarten voor Tiesto
Kaarten voor Tiesto
Ondanks het feit dat ik hier eigenlijk nooit meer post (lees: drukke baan bij onderstaand bedrijf) wil ik jullie het volgende niet onthouden:
Op 9 en 10 maart 2007 wordt in de Amsterdam RAI het grootste carri�re-evenement georganiseerd met maar liefst ruim 200 topwerkgevers en onderwijsinstellingen. Deze 10e editie van De Nationale Carri�rebeurs wordt groots gevierd met een spetterend jubileumfeest. Op vrijdagavond 9 maart 2007 tussen 17.30 uur en 24.00 uur treedt een groot aantal artiesten op in de Amsterdam RAI. Natuurlijk is het twee uur durend optreden van Ti�sto het absolute hoogtepunt van de avond, maar ook zijn er optredens van onder meer Hans Dulfer & Band en is er een groots symfonische vuurwerkshow te bewonderen. Gedurende dit jubileumfeest is er de hele avond gratis eten en drinken!
Trius
Wil jij als V.I.P naar het bovenstaande feest? TRIUS heeft 100 V.I.P. kaarten klaar liggen voor jou en je studievrienden! Studeer je dit jaar af in de Techniek, mail je c.v. naar [email protected] en sta 9 maart op het VIPDECK tegenover de mainstage!
Groet
Total Woot
En voor je niet-studerende TA vrienden regel je natuurlijk gewoon wat toch ? 
Is het erg als je niet in techniek afstudeert?
Woah, Wouter! Hoe is het met je en met je broer??
Geldt dit ook voor kansloze mensen zonder studie? 
sorry jongens als je niet afstudeert kan ik helaas niets doen.
Bas: mail je CV maar zal ik eens zien of ik iets voor je kan betekenen 
Met Tijs en mij gaat alles prima! broeders timmeren aan de weg 
Grtz
WooT
| quote: |
| Originally posted by total woot sorry jongens als je niet afstudeert kan ik helaas niets doen. Grtz WooT |
Is dit niet gewoon spam? 
Ik ben dit jaar klaar met een mbo opleiding werktuigbouwkunde (niv 4) is dat ook goed
?
| Originally posted by Ben_Lei Is dit niet gewoon spam? |
Komt iedereen 9 Maart ook even langs de IBM stand om een babbeltje met mij te maken ?
Das wel zo gezellig toch 
| Originally posted by total woot sorry jongens als je niet afstudeert kan ik helaas niets doen. Bas: mail je CV maar zal ik eens zien of ik iets voor je kan betekenen ![]() Met Tijs en mij gaat alles prima! broeders timmeren aan de weg ![]() Grtz WooT |
| Originally posted by Botol&Cebok en als je afstudeerd van de midderlbare school .? |
| Originally posted by Massive met een voldoende voor Nederlands? |