TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul Oakenfold wordt residence in Dance Department
Paul Oakenfold wordt residence in Dance Department
Werd zaterdag bekend gemaakt door Wessel, 2 keer in maand, Paul Oakenfold. Hij zal dus ipv Jean komen, das toch wel beter dacht ik zo
hmmm, ben benieuwd hoe snel we dan net zo zat van oakenfold zijn als de meeste TA's aan de andere kant van de grote plas
k vindt dit wel een goede zaaak.....k bedoel jean hebben we al vaak zat gehoord...en paul oakenfold is toch wel een van de beste dj's van de wereld(zeggen ze)...dus lijkt mij wel leuk om af en toe een setje van oakenfold live @ DD ergens te leechen, luister waarschijnlijk toch niet, zoals altijd, maar toch 
greetz,
yarnie
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie hmmm, ben benieuwd hoe snel we dan net zo zat van oakenfold zijn als de meeste TA's aan de andere kant van de grote plas |
| Originally posted by magrec ???????????????????? verklaar eens nader, ik vind het wel goed beter dan dj jean (STUKKEN BETER) |
Hmm veel mensen vinden paul Oakenfold minder omdat ie geen uplifting trance draait zijn laatste cd is nog steeds een van mijn favo's (ook omdat ie gewoon radiohead er doorheen gooit etc)
| Originally posted by magrec ..(ook omdat ie gewoon radiohead er doorheen gooit etc) |
Dj Jean kreeg tog z'n eigen radioprogramma bij 538?? Dat die Paul Oakenfold komt draaien ipv Jean betekent niet dat we van Jean af zijn

ik begin een GROTE fan te worden van oakenfold na zijn Dance department setje. Dus kom maar op!
Hij is overgens veeeeeeeeeeeel beter als Jean en gielen zn geitentrance, maarja zoals te zien is de gemiddle trancefan niet opgewassen voor een nieuwe meer 'underground sound'
EDIT
dat over judge jules is waar, die gast kan niet draaien zoals hij op de meeste sets laat zien
jaaaaaaa dit is dus egt wel master nieuws

luister nog steeds naar Paul Oakenfold - Live at Havana 990221.mp3 (he gets all the best jobs
) dat is egt een topsetje
en ze nieuwe stijl bevalt me wel geloof ik... hoewel, laatste tijd nie zo heel veel van gehoord
(kga ff die dance department set sjekkuh)
Als je een keer nix te doen hebt:
Paul Oakenfold � Live @ Gatecrasher [86:08]
Paul Oakenfold � Live @ Liverpool University (28-11-1999) [119:45]
Paul Oakenfold � Live @ Sydney Australia (01-10-1999)
Paul Oakenfold � Live @ God's Kitchen (31-12-2000) [70:02]
Paul Oakenfold � Live @ Brighton Beach (11-08-2000)
Paul Oakenfold � Live @ Kremlin (29-04-2000)
Paul Oakenfold � Live @ Dance Department 2001 Part 1 + 2 [54:53]
Paul Oakenfold � Live @ Radio Framboise (14-04-01) [60:00]
Paul Oakenfold � Live in Brazil
Paul Oakenfold � Live Mix in China (26-09-1999)
Paul Oakenfold - JJJ Mixup (02-06-2001) [59:17]
Paul Oakenfold - CD Swordfish (the Album) [70:18]
Paul Oakenfeld � CD Live @ Space, Ibiza 1 [73:53]
Paul Oakenfold � CD Live @ Space, Ibiza 2 [70:08]
Paul Oakenfold � CD Voyage Into Trance [72:38]
Paul Oakenfold � CD Perfecto presents: Travelling cd 1
Paul Oakenfold � CD Perfecto presents: Travelling cd 2
Paul Oakenfold � Two Years Oakenfold @ Cream
Paul Oakenfold � Creamfields
Tot zo ver heb ik tenminste op CD staan.
Hi Guys:
I am not dutch, but was wondering if i got the what you were saying is Paul Oakenfold going to be a resident dj on Radio 538 or am i just way off.
If you could please translate i am a huge Oakie fan 
Thanks
| Originally posted by mdeveros Hi Guys: I am not dutch, but was wondering if i got the what you were saying is Paul Oakenfold going to be a resident dj on Radio 538 or am i just way off. If you could please translate i am a huge Oakie fan ![]() Thanks |
. he'll be spinning twice a month
| Originally posted by kolkiewolkie kijk, zoiets kan ik ook wel waarderen... pas geleden was dat ook nog ergens zo...weet alleen NIET meer waar twas... gewoon een absolute NIETtrance plaat er doorheen gooien... ik had zoiets van ..WTF... en het klopte ook gewoon nog!!! maar idd, niet iedereen kan zulke acties waarderen... |
Volgens mij draait ie al bijna geen trance meer, maar ik kan t ook mis hebben hoor 
AAAAAAAAAAAAAARGHGGHGHGHGHGH
Wanneer gaat ��n van die analfabeten hier eindelijk s een keer die TITEL verbeteren!!!!
Oakey wordt residenT niet residenCE
Ik erger me er al dagen aan!
en verder...........Kolkie....wat boeit het nou een fuck wat mensen van die kant van de wereld vinden....heb jij er ooit slimme mensen tussenuitgepikt?
wie heeft er nou verstand van muziek h� h� h� (nee ik niet
) jaaaa de Europeanen 
Paul Oakenfold is toch gewoon nog meester? Ach boeie..ik zal weer verder aan me verslag (foei Profeetrus...jij mij storeh h�?
)
| Originally posted by Miss Proximus (foei Profeetrus...jij mij storeh h�? ) |
| Originally posted by !_PeTrUs_! niet altijd mij de schuld geven Mevrouwtje |

| Originally posted by Miss Proximus Ik geef mezelf de schuld ![]() Ik kan niet meer zonder je en ik merk duidelijk dat ik schoolzaken laat slonzen om maar met jou te kunnen ouwehoeren ![]() hehe (k) profeetrusje van me |
| Originally posted by Donna Een absolute NIETtrance plaat???? Radiohead-street spirit (fade out) oakie mix is 1 van mn favo tranceplaten Mister Meuk.... |
die draait ie (das niet trance hoor)
| Originally posted by magrec radiohead - idioteque originele versie die draait ie (das niet trance hoor) |
fijn, fijn, fijn, dan slaat mijn post gelukkig nog ergens op.. (ik wou net zeggen: hoe kan ik nou weten dat magrec een tranceremix van radiohead bedoeld, maar das dus overbodig geworden
)