TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar XL - Paul Van Dyk ..::.. 5 april - Skärtorsdag
Pages (3): [1] 2 3 »
Monday Bar XL - Paul Van Dyk ..::.. 5 april - Skärtorsdag
Skärtorsdag 5 april på Münchenbryggeriet:
Monday Bar XL: PAUL VAN DYK

Date: 2007-04-05
Time: 22:00 - ??:??
Location: Münchenbryggeriet
City: Stockholm
Arranger: Monday Bar
Price: Förköp: 280 kr - I dörren: 340 kr
Age: 20
Website: http://www.mondaybar.com
DJ's:
Main floor:
22.30-01.00 : David West
01.00-04.00 : Paul van Dyk
Dum n Furry Room:
23.00-04.00: Özgür Can & JdotP
quote: MondayBar Posted: 2007-02-20 13:49:56 @ Tranceclubber.com
Tja!
Efter att noga ha läst eftersnacktråden efter förra MBXL-festen med Ferry Corsten har vi beslutat att byta lokal till nästa MBXL-fest med Paul van Dyk på skärtorsdag 5 april från Berns till Münchenbryggeriet. Vi har vägt för- och nackdelar med båda lokalerna och kommit fram till att fördelarna på Münchenbryggeriet överväger när det gäller ljud, dansgolvsyta mm.
Vi har pratat med PvD's management och de har gått med på bytet, men innebär dock att vi inte kommer att ha releasefesten för PvD's nya album som det var tänkt (Paul ville att det skulle vara på Berns) utan att denna fest istället kommer att vara en del i hans VONYC Session World Tour.
Mer info kommer att komma i vårt nyhetsbrev samt på vår hemsida inom kort. Förköpspris och entré kommer att ligga samma som på festen med Ferry Corsten (inte så pjåkigt för världens just nu största dj..).
Så kom nu inte och säg att vi inte lyssnar på konstruktiv kritik...
Mvh,
Staffan & Johnny
Monday Bar
wohoo.. mannen med stenansiktet ..
| quote: |
| Originally posted by jofawe wohoo.. mannen med stenansiktet .. |

Hahaha faktiskt! Jag älskar hans låt Forbidden Fruit!
kan nog tänkas att man dyker upp på den här, missade ju ferry pga. jobb men så kan inte bli fallet den här gången då det är på en torsdag 
Har ju inte sett PVD heller så det känns som det är dags nu.
Fet bokning, fet lokal. En liten present till mina kära TA-vänner, för er som fortfarande tvivlar på mr. van Dyk. Jag har blivit en kräsen fan på äldre dar men där började jag nästa lipa...sista 20 min är himmel...Smek den glada lilla gubben => 
må få med seg dette vi snakker tross alt om pvd og david west (oldschool antiloop) 
stefan kör vi förfest igen som innan ferry? 
Ne men så skoj.
| quote: |
| Originally posted by Vizay stefan kör vi förfest igen som innan ferry? |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Får se... är ju på annat håll nu och så... iof tar man taxi i vilket fall men det luktade ju så jävla illa också på Kickis! |
Ska bli kul att se Mr PVD 
Är det någon som vet hur det är med biljetterna ?
Sen måste jag hitta folk att förfesta med hur ska sthml folket göra ?
Vi ses
Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger..
| quote: |
| Originally posted by DJ_Dark Jeg vurderte å dra, men droppet det pga lite penger.. |
Haha. Var på MBXL med Ferry da. Men nå har jeg lite penger og noe på gang med ei jente 
Vet någon om det går att få tag på förköpsbiljetter på annat sätt än att knalla till C.U.M. Clubwear i Stockholm och tjacka dom där? För oss icke-08or är det lite väl långt att åka bara för det. Känns lite osäkert att åka dit och hoppas på att komma in i dörrn...

DJ's:
Main floor:
22.30-01.00 : David West
01.00-04.00 : Paul van Dyk
Dum n Furry Room:
23.00-04.00: Özgür Can & JdotP
Roll call:
- Steve
jag KANSKE kommer, om jag lyckas med en grej..
Isåfall blir det marc van linden i Åbo med :P
jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen
? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..
veit også at det kommer flere nordmenn den dagen
Såg honom senast i Johannesburg på en fotbollsstadium under öppen himmel. Enormt! Hur mycket människor som helst. Enorma visuals. Undras om man vill jämföra med Münchenbryggeriet.... Får se om jag går....
| quote: |
| Originally posted by Trance Night 04 veit også at det kommer flere nordmenn den dagen |
| quote: |
Roll call: - Steve |
| quote: |
| Originally posted by Trance Night 04 jeg stiller men det jeg lurte på kan man få kjøpt billetter ved inngangen ? drar med en 1 person..så vi er 2 stk..veit også at det kommer flere nordmenn den dagen |
Saxat från senaste nyhetsmailet!
Biljetterna till festen med världens största djs går åt med en väldig fart. Fortsätter det i samma takt är lär de vara slut långt innan festen så vänta inte för länge...
Läs hela nyhetsmailet här
da ble togbillett og fly fiksa ..håper for all del det finnes en løsning på det her problemet når det gjelder billetter til pvd den 5 apr
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.