TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar XL - Paul Van Dyk ..::.. 5 april - Skärtorsdag
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by SteveTranz4ever on Feb-20-2007 16:27:

Monday Bar XL - Paul Van Dyk ..::.. 5 april - Skärtorsdag

Skärtorsdag 5 april på Münchenbryggeriet:
Monday Bar XL: PAUL VAN DYK




Date:
2007-04-05
Time: 22:00 - ??:??
Location: Münchenbryggeriet
City: Stockholm
Arranger: Monday Bar
Price: Förköp: 280 kr - I dörren: 340 kr
Age: 20
Website: http://www.mondaybar.com

DJ's:
Main floor:
22.30-01.00 : David West
01.00-04.00 : Paul van Dyk

Dum n Furry Room:
23.00-04.00: Özgür Can & JdotP


quote:
MondayBar Posted: 2007-02-20 13:49:56 @ Tranceclubber.com
Tja!
Efter att noga ha läst eftersnacktråden efter förra MBXL-festen med Ferry Corsten har vi beslutat att byta lokal till nästa MBXL-fest med Paul van Dyk på skärtorsdag 5 april från Berns till Münchenbryggeriet. Vi har vägt för- och nackdelar med båda lokalerna och kommit fram till att fördelarna på Münchenbryggeriet överväger när det gäller ljud, dansgolvsyta mm.

Vi har pratat med PvD's management och de har gått med på bytet, men innebär dock att vi inte kommer att ha releasefesten för PvD's nya album som det var tänkt (Paul ville att det skulle vara på Berns) utan att denna fest istället kommer att vara en del i hans VONYC Session World Tour.

Mer info kommer att komma i vårt nyhetsbrev samt på vår hemsida inom kort. Förköpspris och entré kommer att ligga samma som på festen med Ferry Corsten (inte så pjåkigt för världens just nu största dj..).

Så kom nu inte och säg att vi inte lyssnar på konstruktiv kritik...

Mvh,
Staffan & Johnny
Monday Bar



Posted by jofawe on Feb-20-2007 18:14:

wohoo.. mannen med stenansiktet ..


Posted by SteveTranz4ever on Feb-20-2007 20:03:

quote:
Originally posted by jofawe
wohoo.. mannen med stenansiktet ..


Lika som bär...

Paul van Dyk


Moai på Påskön


Posted by Akia on Feb-20-2007 20:11:

Hahaha faktiskt! Jag älskar hans låt Forbidden Fruit!


Posted by Vizay on Feb-21-2007 00:53:

kan nog tänkas att man dyker upp på den här, missade ju ferry pga. jobb men så kan inte bli fallet den här gången då det är på en torsdag

Har ju inte sett PVD heller så det känns som det är dags nu.


Posted by Laszlo on Feb-21-2007 21:07:

Fet bokning, fet lokal. En liten present till mina kära TA-vänner, för er som fortfarande tvivlar på mr. van Dyk. Jag har blivit en kräsen fan på äldre dar men där började jag nästa lipa...sista 20 min är himmel...Smek den glada lilla gubben =>


Posted by Trance Night 04 on Feb-27-2007 00:30:

må få med seg dette vi snakker tross alt om pvd og david west (oldschool antiloop)


Posted by Vizay on Feb-27-2007 03:55:

stefan kör vi förfest igen som innan ferry?


Posted by Pjox on Feb-27-2007 09:07:

Ne men så skoj.


Posted by SteveTranz4ever on Feb-27-2007 17:24:

quote:
Originally posted by Vizay
stefan kör vi förfest igen som innan ferry?

Får se... är ju på annat håll nu och så... iof tar man taxi i vilket fall men det luktade ju så jävla illa också på Kickis!


Posted by Vizay on Feb-27-2007 18:17:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Får se... är ju på annat håll nu och så... iof tar man taxi i vilket fall men det luktade ju så jävla illa också på Kickis!


vad menar du med på annat håll?

Ja jo lukten var ju ingen höjdare precis, finns det något annat ställe man kan fixa tro? Konceptet i sig var ju lyckat


Posted by EsseT on Mar-09-2007 07:37:

Ska bli kul att se Mr PVD
Är det någon som vet hur det är med biljetterna ?
Sen måste jag hitta folk att förfesta med hur ska sthml folket göra ? Vi ses


Posted by DJ_Dark on Mar-12-2007 12:11:

Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger..


Posted by Trance Night 04 on Mar-13-2007 00:16:

quote:
Originally posted by DJ_Dark
Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger..


for noe tull jeg veit at du stiller


Posted by DJ_Dark on Mar-13-2007 08:44:

Haha. Var på MBXL med Ferry da. Men nå har jeg lite penger og noe på gang med ei jente


Posted by Flanker on Mar-13-2007 22:03:

Vet någon om det går att få tag på förköpsbiljetter på annat sätt än att knalla till C.U.M. Clubwear i Stockholm och tjacka dom där? För oss icke-08or är det lite väl långt att åka bara för det. Känns lite osäkert att åka dit och hoppas på att komma in i dörrn...


Posted by SteveTranz4ever on Mar-17-2007 00:43:



DJ's:
Main floor:
22.30-01.00 : David West
01.00-04.00 : Paul van Dyk

Dum n Furry Room:
23.00-04.00: Özgür Can & JdotP



Roll call:

- Steve



Posted by jofawe on Mar-17-2007 01:34:

jag KANSKE kommer, om jag lyckas med en grej..
Isåfall blir det marc van linden i Åbo med :P


Posted by Trance Night 04 on Mar-17-2007 11:46:

jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen ? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..


veit også at det kommer flere nordmenn den dagen


Posted by marlon69 on Mar-17-2007 15:13:

Dancing Dude

Såg honom senast i Johannesburg på en fotbollsstadium under öppen himmel. Enormt! Hur mycket människor som helst. Enorma visuals. Undras om man vill jämföra med Münchenbryggeriet.... Får se om jag går....


Posted by DJ_Dark on Mar-17-2007 21:36:

quote:
Originally posted by Trance Night 04

veit også at det kommer flere nordmenn den dagen


Ja, freeloop og Euphoria_Ibiza fra TA


Posted by Christian Ö. on Mar-17-2007 22:47:

quote:

Roll call:

- Steve



+1, Jag lär ju också dyka upp under kvällen


Posted by Flanker on Mar-18-2007 09:54:

quote:
Originally posted by Trance Night 04
jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen ? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..


veit også at det kommer flere nordmenn den dagen


Undrar som sagt precis samma sak - är det idé att försöka fixa biljett i dörren? Hur långt i förväg lär man få vara där i så fall? Ingen optimal lösning för min del tycker jag, men att åka ända till Sthlm bara för att fixa en förköpsbiljett är lite väl drygt.


Posted by SteveTranz4ever on Mar-18-2007 12:16:

Saxat från senaste nyhetsmailet!

Biljetterna till festen med världens största djs går åt med en väldig fart. Fortsätter det i samma takt är lär de vara slut långt innan festen så vänta inte för länge...


Läs hela nyhetsmailet här


Posted by Trance Night 04 on Mar-18-2007 23:30:

da ble togbillett og fly fiksa ..håper for all del det finnes en løsning på det her problemet når det gjelder billetter til pvd den 5 apr


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.